Těhotná-ano či ne

2.1K 174 2
                                    

Ahoj lidi. Moc děkuji všem o čtou můj příběh :D předtím než si ho začnete číst zkuste odpovědět. Bude Rose těhotná? :D :D prosím do commenů :D

,,Rosie? Jsi vzhůru?" probudilo mě.

,,Teď už jo." řekla jsem ospale a protřela si oči. Mikey vešel dovnitř a sedl si na kraj postele.

,,Já jen, že už je jedna hodina a my jedeme pro Lukeyho tak jestli teda jedeš s náma?" zeptal se.

,,Už je jedna?" vytřeštila jsem oči a vyskočila z postele. Začala jsem se přehrabovat v oblečení dokavaď jsem nenašla nějaké džíny a tričko se skupinou Beatles, kterou miloval můj táta.

,,Jo, spala si dost dlouho. Tak se převlíkni s Calem na tebe počkáme dole."

Mikey odešel a já se honem převlékla, pak jsem ještě vběhla do kuchyně, kde jsem se trochu upravila, vlasy jsem si dala do drdolu a šla za nima. ,,Můžeme?" 

,,To bylo rychlí." zasmál se Mikey a už jsme šli do auta.

Dojeli jsme před nemocnici a šli dovnitř.

,,Hele Calume, běž připravit Luka já musím ještě něco zařídit. Nechceš jít semnou Rose?" řekl Mikey a mrkl na mě.

,,Tak jo." řekla jsem.

Calum šel za Lukeym a já s Mikeym na kontrolu.

Všechno zařídil, mně si jen už převzala doktorka. Vyšetřila mě. ,,Mladá slečno, gratuluji vám jste těhotná." řekla s velkým úsměvem na tváři.

Brada mi klesla a já začala hrozně brečet.

,,Copak?" přišla ke mně a pohladila mě po zádech. ,,Slzy štěstí?"

Zavrtěla jsem hlavou a ona hned zvážněla. ,,Chápu."

,,Já nechci dítě." zvlykala jsem ,,a hlavně se bojím, že by nebylo mého přítele."

,,Jak to myslíš?" zeptala se trochu drze.

,,To je jedno." utřela jsem si slzy. ,,Mohla by jste provést nějaké testy na zjištění otcovství?"

,,No ano, ale budu potřebovat k tomu i DNA, toho koho si myslíte, že by mohl být otcem." řekla doktorka a přitom projížděla nějaké papíry.

,,No, můj přítel, je tady v nemocnici můžete nějak jeho DNA získat, ale neříkat mu, že je to na test otcovství? Prosím? Jmenuje se Ashton Irwin a dneska má mít nějakou operaci ruky."

,,Uvidím co se dá dělat slečno, ale budu chtít potom vysvětlení." usmála se a vyprovodila mě ven.

Mikey už na mě čekal v čekárně a když mě viděl- byla jsem ubrečená- hned mě obejmul.

,,Takže jsi?" zeptal se smutně.

Přikývla jsem. Vydali jsme se za Lukeym.

,,Ale víš že Ashton může být otcem?" snažil se mě uklidnit.

,,A co když ne? Co když je otcem tamten a ne Ash? Nechci to Ashtonovi říct ani mu nechci lhát. Jsem mrcha" sesypala jsem se na zem u záchodů a Mikey si ke mě klekl.

,,Nejsi mrcha Rosie. Prostě jen nejsi připravená na děti." usmál se a pohladil mě po vlasech.

,,Jo možná, ale popravdě děti nechci, nikdy a nevím jak je na tom Ashton. Ale nejde jen o to." znovu jsem začala brečet a hlavu si položila do dlaní.

,,O čem to mluvíš?" lekl se a sedl si vedle mě.

,,Já. No." vylezlo ze mě a neodvážila jsem se na něj podívat.

,,Tak mi to řekneš nebo tu budeš brečet?"

,,Včera, jak jste šli spát. Niall mě políbil a já se nebránila!" řekla jsem rychle a podívala se jinam.

,,Nevím co ti na to říct." bylo jediný co k tomu řekl.

,,Co mám teď dělat?" otočila jsem se na něj, ale stejně jsem ho přes slzy neviděla. ,,miluju ho, ale jsem těhotná s někým jiným a taky jsem ho podvedla."

,,Rosie." přitáhl si mě k sobě. ,,Nevíš jestli si těhotná s tamtim blbečkem a pokud jde o Nialla stačí si to s ním urovnat a pak to Ashtonovi vysvětlit nebo mu to neříkat."

,,Díky Mikey, ale já-"

,,Ticho" okřikl mě vesele a postavil nás. ,,Utři si slzy, musíme za klukama."

No Problem? (5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat