Activity

3.3K 231 7
                                    

,,Víš," začal Ash trochu sklesle. ,,chtěl jsem se tě zeptat, jestli máš v plánu se vypařit, jako na té párty."

,,Proč?" 

,,Prostě mě to zajímá, jestli tu zůstaneš a Mikey říkal, že si tě oblíbil." sedl si z leže a zase se na mě podíval těma nádhernýma, božskýma očima.

,,Ashi, nemůžu tu přece zůstat, vy jste slavní a já vás nechci zatěžovat ještě víc než jste a navíc nejsem žádnej andílek."

,,To je mi jasný Rose, ale já tě tu chci a kluci určitě taky, je to tu příjemnější, když je tu holka, aspoň tady kluci neběhaj nahatý."

,,Ashto-" aniž bych dokončila slovo, přitáhl si mě za boky k sobě a přitiskl svoje rty na ty moje. Odstrčila jsem ho ,,Ashi co to děláš?"

,,Promiň, já jen.., doufal jsem,no ale asi jsem se spletl."

Z mého překvapeného výrazu se najdenou stal výraz údivu.

Naklonila jsem se k němu a začala ho líbat, on mi to rychle oplatil a položil mě opatrně na postel. Když mi ale začal rukou zajíždět pod triko, rychle jsem mu ruku vytáhla a shodila ho ze sebe.

,,Co se děje?" zeptal se Ashton překvapeně.

,,Promiň, já, no.." chtěla jsem rychle změnit téma ,,asi bychom se měli vrátit ven, aby se kluci pak neptali." vyhrkla jsem rychle.

,,Dobře, ale nejdřív." řekl Ashton, přítáhl si mě blíž a jemně mě políbil a pak jsme se vydali dolů.

Kluci už byly venku z vody, váleli se na lehátkách a pili džus. Ash šel ke stolku, vzal dvě skleničky džusu a pak mi tu jednu podal a já jí s vděkem přijmula.

Viděla jsem, že Luke má Ashovi brýle, ale místo toho, aby si je Ash vzal zpátky, lehl si do houpací sítě, zavěšené kousek od kluků a odpočíval.

,,Lidi, zahrajem si nějakou deskovou hru. Co vy na to?" vykřikl z ničeho nic Calum, bylo slyšet že je ze svého nápadu nadšen.

Chvíli jsme váhali, ale pak jsme všichni souhlasili. Cal běžel radostí do baráku, aby vše připravil a mi se za ním jen smáli. Zanedlouho nás zavolal dovnitř. Když jsem vešla, bylo vše krásně připravené, jak sezení, pití tak i hra. Calum vybral hru, kterou jsem hrála ještě s rodičema. Activity Gold edition.

,,Takže lidi, vymyslel jsem to dokonale, protože jsme v lichým počtu, tak aby hráli všichni, bude se hrát a pít."

,,Tak jo Cale, ale to nám musíš teda potom celý vysvětlit." řekl Mikey a posadil se na křeslo.

Všichni jsme si sedli taky, já si naschvál sedla vedle Ashe a Calum začal vysvětlovat.

,,Takže, uděláme to tak, že někdo si vezme kartičku, hodí kostkou a podle toho co mu padne bude něco předvádět. Buď teda pantonima, kreslení a nebo to bude muset popsat. A aby to bylo záživnější, připravil jsem panáky, první mě napadlo, že místo alkoholu by jsme se mohli svlíkat, ale protože tu je jen jedna holka, nebylo by to k ní moc fér." zasmál se ,,No to je jedno, prostě někdo bude teda předvádět a ostatní budou hádat, když to nikdo neuhodne, než vyprší časový limit, dotyčný si musí dát panáka a ten kdo to uhodne se s tím který předváděl nemusejí napít."

,,Ok, Cale já to chápu a co vy?" zeptal se Luke.

,,Já to chápu." řekla jsem rychle.

,,Já taky." dodal Mikey a Ash jen potřásl hlavou na znamení, že to chápe.

,,Takže začnem hrát a já začnu." řekl Calum,vytáhl si kartičku z balíku, hodil kostkou a padlo mu pantonima. Postavil se před nás a začal předvádět. Ze začátku to vypadalo jako umírající kráva a mi všichni jsme hádali jeden přes druhýho. Nikdo to neuhodl, když došel čas a Calum ze sebe vyhrkl ,,Předváděl jsem léčivý pramen vy paka." došel ke stolu a vzal si panáka, rychle ho do sebe šoupl a pak se koukl na mě ,,Si na řadě Rose."

,,Tak fajn." řekla jsem usmála se, vytáhla kartičku, hodila kostkou a padlo mi na kreslení. Přečetla jsem si co mám nakreslit-psa.

Začala jsem kreslit "psa". Klukům chvíli trvalo než jim došlo, že je to pes a pak to všichni vykřikli najednou, ale Luke byl nejrychlejší a tak se všichni ostatní napili.

 Takhle jsme hráli asi dvě hodiny a ze všech jsem pila skoro pořád jen já.

Já jsem z nich byla jediná opilá. Nikdy před tím jsem totiž opilá nebyla a tak to na mě šlo rychle. Kluci se pak rozhodli, že mě dají spinkat a oni sami bodou hrát dál, ale bez alkoholu. Ash mě vzal do náruče a odnesl do pokoje.

V pokoji mě položil do postele, přikryl a sedl si vedle mě. Chvíli na mě jen koukal a pak se zeptal.

,,Proč sis nikdy nechtěla vzít plavky? A proč si mě předtím odstrčila?"

Nějakou tu chvilku jsem na něj jen tupě zírala.

,,Já ti to řeknu, ale nesmíš to pak na mě říct Rose, jo?" řekla jsem. "Byla jsem vážně mimo."

 ,,Dobře, neboj."

Zase jsem chvíli ležela jak blb a pak jsem si sedla a sundala si triko. Ashton na mě začal zíral jako kdybych mu právě řekla, že umírám. Po celém těle jsem totiž měla jizvy, na břiše, bocích, ramenech a na rukách. Taky na nohou, ale to neviděl.

,,Vypadám strašně." zavzlykala jsem, když jsem koukala na jeho výraz.

,,Panebože!" řekl asi po pěti minutách zírání na mě. ,,Jak-Jak se ti to stalo?" zakoktal.

,,To je dlohý příběh, ale princezna je ospalá a nechce ho vyprávět." řekla jsem jak malá holčička, přitáhla jsem si ho k sobě, dala mu pusu, lehla si a usnula.

No Problem? (5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat