Je tu další část lidi!!! Juhuuuu.. Jo hele psala jsem jí kolem půlnoci, takže tam bude dost chyb :D Ani nevím proč to píšu, chyby tam mám všude i kdybych to psala odpoledne :D xD
Tenhle díl už se začíná rozjíždět :D HAHAHAHAHHAHA! Hlavně mě prosím za to co jsem tam napsala nezabijte :D
PS: neměla jsem to ani v plánu, ale po zajímavém chatu s jednou mojí kámoškou (přála si, abych jí nezveřejňovala) mě přemluvila, abych tam napsala to co jsem napsala :DD Tak doufám, že si to užijetee!!!
Slovy Ashtona Irwinaaaaaa..... Láwuju vás :PPP
Yours Kathrine*
,,Co se stalo?" vyskočila jsem z postele, jako střela.
,,Konečně si vzhůru!" ulevila si Evie, která stála před mojí postelí.
,,Konečně?" nechápala jsem a unaveně se protáhla.
,,No víš." podrbala se. ,,Jak tě ta holka chtěla srazit, tak si potom omdlela a byla si dva dny mimo."
,,Jako vážně?" lekla jsem se.
,,Jo." potvrdila mi. ,,Doktor říkal, že to je jen ze šoku a že by ses do pár dn měla probrat. A měl pravdu!" usmála se a rychle mě obejmula.
,,Kde jsou kluci?" zeptala jsem se, když mě pustila.
,,Maj nějakej menší koncertík." informovala mě.
,,I s Ashem?" zajímalo mě.
,,No ne. Mají zatím nějakýho náhradníka, fanynkám se to nelíbí, ale Ash tam je aspoň s klukama." vysvětlila.
,,A co tam ti tři?" zajímalo mě dál.
,,Jestli myslíš Harryho a jeho kámoše, tak ty tam jsou s nima." odpověděla.
,,Takže jsme tu jen my dvě?" usmála jsem se a vylezla z postele.
,,Jo jen my. Víš co? Běž se osprchovat, já jdu písnout Ashovi, že seš v pohodě a udělám ti snídani." rozkázala.
,,Díky." poděkovala jsem, vzala si věci na převlečení a přemístila se do sprchy.
Vysprchovala jsem se, upravila se a potom jsem seběhla za Evie.
,,Ohhh krásně to tu voní!" zasmála jsem se, když jsem vešla do kuchyně, která byla provoněná vůní krásně udělaných vajíček se slaninou.
,,taky, že vařím já!" dmula se pýchou a jen po mě hodila letmý pohled.
Nandala na talíř a šlo se jíst.
,,Nechceš jít do centra?" zeptala se s plnou pusou.
,,Já jsem dva dny v limbu a ty myslíš jen na nakupování?" škádlila jsem jí.
Pokrčila rameny a strčila si do pusy další sousto.
,,Okey." usmála jsem se a začala jíst tu dobrotu.
Najedli jsme se, potom jsem se převlékla do něčeho víc společenského- skinny džíny a modrá flanelka- udělala jsem si vlasy a pak jsme se vydali do centra.
Chvíli jsme nakupovali a pak jsme si sedli do jednoho tichého kouta, kde skoro nikdo nebyl.
,,Hrozně se mi líbí to tričko, kde jsou kluci!" smála jsem se a vytáhla jsem tričko, kde byli Ashton, Mikey, Lukey a Cal spolu. Bylo to hrozně sladký a tak jsme si obě jedno koupily. Já v tmavě modrým provedení a Evie v takové zajímavé zelené.
ČTEŠ
No Problem? (5SOS)
FanfictionZahlédla jsem auto a už jsem nestačila uhnout, i s kolem jsem odletěla skoro pět metrů. Viděla jsem jen jak dva kluci vystupují z auta a běží ke mně, jeden vytahoval telefon a volal záchranku ten druhý si vedle mě klekl: ,,Jsi v pořádku?" zeptal se...