Cottage

2.4K 169 10
                                    

Lidi fakt vás za všechno miluju :33 Hlavně ty co píšou komentáře, protože víte jak mě potěší, jen, když někdo napíše "Krásné" ježiši :D

No a proto jsem vám včera dala, dvě části, což se stává jen vyjímečně, takže si nezvykejte :DDDD

Týden jsem byla zavřená v nemocnici. Ashton ke mě chodil vždy, když měl čas a občas přišli i ostatní. Cal teda jen dvakrát, protože má přítelkyni a Evie s Mikeym jsou pořád na té chatě, ale pořád jsem si s nima volala. Na tu chatu máme v plánu s Ashem zítra jet. Za nima. Keithy jsem od té doby co mi řekla, že umírá neviděla. Vyhíbala se mi.

,,Ahoj, honey, už si vzhůru?" zaklepal na dveře Ashton- už si na vše vzpomínal to je prostě dokonalé!

,,Ahoj lásko!" sedla jsem si a přitáhla si ho k sobě. Ihned jsem mu vlepila polibek, protože se mi po něm strašně stískalo. Ve vlasech modrou beany, černý skinny džíny a jeho krásný vkus triček- tentokrát s Beatles.- To všechno mi tak chybělo.

,,Už se těšíš na zítra?" zeptal se mě, když jsem ho pustila.

,,Jasně, že jo. Vždyť v nemocnici už jsem jako doma, by mi tady mohli udělat i vlastní pokoj." vtipkovala jsem. Celá bílá místnost, bez ničeho, jen s jedním depresivním obrazem anděla a jedním oknem, tu nebylo nic. Ani televize, která by mě zabavila. Proto mi Ash musel nosit nějaké knížky a zábavu- jako sebe.

,,To by mohli." přitakal a sedl si na židli vedle mě.

,,Tak co je nového?" zajímalo mě. Hodila jsem na něj pohle -Chci vědět vše- a Ashton se hrozně roztomile usmál.

,,Už můžu začít trénovat na bubnu." oznámil mi a ukázal sundanou gázu.

,,Ježiši to je skvělí! Nejseš z toho nadšenej?" zasmála jsem se. Dnes jsem zářila jako sluníčko, protože za celý týden se nestalo nic, co by mě deprimovalo.

,,No popravdě mě to trošku mrzí, protože až začneme zase hrát, tak na sebe nebudem mít čas." řekl sklamaně. ,,ale možná by ses mohla vrátit do školy, kdyby si chtěla."

,,Máš pravdu a do školy by bylo super zase chodit, aspoň by tam nebyla chudinka Evie tak sama." 

---

,,Už máš sbaleno?" přišel Ashton další den, už mě vyzvednout.

,,Už tady čekám asi hodinu, zlato." vyskočila jsem z postele, popadla tašku a rychle ho obejmula. ,,Už chci pryč."

Podepsala jsem ještě nějaká propouštěcí papíry a potom jsme už jeli domů. Doma mě přivítali kluci, bez Cala. A potom jsme si šli s Ashem zabalit na chatu. Evie už se na nás těšila.

Zabalila jsem si fakt rychle, takže jsem šla ještě do kuchyně se najíst. Prohlížela jsem si celej barák, nic se nezměnilo. Pouze jsem si všimnula jedné věci. V obýváku na stolečku byla moje a Ashtonova fotka, jak nás Mikey vyfotil, když jsme spali. (Kdyby někdo nevěděl tak to byla kapitola- Jste rozkošní)

Vzala jsem jí do ruky a chvíli si jí prohlížela.

,,Je pěkná." slyšela jsem za sebou hlas, při kterém jsem úplně trhla. ,,Promiň nechtěl jsem tě vyděsit."

,,To je v pohodě, jen jsem nevěděla, že tu jsi Loui." usmála jsem se a fotku zase položila. 

,,Ostatní jsou na zahradě nechceš se přidat?" navrhl. Chtěla jsem namítnout, že zachvíli odjíždím s Ashem. ,,Neboj se Ashton bude balit ještě pár hodin. Já to znám. On a Harry si balí asi nejdéle."

No Problem? (5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat