And lived happily ever after

1.9K 152 7
                                    

Tak a je tu konce. lidičky nemyslela jsem si, že tohle někdy napíšu, ale tohle je poslední část No Problem? :(( Ještě bude epilog to ano, ale tohle je prostě konec :´(

Chtěla bych jestli by někdo mohl úplně zhodnotit můj příběh i s kritikou :D

"Louisi nezdržuj!" okřikla jsem ho, když nechtěl nastoupit do auta.

"Ale mě se nikam nechce!" stěžoval si.

"Hej bacha strčte ho do auta, než se tady uhnízdí a naklade vajíčka!" vykřikl Niall a se smichem zalezl do auta za Harrym.

"Horane! Nedostaneš jídlo!" provokoval ho Louis a Niall byl ticho.

"Tak už si nastup." postrčil ho Calum.

"Dobře, ale chci obejmout." naklonil se ke Calumovi a já se začala smát, jak pošuk. Michael se válel na zemi a Calum na Louise jen čuměl.

"Já tě nebudu objímat!" bránil se, ale Louis ho už držel v objetí.

"Kdo je další?" otočil se na Michaela, kterej se zvedl ze země a zdrhl do baráku. 

"Nech toho a nastup." zasmála jsem se a strčila ho do auta. Ashton  na nic nečekal a rozjel se, když už byl v autě.

"Konečně." vydechl Luke, když auto zmizelo z našeho pohledu.

"Stejně se vám bude stýskat." bouchla jsem ho do ramene a zmizela v baráku.

"Jasně, že bude, ale aspoň tu bude klid." pousmál se Calum.

"Už jsou pryč?" zeptal se Mikey, kterej seděl v obýváku a koukal na televizi.

"Jo ty parchante. Nám ho necháš na krku." naštval se na oko Luke a sedl si k němu.

Nechala jsem je o samotě a šla do pokoje. Petty mi napsal, že Kate je zase v ústavu a jen tak zachvíli se odtamtud nedostane.

Evie s Mikeym vymýšleli jméno. Když to bude kluk, tak to bude Ron a když holka, tak Zoe.

Jména vymyslel Ash a Evie i Mikeymu se líbili, takže jsou připravení na děťátko. Calum nám představil tu svojí přítelkyni Samanthu, je to vážně milá holka a Calum si jí zaslouží. Možná ne, protože jí pořád dělá samé naschváli.

Lehla jsem si na postel a zamyslela se, nad vším co se stalo, od té doby co mě Ashton s Lukeym srazili. Můj život, by byl úplně na nic, kdyby se to nestalo. Zůstala bych na ulici a možná bych už ani nežila. Jasně, stalo se mi hodně věcí i když jsem je znala, ale nakonec všechno dopadlo dobře.

Evie je šťastná a kdyby mě nesrazili, tak by možná byla taky, ale teď je šťastná s klukem, kterého milovala celé dva roky. Já jsem se do Ashe zamilovala skoro hned. Zamilovala jsem se hlavně do jeho hlasu. Slyšeli jste ho někdy? Protože vždycky, když promluví moje srdce vynechá několik úderů a můj obličej vyčeruje kouzelný úsměv.

Nevím proč, ale Ashtn je dokonalej, ani si ho nezasloužím. Vím, že mě teď asi spousta jejich fanynek nenávidí, ale to je jejich věc. Neznají mě, takže ani nevím proč mě nenávidí? Za to, že mě Ashton má rád? Za to, že já jsem ta, které říká 'přítelkyně'?

Nechápu je. Jsem ráda za svůj život, jsem ráda, že se Ashton usmívá, protože jen to mi stačí, abych dokázala žít.

Kdybych o něj přišla nevím co bych dělala. Sice to, tak asi nevypadá, ale já ho miluju.

"Rose?" ozvalo se ode dveří.

"Ashi?" usmála jsem se a promnula si oči. "Kolik je?"

"Už je večer. Spala si, nechtěl jsem tě budit." přišel ke mě a sednul si na kraj postele.

"Kluci už odletěli?"

"Jo, už jsem je strčil do letadla." usmál se a políbil mě.

"Miluju tě." zašeptala jsem, když jsme se opírali čelama.

"Taky tě miluju honey."  broukl. Chytl mě za ruku a vytáhl z postele. "Všechno teď bude skvělé uvidíš."

"Jo, to doufám, jen nechci, aby se něco pokazilo."

"Neboj nepokazí!" zasmál se a vzal mě do náruče. "Teď se jde na večeři!" zavelel a nesl mě dolu.

"To má něco s nohama, že jí neseš?" zeptal se Calum a bylo vidět, že zadržuje smích.

"Ticho, pako." mrkl na něj Ashton. "Chtěl jsem si sem odnést svojí princeznu." 

"Je to sladký, asi dostanu cukrovku." pronesl Michael kousavě a pak si vysloužil pěstí do ramene od Evie.

"Chceme vám něco říct." řekla Evie a všichni se usadili. "Protože budeme mít miminko." usmála se na Mikeyho, kterej jí chytnul za ruku. "A budeme se brát, tak jsme se rozhodli, že se přestěhujeme."

"A kam?" zajímal se Luke.

"Tady vedle je byt na prodej a my ho už koupili." řekl Michael, ale bál se na reakci kluků.

"To je super! Kdy stěhujeme?" zeptal se Ash a oba obejmul. 

"Jsem rád, že to bereš pozitivně!" zasmál se Mikey a snažil se vykroutit z Ashova sevření. 

"Takže to znamená, že teď to bude. Žili šťastně až do smrti?" zachechtal se Calum a my ho všichni spražili pohledem. "Co je?" zvednul ruce na obranu. "Já nic neřekl."

"Jo možná to tak bude." zašeptal mi Ashton do ucha, když se ke mě vrátil. "Možná taky ne."

A je to tu lidičky, tohle byla poslední část No problem? Doufám, že se vám to líbilo. :)

Musím vám říct, popravdě, když jsem začínala tenhle příběh psát, tak jsem to měla trošku jinak vymyšlený, ale i tak, snad se mi to takhle povedlo? Ne? :D

Měla jsem v plánu, že Rose bude chtít Ashton i Luke, ale pak mi došlo, že je to skoro v každé FF a je to divný :D

No Problem? (5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat