Paparazzi

3.4K 231 0
                                    

Ráno jsem se probudila a hned jsem si vlezla do sprchy, nechala jsem na sebe asi půl hodiny stékat vodu a přitom jsem přemýšlela o Ashtonovi a o tom co se včera stalo.

Potom jsem se oblékla do trička nirvana s dlouhým rukávem, které patrně vybral Luke, a do tepláků.

Seběhla jsem dolů a uklidila ten bordel co tam kluci včera nechali.

Kluci spali až do odpoledne takže jsem měla celou dobu dům pro sebe, pustila jsem si film a pka jsem jen ležela na gauči. 

První kdo z kluků vstal byl Ashton. Přišel ke mě beze slov mi zvedl nohy a sedl si, potom si moje nohy dal na sebe. Měl asi pořádnou kocovinu. Bylo to na něm poznat.

,,Dobré ráno." prolomila jsem ticho.

,,Jo, no, ahoj" otočil se na mě ,,Hele co jsme včera s klukama dělali, nic si nepamatuju ani to jak jsem se dostal do postele." zeptal se.

,,Nic moc, jen jste pili, trochu nahlas si zpívali a pak jste šli spát." nechtěla jsem mu říkat o tom co chtěl večer on dělat, protože jsem ho nechtěla stavět do složité situace. ,,Vážně si nic nepamatuješ?"

,,Jen tak matně." usmál se ,,Asi jsme toho dost vypili, co?"

,,Jo to teda jo." sedla jsem si a přisunula se k němu, dala jsem mu ruku na nohu a objala ho. Položila jsem svojí hlavu na jeho hruď a vdechovala jeho krásnou vůni.

Pak jsme zaslechli bouchnout dveře a tak jsem se od Ashe odsunula. 

Dolu sešel Cal, podíval se na nás, usmál se a namířil si to do koupelny.

Calum pochvíli z koupelny vyšel s novinami v ruce. ,,Hele Ashi tohle by sis měl přečíst." řekl a podal Ashtonovi noviny.

,,Přečti to nahlas." řekla jsem.

,,Dobře" řekl Ash a začal číst.

,,Nedávno, jsme zjistili, že skupina 5 Seconds of Summers si do domu přivedli, mladou dívku. Nikdo neví co je dívka zač a to nás trápí, máme v plánu zjistit o ní všechno až do poslední špíny a pak máme také v plánu zjistit co dělá u skupiny. Ashton Irwin, člen skupiny, když vystoupili z auta, této dívce ochotně přehodil přes hlavu svojí košili, aby jsme jí nemohli vyfotit. Ovšem máme jeden krásný snímek kde je dívka krásně vidět! PROSÍM POKUD JÍ NĚKDO ZNÁ, INFORMUJTE NÁS O NÍ! Chceme zjistit co nejvíc." to bylo vše, pak jsem se koukla na obrázek co byl pod textem, a opravdu jsem tam byla já.

,,Panebože, oni si snad nedají pokoj. Pořád na nás musí hledat nějakou kravinu o který by napsali." bědoval Ashton.

,,Ale ne, když o mě chtějí zjistit všechno, tak můžou zjistit OPRAVDU, všechno." Zamyslela jsem se.

,,Ashi nechtoho." Uklidňovala jsem ho. Calum jen stál opřený o zeď a koukal na nás. 

,,Fajn, ale jestli tady bude nějaký ten paparatz slídit a nebo by ti dokonce chtěl ublížit, asi ho zabiju."

,,Ashi to ne." usmála jsem se na něj.

,,Ashi nedělej z toho tragédii, dneska jedeme na ten rozhovor takže, nesmíš bejt moc naštvanej, aby si tam nevyletěl jak petarda." zasmál se Calum.

,,Vy máte dneska, nějakej rozhovor?" zeptala jsem se.

,,Jo, asi tu budeš sama." řekl Ash a zastrčil mi pramínek vlasů za ucho ,,Nevadí ti to?"

,,Ne to je v pohodě." usmála jsem se a postavila se. ,,Ale měl by ses jít osprchovat, smrdíš." "I když krásně voněl"

Calum se hlasitě zasmál, otočil se a šel do kuchyně. Ash se na mě vtipně zamračil a pak se šel umýt.

Calum měl už hotový jídlo, když vstal Lukey. Michael ještě spal a tak jsme se všichni najedli a kluci se šli pomalu připravit. Cal mě poprosil jestli bych mohla vzbudit Mikeyho.

Došla jsem k jeho dveřím a zaťukala, uslyšela jsem jen dlouhé ,,Hmmmm?" a tak jsem nakoukla dovnitř.

,,Můžu dál?" zeptala jsem se.

,,Ale jo." řekl ještě rozespale a tak jsem vešla dovnitř.

,,Mám tě prý probudit, že jedete na nějaký rozhovor."

,,Já asi nepojedu je mi špatně, řekni to prosím klukům a ža se omlouvám." Bylo vidět že víc už nechce říct a tak jsem se otočila a řekla jsem to klukům, ti byly trochu naštvaní,.

,,Takže, buď tu samozřejmě jako doma a mi se kolem půlnoci vrátíme, OK?" řekl Ashton neklidně, bylo vidět že mě tu nechce nechat.

,,Neboj se, budu hodná." usmála jsem se na něj a obejmula ho.

,,A doufám, že až se vrátíme že tu budeš, že se nevypaříš." usmál se a pak odešel, kluci mi zamávali a šli taky.

,,No to nevím jestli tu ještě budu." zaváhala jsem.

No Problem? (5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat