Takže tahle část je věnovaná pro všechny ty zlatý lidi, kteří čtou tuhle blbost. Je jedno jestli dáváte voty, komentáře nebo jen čtete, tak či tak vás miluju :3 Jasně, že ty co dávaj voty a komentáře mám radší :D
Taky vám musím říct, že tohle je předposlední dčást, takže bude už jen jedna a potom epilog, no a potom se s váma budu muset rozloučit
"Nechceš si to ještě rozmyslet?" přemlouval mě Ashton, když jsme stáli před mojí školou a já chtěla zpátky.
"Ashi neboj se o mě." uchechtla jsem se a vlepila mu pusu. Potom už jsem vystoupila a šla dovnitř.
Bylo mi jasný, že na mě spousta holek kouká, protože tam bylo dost fanynek 5sos a určitě museli vidět to video.
"Jak ses dostala pod kůži Irwinovi?" zeptala se mě Michonne.
"Sama nevím." zasmála jsem se a chvíli jsme si povídali. Michonne je fajn, ale je to taková přeběhlice, která se baví kde s kým.
"Ale sluší vám to spolu."
"Díky." usmála jsem se a každá šla svojí cestou.
První dvě hodiny byly v pohodě, občas se mě nějaké holky zeptali na vztah s ashem, ale jinak to bylo v pořádku.
"Takže ty teď s Irwinem randíš jako oficiálně?" vyjela na mě Kate, když jsme se viděli na chodbě.
"Jo." řekla jsem v klidu a chtěla pokračovat, ale ona mě zastavila.
"Rose, nechápeš, že si toho kluka nezasloužíš? Kvůli tobě nestíhaj žádný koncerty!"
"Kate nech toho." odbyla jsem jí a šla na záchod.
Netušila jsem, že jde za mnou, až když jsem ucítila ostrou bolest na hlavě a omdlela jsem.
Patrick´s p.o.w.
Zahlédl jsem Rose a chtěl za ní jít, ale než jsem stačil jí oslovit, tak se u ní objevila ta blbka Kate.Začala mluvit o nějakým Irwinovi nebo co a byla dost naštvaná. Chvíli jsem poslouchal a pak šli obě na záchod. Nepřišlo mi, že by s ní Rose chtěla mluvit a tak jsem jen nakoukl na záchody a uviděl Kate, jak majzla Rose vázou do hlavy.
Ihned jsem jí od Rose odstrčil, ale ta už se s kácela k zemi a omdlela.
"Co děláš?" křikl jsem na Kate, která se jen vesele usmívala.
Vzal jsem Rose do náruče a nesl jí na ošetřovnu. Kate šla jak ocásek za mnou ani nevím přesně proč, ale asi chtěla počkat na nějakou příležitost, aby jí ublížila, což jsem nemohl dovolit.
Odnesl jsem jí na ošetřovnu a tam jsem doktorce řekl co se stalo, ta mi nakázala, abych tu blbku odvedl do ředitelny.
"Nemusíme jít do ředitelny." švitořila, když jsem jí tam vedl.
"Drž hubu!" zasyčel jsem.
"Vím, že Rose miluješ." zastavila mě. "Já zase miluju Irwina, stačí, když je dostaneme od sebe. Ty si vezmeš jí a já si vezmu jeho. Oba vyhrajeme."
"Sakra drž hubu!" zavrčel jsem a táhl jí dál. Nemůžu přiznat, že mě ta nabídka nelákala. Popravdě měla pravdu Rose miluju. Miluju jí asi nejvíc, celou dobu co jí znám a dlouho jsem litoval, že mě nechala. Doufal jsem, že se nějak usmíříme, ale ona, prostě zmizela z povrchu země. Nevím kam zmizela, ale už jsem o ní neslyšel. Šel jsem dál a když se objevila nemohl jsem tomu uvěřit. Doufal jsem, že začneme od znova, ale ona má přítele, takže jsem nic nezmohl. Když bude ona šťastná, nebuidu šťastný, ale taky jí to štěstí nebudu brát.
"Ale Petty já vím, že jí chceš." přemlouvala dál.
"Jasně, že jí chci, ale nebudu pomáhat nějaký krávě, aby jí zničila život." odsekl jsem. "Pokud je s tim blbcem šťastná nebudu se jí do toho srát!"
"Tyhle kecy ti nezbaštím." zašeptala, ale já už jí neposlouchal a u ředitelny zaklepal, řekl jsem co provedla a potom šel zpět za Rose.
"Měl by jste zavolat nějakému jejímu příbuznýmu, aby si pro ní přijel." řekla mi doktorka.
Přikývl jsem, ale protože jsem neměl číslo, ani na jednoho jejího kámoše nebo kámošku, šáhl jsem jí do kapsy pro telefon. V kontaktech jsem jí našel Irwina, o kterém mluvila Kate.
"Rose děje se něco?" ozvalo se z telefonu.
"Pardon, u telefonu Patrick, Rosiin-" zadrhl jsem se. "Kamarád."
"Co se stalo? Kde je Rose?" vyděsil se.
"Měl by sis pro ní přijet do školy, pak to vysvětlim." řekl jsem a položil to.
Zachvíli už znovu zvonil telefon.
"Kde je?" zeptal se nervózně.
"Na ošetřovně." řekl jsem a on to položil.
Zanedlouho vlítl dovnitř nějakej kluk, asi ten její a já hned pochopil co na něm vidí. Byl to pěknej, starostlivej a hlavně jí nepodváděl.
"Co se jí stalo?" zeptal se, když k ní přešel.
"Kate jí praštila." vysvětlil jsem.
"Sakra neměl jsem jí sem pouštět." zamumlal. Zachvíli jí nesl do auta a já se musel postarat o to, aby Kate nepřišla.
"Kate byla psychicky labilní a asi pořád ještě je. DOjdu k ní domu a řeknu to jejímu otci, třeba jí zase odvezou do ústavu a Rose bude v pohodě." promluvil jsem po chvíli ticha.
"To by bylo fajn." zamulal, aniž by se na mě podíval. Rose dal do auta a pak se na mě otočil. "Kdo vůbec si? Rose o tobě nikdy nemluvila?"
"Chodili jsme spolu, když jí umřeli rodiče."
"Aha." zamrmlal. Nemohl jsem z jeho výrazu nic vyčíst, měl skleněnej pohled.
"Měl by si jet." usmál jsem se a nechal ho jet.
Přikývl a zmizel v autě. Odjel a já jsem šel do ředitelny pro tu mršku.
Odvedl jsem jí domu, protože jí ředitel zatím vyhodil a já jsem stejně nechtěl pokračovat ve vyučování. Přemlouvala mě, abych jí pomohl s Rose, ale když jsem viděl toho jejího přítele, bylo mi jasný, že jí miluje, takže jsem jí to nemohl udělat. U ní doma jsem hned řekl jejímu tátovi, že Rose napadla a je fakt ujetá.
Fotřík jí chvíli vyslíchal a pak z ní vylezlo, že se jí i pokusila zabít.
Musel jsem od tamtud vypadnout, takže jsem jel domů kde jsem si hned zapálil a svalil se na postel. Doufám, že jí fotřík pošle do ústavu a Rose od ní bude mít konečně klid. Měla by mít klidnej život už přišla o dost věcí a ta mrcha jí ho musí jako vždy ničit, jako když to dělala, když jsem Rose chodil.
ČTEŠ
No Problem? (5SOS)
FanfictionZahlédla jsem auto a už jsem nestačila uhnout, i s kolem jsem odletěla skoro pět metrů. Viděla jsem jen jak dva kluci vystupují z auta a běží ke mně, jeden vytahoval telefon a volal záchranku ten druhý si vedle mě klekl: ,,Jsi v pořádku?" zeptal se...