5. Bölüm

945 77 29
                                    

Telefonum titrediğinde arka cebimden çıkardım ve ıslak ellerimi kurulayıp kilidi açtım. Mesaj Temari'dendi. Ne yazdığını tahmin etmek zor değildi.

Ne oluyor o kadar çok merak ediyorum ki! Gaara'nın yanında olduğum için arayamıyorum. Zaten telefonla olmaz, yarın bize gel.

Bunu kimseye anlatmak istemiyordum fakat Temari farklıydı. O her şeyi konuşabileceğim biriydi. Beni yargılamadan dinleyecekti buna emindim. Hem benim de birileriyle konuşmaya ihtiyacım vardı.

Pazar günümü sana harcayacağım kıymetini bil.

Gülümsedim. Anında cevap geldi.

Biliyorum ^.^ Gaara bana garip bakışlar atıyor hadi ben kaçtım.

Bu arada... yarın bize gel demişti ama Gaara ne olacaktı? Belki de sevgilisiyle falan buluşacaktır.

Yemeğe geri döndüm. Her şey hazırdı. Sasuke'yi beklemeye başladım. O da zaten bir kaç dakika sonra geldi. Her ne kadar yüzünde bir ifade olmasada keyifli olduğu gözlerinden anlaşılıyordu. Yemekleri incelerken sandalyesine oturdu. Ben de karşısına geçtim. Daha demin beni öpmesi yüzünden kendime gelememiştim ama o her zamanki gibi rahattı ve hiçbir şey olmamış gibiydi. Ben de üstüne gitmemeye karar verdim. Bu tepkisizliğim yüzünden belki bu kadar rahat davranıyordu ama yapabileceğim bir şey yoktu.

İştahla yemeklerini yiyordu. Ve onun beğenmesi sonucu neşem iyice yerine gelmişti. Arada sırada yemeği bırakıp onu izliyordum. 

''Bugün kiminle konuşuyordun?'' diye sordu bir anda.

''Sakura'yla,'' dedim. ''Bugün herkesle birlikte yemek yeme planı yapmış ama anlaşılan kimse kabul edememiş.''

Sasuke anladığını belirtmek için kafasını salladı ve yemeğine geri döndü. Benim ise yüzümde sinsi bir gülüş çoktan belirmişti bile. 

''Korkutucu görünüyorsun,'' dedi Sasuke.

''Kes sesini!'' Dudaklarımı büzdüm. Sonra anında heyecanlı suratımı takındım. ''Görünüşe göre, yani Sakura bir sorun çıkarmassa, Lee ile birlikte yemek yiyecekler.''

Tek kaşını kaldırdı. ''Ve?''

Bilmiş bilmiş güldüm ve arkama yaslanıp bacak bacak üstüne attım. 

''Gerçekten anlamıyorsun. Lee Sakura'yı seviyor ve onlar birlikte olurlarsa çok iyi olur. Bence çok tatlı bir çift olurlar. Bu yüzden heyecanlıyım.''

''Sakura sevmedikten sonra bir anlamı yok ama,'' dedi. Kaşlarımı çattım.

''Neden olmasın! İnsanların duygularının hangi yönde değişeceğini bilemezsin. Belki Sakura da ona aşık olur.''

Saniyeler sonra kafama dank etti. Biz de Lee ve Sakura'nın durumundaydık. Ve ben daha demin dolaylı yoldanda olsa ona aşık olabileceğimi söylemiştim. 

''Sandığın kadar kolay değil,'' dedi. Kötü hissediyordum. Onun böyle umutsuzca karşımda durması alışkın olduğum şey değildi benim. Sessizce yemeğime geri döndüm. Diyecek neyim vardı ki?

Sakura & Lee

Sakura sıkıntıyla iç çekti. Kimse yemeği kabul etmediğinde iptal etmeliydi. Ama o, Lee ile birlikte yalnız başına olmayı kabul etmişti. Bunda İno'nun ve Temari'nin emeği çoktu. Şimdi ise lüks bir restauranta Lee ile buluşmak için giriyordu.

Lee onu evinden almak için çok ısrar etmişti ama Sakura bunu, olay iyice randevu halini almaması için kabul etmemişti. Gerçi daha ne kadar randevu olabilirdi ki...

Farklı HislerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin