,,Ashtone!" probudil mě křik Caluma z přízemí. Otevřela jsem oči a protáhla se. Venku byla pořád tma, takže jsem moc dlouho nespala.
Převalila jsem se na bok, abych viděla na dveře. Uslyšela jsem, že se na chodbě dveře otevřeli, asi Ashton.
,,Sakra, kámo vstávej!" slyšela jsem Calumův veselej křik. ,,Pojď dolů."
Trošku jsem se uchechtla, když jsem uslyšela ránu a Caluma jak řve ,,Nebolelo?" sice jsem nevěděla co, ale bylo to vtipný.
,,Blbečku!" zakřičel Ashton. ,,Vypadni!"
,,Fáájn" slyšela jsem jak Calum odchází dolů.
Vylezla jsem z postele a šla za klukama dolů.
Všichni seděli na gauči a byli opilí krom teda Caluma. Byli tam i Niall a Harry, kteří byli taky nalití.
,,Ahoj Rose." pozdravil mě Calum a vedl mě do kuchyně.
,,Co se děje?" zeptala jsem se.
,,Měla by si jít spát, když jsou kluci opilí tak nejsou moc příjemní." řekl mi trochu naléhavě.
,,Jo to vím." dodala jsem.
,,Tak já ti půjčím počítač a zatím se tady o ně postarám chceš?" nabídl mi.
,,Tak jo." souhlasila jsem a chtěla se vrátit do pokoje.
Procházela jsem kolem kluků. ,,Kam pak jdeš Rose?" řekl opile Harry a chytl mě za zápěstí. ,,Teď si přišla."
,,Jo, ale jste opilí a tak nebudu rušit." vyhrkla jsem a vytrhla se mu.
,,Jen jí nech. Neni na zábavu." vmísil se Lukey.
Zamračila jsem se na něj a chtěla odejít. Harry se však postavil a přitáhl si mě k sobě ,,Nikam nechoď!" zaprosil.
Ostatní se jen smáli a Calum byl asi pořád v kuchyni.
,,Harry. Nech toho."
,,A co dělám?" pošeptal mi do ucha.
,,Otravuješ." zasmála jsem se. ,,Bavte se tu, já jdu nahorů."
,,Nikam!" řekl Harry a přitáhl si mě úplně k sobě, že nás dělilo jen pár centimetrů.
,,Jste opilí a já tu nechci být!" snažila jsem se ho odstrčit, ale měl větší sílu než já.
Místo toho, aby mě pustil mě začal líbat. Bránila jsem se, ale nic jsem nezmohla. Ostatní se jen smáli.
,,Doprdele co to děláš?" uslyšela jsem Caluma, kterej Harryho odstrčil odemě. Odstrčil ho tak silně, že jsem spadla na zem a bouchla se do hlavy. ,,Jsi v pohodě?" ohnul se hned Calum ke mě.
,,Jo." zasténala jsem a třela si bouli na hlavě. Cal mi pomohl se postavit.
,,Co to s váma sakra je?" okřikl je.
,,Jen se bavíme" zvedl na obranu Harry ruce.
,,Klidně se bavte, ale netahejte do toho Rose, když nechce!" křikl a vzal mě nahorů.
,,Díky." usmála jsem se, když mi otevřel dveře do pokoje.
,,Nemáš zač. Vážně ti nic neni?" zeptal se starostlivě.
,,Jen mě trochu bolí hlava a je mi divný, že mě Harry líbal."
,,Když se napije je to fakt idiot." zasmál se a už chtěl odejít.
,,To jste všichni." zavolala jsem na něj ještě. Lehla jsem si do postele a přikryla se.
,,Chovej se sakra slušně!" zaslechla jsem křičet Caluma. ,,A co vy nechcete k tomu něco říct? Mikey? Lukey?"
ČTEŠ
No Problem? (5SOS)
FanfictionZahlédla jsem auto a už jsem nestačila uhnout, i s kolem jsem odletěla skoro pět metrů. Viděla jsem jen jak dva kluci vystupují z auta a běží ke mně, jeden vytahoval telefon a volal záchranku ten druhý si vedle mě klekl: ,,Jsi v pořádku?" zeptal se...