Přišla jsem se rozloučit

2.3K 192 3
                                    

Moc děkuji všem :D Za 500 přečtení :3


S Lukem a Calumem jsme čekali na doktora, aby nám řekl něco ohledně Ashe. Kluci pořád nemohli sehnat Mikeyho, tak mu napsali sms, aby se jim hned jak bude moct ozval.

Asi jsem musela v nemocnici usnlut, protože jsem se probudila v posteli. Když jsem se porozhlédla po pokoji byla jsem u kluků doma. Rychle jsem vzala telefon a zavolala Lukeovi.

,,Luke kde si?" zeptala jsem se ho hned, když to zvedl.

,,Jsem v nemocnici u Ashe, je v pohodě. Chcetě vidět. Mám pro tebe přijet?"

,,Ohh, to je skvělí, zůstaň u něj nějak se tam dostanu. A co Mikey už se ti ozval?"

,,Ne ještě ne, pokus se přijet rychle zachvíli končí návštěvní hodiny."

Rychle jsem vyskočila z postele, převlékla se, v koupelně jsem se jen trochu upravila a už jsem šla do nemocnice. Zachvíli jsem se tam dostala a hned jsem šla hledat Ashtonův pokoj. Luke byl u Ashe, vlezla jsem dovnitř a Luke nás nechal o samotě.

,,Ahoj, Ashi." řekla jsem, klepal se mi hlas. Sedla jsem si k němu a chytla ho za ruku. ,,Jak ti je?"

,,Je mi fajn." usmál se ,,Nedělej jak kdybych umíral, byl to jen škrábanec."

,,Jasně, ale teď vážně. Jak ti je?" 

,,Diď říkám, že je mi fajn." trochu se nadzvedl a opřel se víš. ,,Dáš mi pusu?" 

,,Ashi!" osopila jsem se na něj ,,Děláš jako by se ti nic nestalo! Mohl si umřít!"

,,Kvůli tobě bych klidně umřel a je mi líto, že jsem nemohl udělat víc."

,,Ashi." stiskla jsem jeho ruku ještě víc ,,Udělal jsi toho až moc a no víš já jsem se stejně chtěla rozloučit."

,,Co-co že?" vykoktal Ash.

,,Kvůli mě se ti stalo tohle, když odejdu už se ti to nestane." usmála jsem se.

Vedle mě začal zvonit telefon, byl to Lukeyho telefon. Rychle jsem ho vzala, protože volal Mikey. Zachránil mě před Ashtonovím přemlouváním, abych zůstala. Vyšla jsem ven od Ashe a zamířila k Lukovi.

,,Luku co se stalo?" ptal se Mikey do telefonu.

,,Tady Rose." držela jsem se abych se nerozbrečela. ,,Musíš přijet do nemocnice."

,,Co proč?? Je ti něco? Nebo snad klukům?" Mikey byl zmatený.

,,Prostě sem přijeď!" křikla jsem.

,,Fajn hned vyrážím."

,,Počkej kde vůbec si?" zeptala jsem se.

,,No, ehm, to je přece jedno zachvíli tam budu."  zavěsil.

Podala jsem telefon Lukovi. ,,Ash chce být chvíli sám a já si zajdu do automatu pro čokoládu, dobře Lukey?"

,,Dobře." řekl a já ho objala.

Vydala jsem se, jako směr automat a když jsem se Lukeovi stratila z dohledu, vyšla jsem z nemocnice a zamířila do baráku kluků. Trvalo to chvíli než jsem se vrátila do baráku.

Zbalila jsem si věci, oblečení, hygienu a klukům jsem zabavila jednu fotku "Snad jim to nebude vadit"

Do kuchyně na papírek jsem jím napsala "Budete mi chybět xoxo" R-

a odešla jsem.

No Problem? (5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat