Přes 1,100 přečtení a 77 votes? ohhh díky :3 je to hezký pocit.
Pro infoo. tenhle díl je takový o ničem.
Zbytek dne jsme měli dost strápeně. Věděla jsem, že Niall a Harry na asi tři dny budou někde na soužkách.
Michael byl celou dobu v pokoji a s nikým nemluvil. Luke musel jít spát a Calum šel někam do centra. Já jsem byla venku na zahradě a četla si knížku co mi půjčil Luke.
Jinak jsme nic moc nedělali. Večer jsme se potichu navečeřeli a šli spát.
Dalšího dne ráno mě probudil Michael. ,,Rosie, promiň, že tě budím, ale volá ti ta doktorka." podal mi telefon.
,,Dobrý den slečno Johnas. Udělali jsme rozbory a zjistili jsme, že Ashton Irwin je otcem." oznámila mi doktorka. Trošku jsem se usmála, načež na mě Michael pokývl hlavou na znamení "Co se děje?"
,,Děkuji, ale já si to dítě nenechám." řekla jsem a Mikey se zamračil. ,,Nemůžu, omlouvám se."
,,Dobře slečno, ještě se dohodneme na interrupci. Zatím nashledanou." řekla doktorka a položila hovor.
Podala jsem Mikeymu telefon. Přitáhl si mě k sobě a obejmul. ,,Víš, že nemusíš?" zasmál se lehce.
,,Jo, ale já dítě nechci. Nikdy jsem ho nechtěla a ještě k tomu Ash- Ashton, když už ani neví kdo jsem." začala jsem brečet a tak si mě Mikey přimáčkl víc k sobě. ,,Evie se neozvala?" změnila jsem téma a utírala si slzy.
,,Ne a je mi jedno jestli se ozve, pokud věří takovým pomluvám. Jestli věří, že bych jí to udělal nebo ještě k tomu ty." zamumlal.
Přikývla jsem. Michael mě nechal převléknout a sám šel připravit snídani. Oblékala jsem si tričko a hrozně se mi udělalo blbě. Vzala jsem koš a vyzvracela se do něj. Trochu se mi ulevilo, ale bylo to fakt nechutný.
Utřela jsem si pusu a sedla si ke koši. Všimla jsem si, že si na posteli nechal Mikey telefon, protože začal zvonit. Vzala jsem ho do ruky. Evie. Nevěděla jsem jestli to vzít, ale než bych se dostala do kuchyně típla by to.
,,Evie?" řekla jsem do telefonu, když jsem to vzala.
,,Ne, tady je Eviina matka to si ty Rose?" zeptala se Eviina máma.
,,Ano, tady Rose. Kde je Evie?"
,,Na to jsem se chtěla zeptat jejího přítele. Nemůžu Evie najít myslela jsem, že u něj přespala."
,,Ne Evie tu není. Včera volala Michaelovi a rozešla se s ním. Jinak o ní nic nevím." vysvětlila jsem a dostala o Evie strach.
,,Tak kde potom je?" zděsila se. ,,No dobře Rose. Děkuji." zavěsila.
Seběhla jsem dolu do kuchyně a položila Michaelovi telefon na pult. ,,Volala Eviina máma. Prej Evie nemůže najít a asi ani nespala doma." zasvětila jsem Mikeyho do situace.
,,Aha." bylo jediný co řekl.
Chtěla jsem na něj zařvat, ale zvedl se mi žaludek a já běžela na záchod se zase vyzvracet.
,,Jsi v pohodě?" optal se Mikey.
,,Jo, jen zvracím." zasmála jsem se a sedla si k záchodu, objímajíce mísu.
,,Chtěl jsem se zeptat jestli chceš vidět Ashe?" zeptal se ,,Dnes."
,,Já nevím, on- já, prostě." zamumlala jsem.
Nic neřekl a vrátil se do kuchyně. ,,Sakra! Připálil jsem to!" zapištěl.
Musela jsem se zasmát a vrátila se za ním.
,,Tak to jíst nebudu." zakryla jsem si nos, protože to bylo hodně připálený.
,,Lidi co to tady sakra smrdí?" křičel Calum, přicházející k nám.
,,Jenom tady naše vařička připálila lívance." oznámila jsem Calumovi.
,,Taky to nejim." řekl Cal a sedl si vedle mě.
,,Tak si uvařte sami!" řekl Mikey a pokusil se obrátit lívanec, který mu vyklouz a spadl na zem. ,,Já se na to můžu!" nadával.
S Calem jsme se mu smáli, zatím co se snažil sebrat lívanec ze země.
,,Tak mi sakra pomožte!" nadával Mikey dál.
,,Co se tady děje?" uslyšeli jsme Luka.
,,Mikey vaří." zasmála jsem se.
,,Takže kdo jde do Macca´s?" zeptal se se smíchem Luka a přisedl k nám.
,,Asi jo." vydechl Mikey a vzdal to. ,,Tak se oblečte já to uklidím."
Všichni jsme poslechli a šli se obléct. Sešli jsme se u auta za pár minut a jeli do Macca´a. Chvíli mi trvalo než mi došlo, že nejbližší Macca´s je u Evie.
,,Mikey?" koukla jsem na něho.
,,To je v pohodě." zalhal.
Dojeli jsme tam a šli dovnitř. Pár zákazníků si nás prohlíželo, ale kluci tomu nevěnovali pozornost.
Najedli jsme se a vrátili se do auta.
,,A teď do nemocnice?" zeptala jsem se jako první, když jsme seděli v autě.
,,No asi jo." přikývl Calum a tak Mikey nastartoval a jel do nemocnice. Zapl rádio.
Zrovna tam hrála docela pěkná písnička od Ellie Goulding. Nějak Love me like you do. Hráli jenom smutné písničky.
Seděla jsem vzadu s Lukeym a když viděl, že mám na krajíčku s brekem přitáhl si mě k sobě a obejmul.
,,Lukey!" zasmála jsem se, s lehkým nádechem breku
,,Co? tě nemůžu obejmout?" protestoval.
,,Ale jo, já jen." utřela jsem si slzu a mlčela.
,,Co?" zeptal se pochvíli.
,,Nic." usmála jsem se a taky ho obejmula.
ČTEŠ
No Problem? (5SOS)
FanfictionZahlédla jsem auto a už jsem nestačila uhnout, i s kolem jsem odletěla skoro pět metrů. Viděla jsem jen jak dva kluci vystupují z auta a běží ke mně, jeden vytahoval telefon a volal záchranku ten druhý si vedle mě klekl: ,,Jsi v pořádku?" zeptal se...