Nikdy, neříkej nikdy

2.6K 181 3
                                    

Luke i Calum mě objímali a nechtěli pustit. Koukala jsem na Harryho a Nialla, kteří se v povzdálí potichu tlemili.

,,Mikey, ty se neořidáš?" řekl pochvili Luke, pořád přitisklej na mě.

,,No ne měl jsem šanci už po cesě sem." zasmál se.

končně mě kluci pustili a zmateně se na něj podívali.

,,S Evie jsme jí sem přivezl." řekl pochvíli pro vysvětlení. Kluci ho ihned objali a radostně pištěli.

Netrvalo to moc dlouho a všich jsme spolu seděli na gauči. Harry a Niall se k nám radši nepřidali a seděli naproti na křeslech. Ash, Mikey, Lukey a Calum seděli na gauči já a Evie na nich.

Povídali jsme si skoro celou noc o všemožných hloupostech. Všechno co komu vlezlo do pusy to prostě vybalil. Většinou jenom mluvili Harry, Mikey a Lukey a my ostatní je poslouchali. Držela jsem se s Ashtonem a calumem za ruce a pořád se smála jak blbec.

,,Tak kdo jde spát?" zeptal se nakonec Mikey a s Evie se postavili. ,,Kluci nahoře máte připravený pokoje pro hosty." řekl směr k Harrymu a Niallovi. 

Mikey chytl Evie za ruku a vydali se spolu nahorů. 

,,Tak já jdu taky!" řekl Calum a vyběhl za nima.

,,Tak jsme tu zůstali jen my!" zasmál se Luke.

Konečně jsem si sedla na pohodlný čauč. Lehla jsem si, Luke si vzal moje nohy na svoje a na Ashtonovi nohy jsem položila hlavu.

,,A jak jse se vůbec poznali?" zeptal se Niall a hodil nohy na stolek.

,,Srazili mě autem." zasmála se, až Luke s Ash zrudli. ,,A pak si mě sem vzali."

,,Tak to je fájn." usmál se a vzal si další flašku piva ze stolku. 

Kluci si povídali asi ještě hodinu a já je poslouchala. když se mi začínaly zavírat oči. Byla jsem tak napůl vzhůru, napůl jsem spala. Kluci si ale mysleli, že spím, protože ztišili hlasy.

,,A co vlastně dělá u vás?" slyšela jsem Nialla.

,,Já ani nevím." slyšela jsem pochvíli Luka. Pak už jsem neslyšela nic, protože jsem usnula.

 ---

Začala jsem se vrtět a najednou ucítila ostrou bolest na boku. Došlo mi, že jsem spadla. Postavila jsem se a porozhlédla se. Byla jsem ve svém pokoji a spadla z postele.

Měla jsem na sobě to co minulí den a tak jsem se převlékla a zašla dolů do obýváku, kde nikdo nebyl. Bylo divné procházet se po dlouhé době u kluků.

Sedla jsem si na gauč a zavřela oči.

,,Goodmorning, honey." uslyšela jsem.

Otevřela jsem oči a podívala se na Evie, která si ke mě přisedla. ,,Jak ses vyspala?" zeptala se a obejmula mě.

,,Nejlíp za poslední dva týdny"  špitla jsem.

,,Tak to je fajn, protože ty neodejdeš." zasmála se a pustila mě.

Nechtěla jsem to řešit a tak jsem rychle změnila téma ,,Takže ty to táhneš s Michaelem Gordonem Cliffordem jo?" zeptala jsem se.

,,Asi jo" začala se červenat a odešla do koupelny.

Chvíli jsem jen tak seděla a poslouchala to krásné ticho, které pochvíli vyrušil Harry.

,,Čau, krásko. Jakto že stáváš tak brzo?" zeptal se a sedl si do křesla naproti mě.

,,Já vždycky. Už takhle stávám dost dlouho a zatím jsem zvyklá." řekla jsem.

,,Hmm, to je hezký." uculil se.

Nějak se mi nelíbil jeho pohled na mě a tak jsem šla do kuchyně nalít si vodu. Nechtěla jsem se k němu vrátit a sedla jsem si na barovou židličku.

,,Ty ses nevrátila?" přišel zachvíli Harry a přisedl si ke mě na barovou židličku. ,,Všichni ostatní spí tak pokecáš semnou?" usmál se falešně.

Tak jsme si chvíli povídali tak nějak o ničem.

,,A máš přítele?" zeptal se.

Nevěděla jsem co říct a proto jsem mlčela a napila se.

,,Takže ne?" řekl pochvíli uvažování Harry, možná trochu radostně.

,,Co to tu probíráte?" vyšla Evie z koupelny.

Konečně jsem se zbavila Harryho, protože si s ním začala povídat Evie a já jsem se vrátila zpátky do pokoje, kde jsem si lehla na postel.

,,Můžu dál?" zaslechla jsem z venku Ashtonův cutee hlas.

,,Jasně pojď." sedla jsem si a podívala se na něj jak vchází dovnitř, potichu. Sedl si vedle mně a lehce jsme se políbili.

,,Co se děje?" zeptala jsem se a chytla ho za ruku.

Díval se na mě těma krásnýma očima a řemýšlel nad tím co řekne.

,,Víš-" odmlčel se a podíval se na dveře, jakoby nás někdo poslouchal. ,,Dneska tu budeme sami." podle se usmál. ,,Harry a Niall pojedou na nějaké zkoušky a kluci, nevím Mikey říkal, že je někam vytáhne a vrátí se až večer."

,,Takže ty tu chceš bejt semnou sám jo?" usmála jsem se dala mu pusu na tvář.

,,Jo chci, ale ty mi musíš slíbit, že neodjedeš." 

,,Nikdy!" vyštěkla jsem a obejmula ho.

Uslyšela jsem jak si potichu šeptá ,,Nikdy, neříkej nikdy."

No Problem? (5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat