Pravda nebo úkol?

2.9K 172 2
                                    

Ahoj lidi!

Takže za prvé bych chtěla poděkovat všem co čtou mojí povídku :3 přes 900 přečtení a 50 votes? really? :3 moc vám děkuji. A budu vám vděčná za každý další :3 :DDD pokud máte nějaké otázky na můj příběh- nebo jiný můj příběh- napište mi. 

Vřítila jsem se rychlostí světla do nemocnice k recepci a Cal s Mikeym běželi za mnou. Niall zůstal u nás, nechtěl nám tu překážet a Harry? Ani nevím kde je.

,,Dobrý den. Předchvílí ste přijali dva mladý kluky. Kde jsou?" vyhrkla jsem ihned na ženskou za pultem.

,,Ano přijali jsme dva mladíky. Jste z rodiny?" zeptala se mě klidně. To už tam doběhli i kluci a udýchaně stáli za mnou.

,,Jsme kamarádi." řekla jsem trošku v rozpacích.

,,Bohužel, pokud nejste rodina-" nedořekla to, protože tam přišel dotor.

,,Pane Hoode! Přijeli jste rychle." zavolal na nás a všichni jsme k němu došli.

,,Jak jsou na tom?" zeptal se netrpělivě Cal.

,,Nechcete si sednou?" "To jako vážně? On chce aby jsme si sedli? Panebože!!"

Sedli jsme si a doktor prohlížel nějakou kartičku, pak se na nás podíval a usmál se.

,,Takže vaši přátelé" začal a všechny nás projížděl očima. "Vaši přátelé nejsou ohroženi na životě. Včas zareagovali, ale-"

Všichni jsme si oddechli, když jsem si všimla ,,Vy jste řekl ALE?" znejistěla jsem. "Vždycky je tu nějaký ale!"

,,Ale při té autonehodě, nabourali do zdi a pan Irwin si tam špatně zasekl pravou ruku. Když jsme přijeli na místo byl v bezvědomí. Pan Hemmings byl pro štěstí při smyslech a dostali jsme ho ven. Pana Irwina jsme dostali ven až po příjezdu hasičů, kteří mu museli vytáhnout ruku. Byla tam tak špatně zaseklá, že jí má částečně rozdrcenou a má spřeházené kosti, zítra bude muset podstoupit lehkou operaci a tam se rozhodne jestli o ruku přijde nebo ne." dořekl a my na něj zírali jak idioti.

,,T-takže p-přijde o r-ruku?" vykoktal Mikey.

,,To nevím, uvidí se podle operace. Zatím s ní není schopen hýbat a pokud se operace neuskuteční, přijde o ní určitě."

Měla jsem chuť se na místě rozbrečet, ale musela jsem být silná. ,,Můžeme je vidět?" zeptala jsem se se zlomeným hlasem.

,,Nijak jim nepomůžete, oba právě odpočívají. Pana Hemmingse můžete zítra odvézt, jen bude muset brát léky a odpočívat a pan Irwin, chápete?" usmál se a ukázal na východ.

Věděli jsme, že se s ním nemůžeme hádat a tak jsme pomalu odcházeli. Kluci úplně zničení.

,,Asi to nebude moc vhodný." řekl nejistě Mikey, když jsme vycházeli z nemocnice a sedli si na lavičku. ,,ale jestli Ash přijde o ruku tak ve skupině končím."

,,Jo já taky, nebudem si hledat jinýho bubeníka. Bez Ashe by jsme nebyli stejný a fanynkám by se to stejně nelíbilo." zesmutněl Calum.

,,Sakra kluci! Mluvíte jakoby tu ruku už neměl!" okřikla jsem je a oni jen sklopili hlavu.

,,Slyšela si toho doktora?" zamračil se Michael.

,,Jo a neříkal nic o tom, že by ruku neměl! Budeme muset počkat do zítřka, ale myslím si, že vám Ashton nedovolí zrušit skupinu. Donutí vás najít si jiného bubeníka a pak se tím bude užírat." řekla jsem a začala si hrát se svým prstýnkem.

No Problem? (5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat