Tak jo. Je tu další část Dream. Doufám, že se bude líbit. Je to trošku, no trošku..... Uvidíte sami :)
Moc děkuji za ten pokrok co naskočil :DDD moc vás všechny miluji :3
Doporučiji si ke konci pustit video co je v médiích :)
,,Ashi?" zamávala jsem mu před obličejem rukou, když stále nic neříkal.
,,Takže někdo ti vyhrožuje, že pokud mu něco neřekneš tak mi ublíží?" zopakoval tek nějak co jsme co řekla já.
,,Jo Ashi, ale to bych nedovolila. Zbavila jsem se jí a protože jedem teď domů, tak nám nic neudělá." snažila jsem se uklidnit situaci.
,,To nevíš." protestoval Ash.
Otočila jsem se na kluky s prosbou v očích.
,,Vyřešíme to doma." zachránil mě Mikey.
Všichni jsme se v tichosti přemístili do auta, jedním okem jsem měla pocit, že kousek od vchodu do nemcnice stojí Keithy.
Když jsme dorezili domů, bylo štěstí, že tam nebyli žádní paparazzi.
,,Nechci, aby vám něco udělala." pokračovali jsme v rozhovoru.
,,Rosie co vůbec chce?" zeptal se Mikey.
,,Chce vědět všechno. O mě o tom co u vás dělám, o všem." odpověděla jsem a sedla si na křeslo.
,,A proč by jsme jí to vůbec nemohli říct. Je to stejně jenom blbost. Lepší než aby někomu z nás ublížila." navrhl Calum.
,,Já jsem nevěděla jestli vám to bude vadit, musela jsem se s váma nejdřív poradit." řekla jsem a všechny přejížděla pohledem.
,,Jestli by si jí ještě někdy potkala a vyhrožovala ti. Kldině jí o všem řekni. Mě to nevadí" přidal se Luke. Michael k tomu taky přikývl. Zbýval Ash. Všichni jsme se na něj koukli.
,,Co? Vždyť o ničem ani sám nevím ."
,,Jo to je pravda." zasmál se Cal, všichni jsme to chtěli brát nějak pozitivně.
,,Tak fajn." usmála jsem se a šla si do kuchyně pro pití.
,,Hej Rose, něco pro tebe mám." uslyšela jsem za sebou Michaela.
,,Co?" zeptala jsem se a otočila na něj.
,,Telefon." řekl a vytáhl z kapsy nějakej dotykovej telefon.
,,Mikey. Na co bych ho asi měla?" protestovala jsem. Obešla jsem se bez něj celou dobu a ještě by mi ho měl kupovat někdo jinej?
,,Asi, kdyby si měla nějaký potíže, měla by ses komu dovolat" vnutil mi ho do ruky. ,,Máš tam simku, kredit a už jsem ti tam uložil naše čísla."
,,Mikey. Díky." obejmula jsem ho. Nic jiného se ani nemohlo udělat. ,,Už ses bavil s Evie?" napadlo mě.
,,Ne, až zítra." odpověděl, chytl mě za ruku a vrátili jsme se ke klukům.
,,Zrovna jsem navrhl, aby jsme dnešk strávili tím, že si pustíme různý naše videa." narhl Calum. Souhlasili jsme a sedli si, musela jsem se mezi ně namáčknout. Calum tam potom postupně dával různé videa, aby jsme aspoň něco Ashovi připomněli.
Opravdu jsme takhle strávili skoro několik hodin. Už bylo pozdě a tak jsem se s nima rozloučila a šla spát.
Převlékla jsem se, udělala hygienu a vlezla si do postele.
ČTEŠ
No Problem? (5SOS)
FanfictionZahlédla jsem auto a už jsem nestačila uhnout, i s kolem jsem odletěla skoro pět metrů. Viděla jsem jen jak dva kluci vystupují z auta a běží ke mně, jeden vytahoval telefon a volal záchranku ten druhý si vedle mě klekl: ,,Jsi v pořádku?" zeptal se...