Dala jsem si ještě šlofíka, probudilo mě až když jsem uslyšela startovat auto mohli být už čtyři odpoledne.
Vylezla jsem z pokoje a došla dolů, kde Ashton koukal na televizi na Family Guy. Přisedla jsem si k němu.
,,Nikdo tu není" řekl a podíval se na mě.
Přitáhla jsem se blíž k němu a obejmula ho. Seděli jsme spolu na gauči, já přitulená na jeho hrudi a on mi dělal rukou na zádech malá kolečka.
,,Tak co budeme dělat?" zeptala jsem se pochvíli co mě televize přestala bavit.
,,Hmm já nevím." řekl šibalsky ,,Co chceš?"
,,Já myslela, že už to máš promyšlený." zasmála jsem se a odtáhla se od něho, abych se mu mohla podívat do očí.
Přitáhl si mě zpátky a začali jsme se líbat. Pochvíli si mě položil na gauč a já jsem obtočila nohy kolem jeho pasu a ruce kolem krku. Natiskl se ke mě blíž a líbal mě na rtech, na krku a občas se zatoulal trošku níž.
Stáhl mi tričko a začal mě pusinkovat na hrudi. Ruku položil na košíček podprsenky a koukl se na mě. Kývla jsem hlavou na znamení, že může.
Trošku mě nadzvedl a jednou rukou mi jí zručně rozepl. Můj dech se zrychlil, když jsem čekala, že jí stáhne.
Sundal jí a začal si mě prohlížet, zkousl si spodní ret a jeho oči se vrátili k mým očím. ,,Jsi dokonalá!" řekl a začal mě zase líbat. Jednou rukou mi přejížděl po hrudi.
Ucítila jsem, že se jeho vojáček postavil a v polibku jsem se usmála od ucha k uchu. Jeho ruce opustili můj hrudní prostor a přemístili se ke kalhotům.
Zastavila jsem ho ,,To jako vážně? Tady na tom gauči?" zasmála jsem se.
,,Máš pravdu" zaváhal. pak se postavil, vzal mě do náruče a vydal se semnou do svého pokoje. Tam mě jemně položil na postel a vlezl si na mě. ,,Je to lepší?"
,,Je to skvělí!" řekla jsem a aniž bych ho nechala ještě něco říct přitáhla jsem si jeho hlavu k té svojí a políbila ho. Začala jsem zrychleně dýchat, ještě víc než předtím, když jsem ucítila jeho ruce zase u mých kalhot.
Zastavil se a váhavě se na mě podíval, když viděl můj výraz. ,,Děje se něco?"
,,Já-" nadechla jsem se a uklidnila se ,,ne nic."
,,Klidně to řekni, jestli nechceš nebudu tě nutit."
Docela mě překvapilo, že by to klidně vydržel, ale já jsem byla připravená. Měla jsem jen divný pocit z toho, že moje poprvé bylo to znásilnění a z toho že to bude bolet jako u toho znásilnění.
,,Nic se neděje, jen jsem chtěla zažít svoje poprvé s tebou."
,,Tak tím to je" usmál se. ,,tvoje poprvé bude semnou, dělej jakože se tamto nikdy nestalo."
Kývla jsem hlavou. Chvíli čekal jestli si to nerozmyslím, když ne políbil mě a pak mi stáhl kalhoty. Zase se na chvíli zastavil a když jsem nic neudělala stáhl mi i kalhotky.
Zhluboka jsem se nadechla a čekala na jeho reakci. Byla jsem, poprvé před někým, celá nahá zatím co on byl celí oblečený.
,,To nění fér! Taky by sis měl něco sundat!" zaprotestovala jsem, když si mě pořád jen prohlížel se šibalským usměvem na tváři.
Postavil se a stáhl si triko, můj pohled ihned spadl na jizvu na břiše potom bodnutí. Ashton si mého pohledu nevšimnul a sundal si kalhoty. Stál předemnou jen v boxerkách a já na něj jak blbec zírala.
Vlezl si zpátky ke mě a začal mě něžně líbat, jeho pusa se posunula níž na krk, kde mě jemně okusoval, zatím co rukou mě hladil na stehně.
Bylo to příjemné a já nevěděla jestli chci přejít i do té další fáze, ale nechtěla jsem, aby byl Ashton zase zklamaný.
Vrátil hlavu k mojí hlavě a začal mě líbat. Ucítila jsem, že pomalu přesouvá ruku ze stehna blíž a blíž. Rychle jsem svoje ruce položila na jeho záda, když jsem najednou v sobě ucítila jeho prsty.
Nevím čím to, ale musela jsem vydechnout. Skousla jsem jeho spodní ret, až se usmál a koukal se na mě. Zavřela jsem oči. Začal jezdit opatrně prstama a já se cítila úžasně, když viděl, že se usmívám přidal.
Najednou přestal a já jsem tak trochu zakňourala a otevřela oči. Podívala jsem se na něj a viděla že si sundavá boxerky. Z šuplíku vytáhl kondom a nasadil si ho, pak se vrátil ke mě. Klekl si nademně, roztáhl mi nohy a podíval se mi do očí. ,,Můžu?"
Přykývla jsem a čekala, až to přijde.
,,Kdyby tě to bolelo, tak řekni, klidně mě i kousni, nebo mi zaryj nehty do zad." ujistil mě.
Bylo to tu, vnikl do mě. Nejdřív pomalu, čekajíc na mou reakci. Ze začátku to bolelo, ale když ho zasouval dál, najednou to začalo bolet nesnesitelně.
Chytla jsem ho a přitáhla blíž a přiložila jsem svoje rty na ty jeho. Začal zkušeně jezdit tam a zpátky a já jen tak, tak držela slzy. Najednou se bolest začala proměňovat ve slast.
Rukou jsem mu zajela do jeho vlasů. Užívali jsme si každou chvíli. Brala jsem to jako svoje poprvé, úplně jsem v tu chvíli zapomněla, že se tamto vůbec stalo, zapomněla jsem, že mám všude jizvy. Tohle bylo jen já, sama za sebe a Ashton Irwin. Chápala jsem co by za tohle všechno dala spousta jiných dívek.
Po deseti slastných minutách jsme se oba dočkali svého vyvrcholení. Ashton se potom svalil vedle mě ,,To bylo-" odmlčel se a zadýchaně se na mě podíval. ,,-úžasný" dodal a jemně jsme se políbili. Pak už jsme spolu jen leželi a mazlili se.
,,Miluju tě!" zašeptala jsem mu sladce do ucha, když usnul. Vylezla jsem z postele a nechala ho spát. Vzala jsem si na sebe kalhotky a kalhoty a půjčila jsem si jeho triko. Seběhla jsem do obýváku, kde se přád na zemi válelo moje triko a podprsenka. Rychle jsem si to oblékla a Ashtonovo triko jsem si nechala u sebe.
Nechtěla jsem, až by se kluci vrátili, aby nás načapali vedle sebe v Ashově posteli a tak jsem se vrátila do svého pokoje, kde jsem si lehla a dokavaď jsem neusnula, přemýšlela jsem pouze nad tím co se právě stalo, nad Ashem a nad tím jak ho opravdu miluju.
ČTEŠ
No Problem? (5SOS)
FanfictionZahlédla jsem auto a už jsem nestačila uhnout, i s kolem jsem odletěla skoro pět metrů. Viděla jsem jen jak dva kluci vystupují z auta a běží ke mně, jeden vytahoval telefon a volal záchranku ten druhý si vedle mě klekl: ,,Jsi v pořádku?" zeptal se...