Piškoty s mlékem

3.3K 236 0
                                    

Zase jsem si lehla na gauč, podívala se na hodinky "Je 15:37 co budu dělat? na ulici bych si touhle dobou sháněla jídlo." 

Hrozně jsem se nudila. Normálně bych si zkusila něco vybrnkat na Lukovu kytaru, ale Mikey spal a já ho nechtěla vzbudit. pak mě ještě napadlo, že bych se mohla vykoupat, ale to jsem skoro hned zamítla.

Zapla jsem televizi a projížděla jsem si filmy, které tam měli kluci uložený. První jsem se koukla ke Calumovi do složky filmy, ten tam měl samé uložené díly Simpsonů a fotbal, Michael tam měl zase jenom fotbal a Luke tam měl různé seriály a kdo by to byl řekl taky tam měl fotbal. Ještě jsem se koukla k Ashovi do složky filmů, ale Ash tam neměl nic, ani ten fotbal a tak jsem se vrátila do Lukovi složky a pustila si How i met your mother. 


Skoukla jsem pár dílů a když Mikey vstal, přidal se ke mě. Chvíli jsme mlčky koukali a kolem páté hodiny, se šel Mikey převléct a odešel, dřív než jsem se ho stihla zeptat kam jde.

Vypla jsem televizi a šla si dát něco k jídlu. Vytáhla jsem si mlíko a piškoty. Sedla jsem si na barovou židličku a namočila si piškot do mlíka, pak jsem ho s chutí snědla, takhle mi to chutná, ale dlouho jsem to neměla.

Začala jsem přemýšlet jestli se mám teda vytratit zpět na ulici. "Sice se mi tu líbí, ale nemůžu kluky, přece takhle zatěžovat, když jsou slavní, mají svých starostí dost. Určitě jim tu vadím, ale ze slušnosti nic neřeknou. Zůstanu tu ještě na přespání a zítra se nenápadně vytratím. Kdybych se měla s klukama rozloučit je jasné, že by mě přemluvili, abych zůstala."

Uslyšela jsem dveře a tak jsem rychle snědla piškot, který jsem si zrovna máčela mlíku a šla jsem ke dveřím.

Uviděla jsem Michaela. Zrovna se líbal s nějakou pohlednou blondýnkou. Nechtěla jsem je rušit a tak jsem se pokusila se vrátit do kuchyně, ale zastavil mě hlas ,,Jéé Rose, ahoj."

Otočila jsem se a mávla ,,Ahoj, myslela jsem že je ti blbě."

,,Promiň, lhal jsem ti. Věděl jsem, že kluci půjdou na ten rozhovor a já jsem chtěl bejt tady s Trudie."

Trudie se na mě mile usmála a pozdravila mě.

,,Dobře tak jo, ale co na to kluci?" zeptala jsem se.

,,Ty o tom neví a prosím neříkej jim to, máme totiž domluvu, že si nesmíme sem tahat žádné holky, když s ní chceme...ehm... no ty víš jak to myslím."

Zasmála jsem se ,,Chápu Mikey a neboj nic jim neřeknu, ale počítám s tím že vy budete asi hodně nahlas, že?"

,,No asi ji." Zaváhal Mikey nachvíli ,,Ale jestli chceš můžu ti půjčit svoje sluchtáka a notebook, chceš?"

,,Jo to by bylo fajn." 

Mikey a Trudie se teda vydali nahoru. Já jsem šla uklidit piškoty a mlíko.

Mikey mi pochvíli přinesl černý notebook s krásnými černo-červeno-bílými sluchátky.

Zapla jsem si ho a vyhledala hudbu. Mikey tam měl složku s hodně jejich písničkami a tak jsem si je zapla a dala si hlasitost na nejvyšší hodnotu co šlo. Nic jsem neslyšela- ze strany Mikeyho a Trudie- a byla jsem za to vážně ráda. Jen tak jsem ležela, ani nevím jak dlouho, když michael vyprovázel Trudii, bylo už skoro 11 hodin.

Mikey se potom, beze slova, vrátil do svýho pokoje a notebook mi tam nechal. Našla jsem si tam i spousty videoklipů k jejich písničká, tak jsem si je postupně pustila. 

Kolem půlnoci jsem uslyšela auto jak zastavilo u domu. "Kluci jsou tady!"

Vypla jsem notebook, sedla si a čekal až se otevřou dveře. Dveře se otevřeli a já jsem jen zírala na to, jak Luke a Calum spadli dovnitř a váleli se po sobě, smáli se jak potržení a Ash stál za nima.

Usmál se na mě ,,Nechceš mi třeba s nima pomoct?" zasmál se.

Luke i Calum byly opilí zase a tak jsem pomohla Lukovi na nohy a Ash pomohl Calovi. Vytáhli jsme je nahoru po schodech, strčili do jejich postelí. Ashtonovi to trvalo, protože Cal se pořád zastavoval a něco ukazoval.

Šla jsem dolů pro notebook a sluchtáka, abych to Mikeymu vrátila zpět. Odnesla jsem mu to a sešla dolů. Ash už seděl na gauči a popíjel citrónový džus. Přisedla jsem si k němu.

,,Tak co Mikey? Doufám, že se choval slušně." zeptal se Ashton.

,,Neboj se, byl hodnej, ale ty mi řekni jakto že se Luke a Calum zase opili?"

,,Ale potom rozhovoru jsme si chtěli nachvíli odpočinout, a tak jsme si sedli v baru. Kluci si, ale dali alkoholovou soutěž kdo z nich vydrží díl. pro info žádnej. Takže já jsem musel zůstat střízlivej, aby nás měl pak kdo odvézt."

 Líbila jsem mi myšlenka, že je Ashton takhle spolehlivý.

,,Aha tak to chápu." zasmála jsem se.

,,No to je jedno, ale teď řekneš mi teda něco o sobě Rose?"

,,Proč?"

,,Protože tady s náma, teda doufám, pár dní ještě budeš tak bych se o tobě chtěl něco dozvědět." přišoupl se blíž ke mě a podíval se mi do očí jako by říkal "Tak teď prosím, povídej."

,,Já nejsem moc zajímavá, ale můžeš mi říct něco o tobě, vás nebo o vaší kapele."

Tak jsme si povídali o jejich kapele a časem jsme byly u sebe hodně blízko. Když jsem vytuhla, usla jsem mu na nohou a on usnul vedle mě. Bylo příjemné usínat u někoho, v teple.

No Problem? (5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat