11. Bölüm

793 75 38
                                    

Yazarın Açısından

Kapı çalınca Sakura yerinden kalktı. Bunu o yapmak zorundaydı çünkü İno, Misaki'ye ayılsın diye bir şeyler içirmeye ve hatta yedirmeye çalışıyordu. Temari de biriyle konuşuyordu. TenTen ortalığı toplayıp söylenmekle meşguldü.

''Uyuma Misaki! Uyanmalısın!'' sesleri mutfaktan gelirken Sakura gözlerini devirip kapıya yöneldi. Açtığında işte karşısındaydı. Sasuke'ye selam verdi. O da karşılık verip içeri geçti. TenTenle de selamlaşıp mutfağa yöneldi. Çünkü İno zaten nerede olduklarını belli ediyordu.

''Misaki, her tarafına çikolata bulaştı!'' İno Misaki'nin arkasına geçmiş onu tabaktan ayırmaya çalışıyordu. ''Tabağı yastık olarak kullanmasana be!'' diye bağırdığı sırada arkasından gelen gölgekorkularını gün yüzüne çıkarmıştı.

''Sa-sasuke!''

İno açıklamaya başladı hemen ama aslında buna gerek yoktu. Misaki içki içtikten sonra hep uykuya dalardı. Bu uyku öyle bir uykuydu ki onu kaldırmak ölüm gibiydi. Sasuke kızın omzundan tuttu.

''Misaki.''

''Hı?''

''Kalk hadi.''

''Hıhı.''

''Bu arada,'' diye araya girdi İno. ''Naruto ve Hinata için bir planmız var ve siz erkeklerde yardım ediyorsunuz!'' dedi ellerini çırparak. 

''Neden yardım edecek mişim?'' 

Sasuke'nin düşünmesine bile gerek yoktu. Yardım falan etmeyecekti. Naruto eğer Hinata ile olmak istiyorsa kendi söylemeliydi. 

İno masum (!) ifadesini takındı. Eliyle uyuklayan Misaki'yi işaret etti. ''Bunu o isteyince geri çevirebilecek misin merak ediyorum.''

Sasuke gözlerini devirdi ve uyuyan kızı söylenerek kaldırdı. Misaki gözleri yarı açık ona bakıyordu. Onun ne kadar tatlı olduğunu düşünecek vakti yoktu Sasuke'nin.

''Seni taşımayacağım,'' dedi kıza. Misaki başını uysalca salladı. Bir kedi gibiydi. Sasuke Misaki'yi tutarak sadece oturma odasına kadar gelebilmişti. Kız sarsak adımlarla yürüyor, daha doğrusu yürümeyi tamamen beceremiyordu. Sonunda Sasuke dayanamadı ve onu sırtına aldı.

''Bu çok roman-''

Sasuke'nin İno'ya attığı bakışlarla kız sustu. Sasuke diğerlerine döndü. ''Eve bırakayım mı sizi?'' diye sordu.

Temari başını iki yana salladı. ''Beni almaya biri gelecek zaten.''

Sasuke, Sakura'ya döndü. ''Sen?

''Aslında iyi olur,'' dedi kız sessizce. Sasuke ona takip et gibilerinden bir işaret yaptı başıyla. Sakura hemen çantasını ve montunu kaptı.

''Hey, ben ne olacağım? Bana sormayacak mısın!?'' diye söylenmeye başladı İno.

''Nasıl olsa her türlü gelirdin sen.''

''Doğru. Beni babam alacak,'' dedi kapıya gelirken. ''İyi yolculuklar.''

Sakura gözlerini devirdi. Şimdi o önce Sasuke ve Misaki arkada asansöre bindiler. Sakura onlardan tarafa bakmıyordu. Sonun ortamdaki gerginlikten dolayı konuşmaya karar verdi.

''İno'dan duymuşsundur, Naruto ve Hinata için bir şeyler hazırlayacağız,'' dedi Sakura.

''Gereksiz.''

Sakura gülümsedi. ''Hinata'nın onunla baş etmesi mümkün değil. Bu yüzden sadece yardım ediyoruz.''

Sasuke devam etmesini bekliyordu. 

Farklı HislerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin