17. Bölüm

768 70 59
                                    

''Anlamadım,'' dedim bir kez daha. Aynı zamanda şaşkınca İno'ya bakmaya devam ediyordum. 

''Sana diyorum ki okulda yeni yılı kutlayacağız. Spor salonunda... Hani böyle süslemeler falan-''

''Orasını anladık!'' dedim tersleyerek. ''Ama ne gerek var?'' 

''Bu aşıkların birbirlerine açılması için önemli bir fırsat,'' dedi İno. O sırada Temari sınıftan içeri girdi ve İno'nun taklidini yaparak sıraya oturdu.

''Sai sana açılmayacak,'' dedi ardından. Kötü modunda olduğunu anlamak için çok zorlamamıza gerek yoktu.

İç çektim. ''Dün ayrıldıktan sonra ne yaptınız?''

Temari yere baktı. Düşünüyor gibiydi. Sonra parmaklarıyla oynadı. İno hemen ayaklandı. 

''Yoksa... yoksa öpüştünüz mü!?''

''Bağırmasana be!''

Temari bize ölümcül bakışlar atınca sustuk. Tekrar onu dinlemeye koyulduk.

''Aslında,'' dedi ve biraz bekledi. ''Tam olarak ne olduğunu bilmiyorum bende. Sadece  benden özür diledi ama sanki bundan fazlası vardı.''

''Fiziksel bir te-''

''Kes.''

''Peki.''

-Flashback-

Shikamaru bunu neden yaptığını elbette kendi içinde açıklayabilirdi ama Temari'ye karşı değil. Kızı dışarıya çıkardıktan sonra tam olarak ne yapacağını kestirmesi biraz sürmüştü. 

Temari şaşkınlıkla ona bakıyordu. Kendini toparlayıp, ''Söylediklerim için üzgünüm,'' dedi. Shikamaru'ya herkesin ortasında böyle laf soktuğu için, -diğerleri bilmese bile-, kendini suçlu hissediyordu. 

''Hayır, özür dilemesi gereken benim.'' Shikamaru başına bu belayı açtığı için bir kez daha kendine kızdı. Üstelik Temari'yi incitmek istememişti. Doğrusu incineceğini tahmin etmemişti. ''Sadece o an Yui'den kurtulmak için bir anda söylediğim bir şeydi. Amacım seni küçük duruma düşürmek değildi. Ayrıca yanımda başka biri olsa bunu söyleyeceğimi sanmıyorum. Sadece söyledim işte.''

Shikamaru'nun diğer tüm şeylerde mükemmel bir şekilde çalışan beyni şimdi durmuş gibiydi. Bu tarz şeyler ona göre değildi.

Temari ilk önce etrafa bakındı sonra tekrar Shikamaru'ya döndü ve hafifçe gülümsedi. ''Abarttım biraz. Önemli bir şey değildi. Bunun problem olmasına izin vermeyelim,'' dedi aynen bu şekilde düşünürek. Çünkü bu utanç verici geliyordu ona. Yani Shikamaru'yla bunun gibi bir şey için kavga etmek. Belki Sasuke ve Misaki olsa bu anlaşılırdı ama ikisinin samimiyeti bile yokken bunun hakkında konuşamazlardı.

Shikamaru'nun gerginliği biraz geçmişti. ''Evet, bunu problem etmeyelim. Sana kendimi affettirmek için okuldaki görevlerini ben üstleneceğim,'' dedi. ''Önümüzdeki bir ay için,'' diye ekledi tüm o yükü hatırlayınca.

İkisi yürümeye başladıklarında Temari içtenlikle kahkaha attı. ''Daha fazlası senin için fazla olurdu.''

-Flashback-

İno dümdüz bir ifadeyle, ''Bence seninle çıkmak istiyor,'' dedi. 

''Yok canım! Evlenmek istiyor bence,'' diye dalga geçtiğimde her zamanki gibi kavgaya tutuşmuştuk. Temari kafalarımızdan tutup bizi iki yana ittiğinde dikkatimizi ona verdik. 

''İşlerimi o üstlendiği için, ki o kadar istememe rağmen geri vermedi, yapacak bir şeyim yok. Bu aralar boşum yani. Bu da sinirlerimi bozuyor.''

Farklı HislerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin