Misaki'nin Açısından
''İno!''
''Efendim?''
''Aşağı iniyorum-'' Lafım, kapının hızlı bir şekilde açılmasıyla kesildi. Karşımda duran Gaara'ya şapşal bir şekilde bakıyordum. Sonunda bir şeyler söylemem gerektiğini düşünerek, ''Akina yok,'' dedim.
Ama bana doğru gelmesi aradığı şeyin Akina olmadığını açıklamaya yetiyordu. Kolumdan tuttuğu gibi beni dışarıya sürüklerken çıktıktan sonra izin istemişti.
''Konuşabilir miyiz?''
''Bu kadar kaba bir davranıştan sonra sormana gerek yoktu,'' dedim omuz silkerek. Açıkçası kızgın falan değildim. Önemli bir şey olmuş gibiydi çünkü.
Biraz yürüyüp boş kulüp sınıflarından birine girdik. Gaara sinirini yatışırmaya çalışıyor gibiydi.
''Sasuke ile yaşıyorsun değil mi?'' diye sordu.
Sasuke ile ilgili bir konuşma beklemeyen beni gafil avlamıştı.
''Evet,'' dedim bildiği bir şey için kendimi zorlamadan.
''Bana arkadaş olduğunuzu söyledin.''
''Evet,'' dedim bir kez daha. Başını hızlıca bana döndürünce korktum.
''Dalga mı geçiyorsun benimle?''
Konuşmanın nereye gittiğini bilmiyordum ama bu davranışından dolayı bende sinirleniyordum.
''Beni buraya ne için çağırdın Gaara?'' dedim en sonunda.
''Sasuke seni öptü mü?''
Başımdan aşağı buz gibi sular boşalmış gibiydi. Bunu nereden öğrenmişti?
''Nereden çıktı bu?'' dedim az önceki kükrememden eser kalmazken.
''Soruma cevap ver.''
Bu kadarı fazlaydı. Evet, Sasuke ile öpüşmemi ben bile doğru bulmuyordum ama Gaara'nın buna karışmaya hakkı yoktu.
''Öyleyse ne olmuş?'' dedim sonunda.
''Öyleyse ne olmuş mu? O Sasuke.''
''Evet, öyle. Peki ben neden onu sevemem ya da neden onunla öpüşemem ya da her ne haltsa. Neden Sasuke olmaz? Üzgünüm ama bu sana soracağım bir şey değil. Senin karışabileceğin bir şey hiç değil.''
Sınıftan çıkmak istedim. Ama sadece isteyebildim. Çünkü bir anda başımı Gaara'nın avuçlarının içinde ve dudaklarımı da onun dudaklarında buldum.
Gözlerimin kocaman açılmasını takiben iki saniye içinde çoktan Gaara'yı itmiş ve kendimi büyük bir hızla geri çekmiştim.
''Ne yapıyorsun!? Akina'ya da mı saygın yok?''
''Misaki-''
''Lütfen sus,'' dediğim gibi sınıftan çıktım. Dudaklarımı silerken bir yandan da lanetler okuyordum. Beş ay önce bunlar gayet normal gelirken şimdi bir yabancıdan gelen bir şeyden farkı yoktu. Üstelik Akina'yı nasıl göz ardı edebilirdi.
Beni sevmiyor ol Gaara, diye düşündüm. Çünkü eğer seviyorsan üzülecek olan yine sen olacaksın. Ve ben bunu istemiyorum.
***
Gaara'nın bir hata yaptığını ve aslında beni öpmek istemediğini düşündüğüm tamı tamına on gün. Yılbaşı organizasyonu ile uğraşmış ve Akina ile Sasuke'yi her gördüğümde pişmanlık duymuştum. Bunları neden hissettiğimi bile bilmiyordum. Ya da Sasuke'yi neden bu işin içine karıştırdığımı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Hisler
FanfictionGaara, ayrılmak istediğini ve başka birini sevdiğini söylediğinde her şeyin hikayelerdeki gibi olacağını düşünmüştüm. Kalbim parçalara ayrılacaktı ilk başta. Sonra üzüntüm öfkeye dönüşecekti ve intikam planları yapacaktım. Belki de yeni sevgilisiyle...