Asi 3 dny probíhaly jinak. Kluci museli každý den chodit na nějaké zkoušky. Brzo ráno vstávali a vraceli se pozdě večer, takže jsme se moc neviděli, protože už jsem dávno spala. Neměli to snadné.
Probudil mě zvuk z přízemí, sedla jsem si a promnula si oči. Podívala jsem se z okna, bylo už krásně vidět sluníčko. Zase jsem si lehla a koukala ven, na lidi kteří chodili po ulici. Někteří pospíchali do práce, někteří venčili svoje psy a jiní měli nabitý den. Chvíli jsem je jen tak pozorovala, ale pak jsem uslyšela nějak rámus z přízemí.
Vstala jsem a převlékla se, seběhla jsem dolů a namířila si to do kuchyně, odkud se ozývali ty zvuky. Vešla jsem dovnitř a uviděla Luka jak se nemotorně točí u sporáku a něco vaří.
,,Ahoj Lukey. Co to tam prosím tě děláš?" vyrušila jsem ho.
,,Jé, Rose ty už si vzhůru? Chtěli jsme tě s klukama překvapit." usmál se a dál připaloval to co dělal.
,,Proč?" zeptala jsem se, vzala si z misky jablko a sedla si na barovou židličku.
,,Protože máme zase volno a chtěli jsme s tebou strávit celí den." odpověděl.
,,Vždyť to spálíš!" zasmála jsem se. Přišla jsem k němu odstrčila ho a vařila místo něj.
,,No, eh, díky já neumím vařit."
Otočila jsem se na něj. ,,Tak proč to se toho nechopili kluci?"
,,No popravdě nikdo z nás neumí vařit, když už něco děláme, tak je to většinou něco studenýho."
,,A co ta polívka co si mi přinesl?"
,,Jo, tak ta byla instatní." zasmál se.
Usmála jsem se a převrátila to co vypadalo jako lívanec. ,,A kde jsou ostatní?" zeptala jsem se pochvíli ticha.
,,Jo tak." odmlčel se ,,To ti neřeknu."
,,Opravdu?" zatvářila jsem se vážně.
,,Slíbil jsem to a už se na nic neptej." s těmi slovy se otočil a šel do lednice.
Dodělala jsem ten "lívanec" a šoupla ho na talíř. ,,Mám udělat další?" zeptala jsem se.
,,Ne radši ne zajdeme si někam na snídani. třeba do Maccas. Hele tak já si jdu ještě lehnout, probudíš mě až přijdou kluci? Pak půjdem na tu snídani."
,,Dobře." odvětila jsem a vyhodila ten "lívanec".
Lukey odešel do pokoje a já jsem šla na zahradu a lehla si do lehátka.
Asi za dvacet minut jsem zaslechla vchodové dveře a smích kluků. Vyběhla jsem dovnitř a zamířila přímo tam.
,,Ahoj kluci!" vybafla jsem hned, když jsem je viděla.
,,Ahoj Rose!" řekli skoro jednohlasně. Koukla jsem se na Ashe, který mi věnoval jeden rozkošný, sexy pohled. Oplatila jsem mu ho okamžitě tak, aby to neviděli Mikey s Calem.
,,Kde jste byli?" zeptala jsem se.
Všichni tři se na sebe okamžitě koukli, jakoby se na něčem domlouvali. ,,Nikde." řekli zase jednohlasně a dál to neřešili a šli do obýváku.
Calum se hned natěšeně podíval směr kuchyně ,,Co je k jídlu?"
,,Nic, Lukey říkal, že si zajdeme někam na snídani třeba do Maccas." navrhla jsem.
,,Zase!" vyddechl Mikey. ,,Kdy už se někdo z nás odhodlá a naučí se vařit."
,,To bude trvat dlouho, brácho." řekl Ash a sedl si do křesla. ,,Kde je Luke?"
,,Jo, ten je v pokoji jdu ho vzbudit." Vyběhla jsem nahorů a zaťukala na Lukeyho pokoj. Nic se neozvalo a tak jsem potichu nakoukla dovnitř. Lukey ležel v posteli a spal.
Došla jsem k posteli a opatrně s ním zatřásla ,,Luku vstávej, jsou tu kluci."
Luke se pomalu probral a zavrtěl hlavou na souhlas a tak jsem šla zase dolů za klukama. Ashton pořád seděl v křesle a Calum a Mikey nebyly v dohledu. Udělala jsem na Ashe hlavou na znamení "Kde jsou?"
,,Jsou venku a házej si s míčem." odpověděl.
Toho jsem teda využila a naklonila jsem se k Ashtonovi, abych ho políbila. Když jsme se odtrhl, koukl se na mě ,,Tohle mi chybělo." a znovu jsme se políbili.
Přitáhl si mě k sobě, až jsem si mu sedla do klína.
,,Můžeme jít!?" křikl Luke.
Rychle jsem se od Ashe odtáhla a postavila se.
,,Jo, jen dojdu pro ty blbečky venku." řekl Ash a naštvaně šel pro kluky.
,,Vyrážíme!" přiběhl ihned Calum, proběhl kolem nás a už skákal do auta.
S Lukem jsme se zasmáli a šli taky k autu, naskočili jsme a čekali na zbytek. Oba šli hrozně pomalu a tak si Calum stáhl okýnko a zařval ,,Jste pomalejší než šneci! Sakra přidejte mám hlad!"
Oba zrychlili a zachvíli už jsme jeli do Maccas. Ashton řídil a zdál se trochu naštvaný. Kluci se vzadu šťouchali, blbli a pořád otravovali, hlavně Calum.
Když jsme zastavili u Macca, Calum už byl dávno z auta a čekal pře dveřmi, ukazoval nám ať si pospíšíme. ,,Hněte zadkem!" zakřičel.
,,Celí Cal vždycky, když slyší, že jdem do Maccas začne takhle jančit." pošeptal mi Mikey.
Došli jsme dovnitř, sedli si do volného boxu a objednali si.
Luke si dal cheesburger.
Mikey si dal Big Mac s hranolkami.
Calum, chtěl ze začátku vyjíst celí Macca, ale pak jsme mu domluvili, a tak si dal dva Big Maci.
Ashton si skromně objednal pouze McNuggety s hranolkami a já jsem chtěla McChicken.
Všichni jsme si samozřejmě dali i colu.
Najedli jsme se a vydali se do auta. Tetokrát šel Calum pomalu, protože byl přecpaný.
Vlezli jsme do auta a místo toho, aby jsme jeli zpátky domů, Ashton zahnul jným směrem.
,,Kam jedeme?" zeptala jsem se podezřele.
,,Uvidíš!" řekl tajemně Luke.
"A sakra!"
Jeli jsme potichu, až jsme zastavili na krajnici.
,,Rose? Věříš nám?" zeptal se Mikey.
,,No nevím."
,,Bude ti vadit, když ti oči obvážem šátkem?"
,,Fajn, ale neznásilněte mě." zavtipkovala jsem.
Mikey mii zavázal na oči šátek a Ashton nastartoval, jeli jsme dál asi deset minut, když jsem ucítila, že jsme zase zastavili. Kluci mi pomohli vystoupit a někam mě vedli.
Zastavili jsme se zachvíli, všude byl rámus a ječící děti.
,,Sakra kde to jsme?" snažila jsem se zjistit.
Někdo mi začal rozvazovat šátek, sundal ho a mě pusa klesla.
Začaly mi slzet oči. ,,Vy mě berete na pouť?" vykřikla jsem.
,,Jo." řekl Ashton.
,,Překvápko!!" vrhkl Mikey.
ČTEŠ
No Problem? (5SOS)
FanfictionZahlédla jsem auto a už jsem nestačila uhnout, i s kolem jsem odletěla skoro pět metrů. Viděla jsem jen jak dva kluci vystupují z auta a běží ke mně, jeden vytahoval telefon a volal záchranku ten druhý si vedle mě klekl: ,,Jsi v pořádku?" zeptal se...