Heartbreak girl

1.9K 154 7
                                    

ZDRAVÍČKO! chci vám poděkovat za ty úžasný čísla, která u NP? padají, je to dokonalé, nikdy jsem si nemyslela, že by se to stalo, ale já se zamilovala! :DDD ne kecám jsem zabouchlá už dlouho :D Bacha asi mi hrabe.

Dižtak jen chci říct, že jsem vůbec neměla náladu na psaní, protože jsem psala skoro dvě hodiny tuhle část, měla skoro ke 3 000 slov (jo já vím to je dost) a prostě přišel šok -_- Jdu to zveřejnit a co se nestane? "Google chrome přestal pracovat" jako vážně? No prostě jsem o všechno přišla a to už po několikátý a hrozně mě to se*e -_- No jo je to můj problém, jsem blbá :DD no takže vy si užijte tuhle část.....

Ashton's p.o.w.

Odvezl jsem Rose a Evie do školy, ale Rose byla divná. Něco se mi na ní nelíbí a já na to nemůžu přijít. Zdála se mi moc tichá a odtažitá. Jako kdyby jí někdo ublížil nebo co. Musím přijít na to co jí trápí, ale když mi to nebude chtít říct nevadí.

S klukama jsem byl domluvenej, že za půl hodiny zkoušíme. Doufal jsem, že přijde i Michael. Věděl o tom už skoro dva týdny, takže by tam měl být.

Zamířil jsem autem rovnou tam a zachvíli tam byl. Lukovo auto tam ještě nebylo, takže jsem přijel brzo. Vylezl jsem z auta a vešel do budovy. U zkušební místnosti, seděl kluk, kterýho bych poznal na sto honů. Jeho krásný, výrazný, modrý vlasy ho prozradily.

,,Michaele?" promluvil jsem na něj.

,,Čau Ashi!" usmál se na mě a obejmul mě. ODtáhl se odemě a hned, když poznal, že chci něco říct radši začal on. ,,Prosím nechci žádný promluvi do duše. Budu ti za to moc vděčný. Měl jsem dost času přemýšlet a taky jsem přemýšlel, takže chci, aby to bylo všechno stejný. Nehledě na to jak to dopadne s Evie."

,,Dobře." pousmál jsem se a znovu ho obejmul.

Nevím co to na mě hraješ Cliffo, ale nevěřím ti ani slovo, ale jak chceš, přistoupím na tvojí hru. problesklo mi hlavou.

Za několik minut se objevil i Luke a Calum. Michael jim řekl to stejný jako mě a potom jsme se přemístili do zkušebky.

Sedl jsem si za svoje milovaný bubny, vzal jsem do rukou paličky a chvíli jen seděl a vdechoval tu úžasnou vůni. Poklepal jsem paličkama o sebe a potom jsem pravou paličku protočil v ruce.

,,Začneme třeba Heartbreak girl?" zeptal se Luke a všichni přistoupili blíž.

,,Klidně kluci, ale musíte vyzkoušet i She looks so perfect!" štěkl na nás náš zkouškař. Přikývli jsme, ale já jsem potom ještě protočil oči.

Kluci mě nechali, abych si vyzkoušel trošku paličky a bubny a potom jsme začali hrát Heartbreak girl.

You call me up,
it's like a broken record,
saying that your heart hurts,
thought you never
get over him getting over you.
-
And you end up crying
and I end up lying,
'cause I'm just a sucker
for anything that you do.
-
And when then phone call finally ends,
you say thanks for being a friend
and I'm going in circles again and again.
-
I dedicate this song to you,
the one who never sees the truth,
that I can take away your hurt,
Heartbreak girl!
Hold you tight straight to the daylight,
I'm right here when you gonna realize
that I'm your cure Heartbreak girl!
-
I bite my tongue,
but I wanna scream out.
You could be with me now,
but I end up telling you what you wanna hear.
-
But you're not ready and its so frustrating,
he treats you so bad and I'm so good to you it's not fair.
-
And when the phone call finally ends
You say I'll call you tomorrow at 10
And I'm stuck in the friend zone again and again.
-
I dedicate this song to you,
the one who never sees the truth,
that I can take away your hurt,
Heartbreak girl!
Hold you tight straight to the daylight,
I'm right here when you gonna realize
that I'm your cure Heartbreak girl!
-
I know someday it's gonna happen
And you'll finally forget the day you met him
Sometimes the strokes go through enervation
I gotta get it through your head that you belong with me instead.
-
I dedicate this song to you,
the one who never sees the truth,
that I can take away your hurt,
Heartbreak girl!
Hold you tight straight to the daylight,
I'm right here when you gonna realize
that I'm your cure Heartbreak girl!
-
I dedicate this song to you,
the one who never sees the truth,
that I can take away your hurt,
Heartbreak girl!
Hold you tight straight to the daylight,
I'm right here when you gonna realize
that I'm your cure Heartbreak girl!

No Problem? (5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat