Kamery

2.2K 176 6
                                    

Jako každé ráno jsem vstala kolem 11 hodiny, ale tentokrát mi bylo docela blbě a ani jsem si tak nějak nepamatovala co se stalo. Jako jen dřezky a tak.

Vylezla jsem z postele a převlékla se. Sešla jsem dolu, bylo tam nějaké ticho, jen z kuchyně jsem něco slyšela. Šla jsem tam, všichni seděli na barových židličkách a koukali na nějaké video.

Koukla jsem se jim přes rameno a zakrla si pusu, protože to co jsem viděla jsem nečekala.

,,Kdo nás sakra natočil?"  vykřikla jsem, až se všichni lekli.

Nikdo z nich neodpovídal, jen na mě koukali.

,,Kdo?" zopakovala jsem.

,,Nevíme, ale někdo nás natáčel včera celej den je tam všechno." vysvětlil Calum.

,,A když říká všechno myslí všechno." upřesnil Mikey a přepnul z jednoho videa na další, kde byl on a Evie a zrovna. Asi vám to dojde co tak mohli dělat.

,,Děláte si srandu?!" vyděsila jsem se, někdo si tu nastavil kamery, aby nás natáčel.

Zavrtěli hlavou a pustili mě k počítači. 

,,Někdo nám dal kamery všude." zmínil Luke. ,,Niall mi volal, že tohle našli na internetu."

Jo jen, abyste věděli. Niall a Harry se zabydleli v hotelu kvůli nějakým blbostem a zítra se mají vrátit.

,,Je tam natočenej celej večer z různých stran a všichni fanoušci si to můžou pustit. Nejhorší je stejně to video Mikeyho a Evie." pokračoval Ashton.

,,Keithy!" napadlo mě. ,,Kdo jiný by tohle udělal?" 

,,Ta potvora!" ozvala se i Evie.

Ještě asi hodinu jsme všechno řešili, když Mikeymu zazvonil telefon a jejich manažer, myslím, je hned zavolal k nějakýmu rozhovoru, aby se vysvětlilo to video. Kluci z toho budou mít dost průšvih.

Všechny jsem obejmula, ale když jsem zmáčkla Ashe a omylem jsem mu trochu víc přimáčkla ruku trošku vypískl. Evie odešla s nima a já jsem zůstala sama. Vzala jsem si z kuchyně kuličky a mléko a nasnídala se.

Potom jsem si ještě začala projíždět ty videa, když jsem našla jedno, jak se líbám s Ashem. Sice tohle si pamatuju, ale na tom videu bylo něco čeho si kluci nevšimli a když jsem zaostřila bylo to vidět dost zřetelně. Naskočila mi neskutečná husina a otřásla jsem se. Na tom videu..

Někdo zazvonil a já jsem rychle sklapla notebook a šla otevřít. Mezitím jsem ze sebe setřásla ten divný pocit. Musela jsem to co nejdřív říct klukům, ale až se vrátí.

Otevřela jsem dveře.

,,Ahoj lásko jak je?" přivítala mě nehorázně drzá Keithy. Ihned jsem chtěla zavřít dveře, ale ona tam strčila nohu a pak vlezla dovnitř. ,,To nebylo moc milé přivítaní." mrkla na mě a prohlížela si obývák kluků.

,,Co chceš?" prskla jsem.

,,Odpovědi na otázky." mrkla na mě.

,,A co když nebudu chtít odpovědt?" 

,,Tak to půjde po zlém." odpověděla.

,,Fajn tak ať to jde po zlém."

,,Chyba." zavrčela a vytáhla si z kapsy pistoli. Asi jsem v tu chvíli na ní musela čumět jako debil. Namířila mi na obličej a plně se usmála.

,,To mě tady chceš zastřelit?" založila jsem si ruce v bok.

,,Ne jen si tady počkáme na kluky a pak si budu muset vybrat, kterého z nich zastřelim." a teď mě dostala.

No Problem? (5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat