Na straně máte Evie... :D
Dojeli jsme před barák Evie.
,,Už mi řekneš proč jsme sem jeli?" zeptal se Mikey.
,,Si nějaký zvědaví Mikey. Hele co kdyby si se semn za hodinu vrátil a zatím si můžeš skočit tady kousek do Macca- McDonald."
,,Rosseline Johnas! jsem rád že jsem s tebou jel, takže za hodinu jo?"
,,Díky Mikey."
Vystoupila jsem z auta a čekala až odjede. Šla jsem ke dveřím a zazvonila. Nikdo neotvíral, byla jsem zklamaná, ale sedla jsem si na verandu na schodech.
Nemusela jsem čekat dlouho, když jsem viděla Evie přicházet. Její dlouhý vlasy, byly vidět vážně skvěle.
,,Ahoj Evie!" zavolala jsem na ní.
,,Rose?" koukla se na mě a přiběhla ke mě. ,,Sakra kde si byla, bála jsem se." objali jsme se.
,,Máš na sobě nový oblečení a seš navoněná. Rose co se to děje?" usmála se.
,,To je na dlouhé povídání."
,,Ale my máme času dost, takže pojď dovnitř." odemkla a vešly jsme rovnou do obýváku. Sedly jsme si na pohovku a ona na mě koukla, takovým roztomilím pohledem.
,,No takže." začala jsem ,,Pamatuješ jak si mi říkala o tý skupině co tak miluješ..hmm..jak se jmenuje.. něco five.. nebo tak nějak."
,,Myslíš 5 Seconds of summer?" vyštěkla najednou Evie.
,,Jo."
,,Ty ses potkala s 5 Seconds of summer?"
,,Tak nějak a jestli mi budeš skákat pořád do řeči nic ti neřeknu."
Evie udělala, jako že si zamyká pusu na zámek.
,,Super, no takže začalo to tak, že mě dva z té jejich skupiny srazili autem, když jsem jela na kole za tebou. Skončila jsem v nemocnici s lehkým otřesem mozku....
Řekla jsem jí všechno, ale vynechala jsem nějaký ty části s Ashtonem, jaku tu líbačku a tak.
,,Takže ty se znáš s 5sos?" vydechla Evie.
,,Jakoby s nima teď bydlím a oni nechtěj abych odešla." zasmála jsem se.
,,Takže se znáš i s Michaelem Gordonem Cliffordem?"
,,Jo, no ten mě sem odvezl."
Evie vydechla znovu a koukala se pořád na mě.
,,Víš co Evie? Pojď se projít."
Vstaly jsme a šly jsme ven. pomalu, bez mluvení, jsme šly přímo do Macca. Chtěla jsem jí představit Mikeyho.
Došli jsme tam, vešli jsme dovnitř. Zahlédla jsem Mikeyho červenou hlavu vzadu, Evie ho patrně neviděla.Šla jsem opatrně k němu, když jsme došly k jeho boxu, Evie se hrozně překvapila, když před sebou uviděla Mikeyho.
,,To je opravdický Michael Clifforde." vydechla, zase.
,,Takže Mikey tohle je Evie moje nejlepší kamarádka a Evie to je Michael." představila jsem je.
,,Rád poznávám kamarádku Rose." podal Evie ruku.
Evie pořád nevěřícně zírala, ale když jí ruku nastavil, vzpamatovala se a taky mu jí podala.
Sedly jsme si k Mikeymu. Evie si s ním povídala, já je jen poslouchala. Na Evie bylo poznat že je šťastná.
V Macca jsme strávili asi čtyři hodiny. Když Mikeymu zavibroval mobil.
ČTEŠ
No Problem? (5SOS)
FanfictionZahlédla jsem auto a už jsem nestačila uhnout, i s kolem jsem odletěla skoro pět metrů. Viděla jsem jen jak dva kluci vystupují z auta a běží ke mně, jeden vytahoval telefon a volal záchranku ten druhý si vedle mě klekl: ,,Jsi v pořádku?" zeptal se...