Těhotenství

2.4K 171 8
                                    

Hej lidi!! Díky vám!!!

Nemůžu uvěřit jak se rychle všechno vytáhlo- přes 1 400 přečtení a 109 votes? :3 miluju vás!!!!!

Už jsme byli doma od Ashtona. Doktoři nás vyhnali. Všichni jsme se dívali na nějakej film.

Ležela jsem hlavou na hrudi Luka a skoro usínala. Lukey mě hladil po vlasech.

Ani jsem nevěděla co tam zapli, vůbec jsem nevnímala televizi, jen tichý tlukot srdce Luka.

,,Kluci víte, že vás miluju?" zamumlala jsem a usnula.

Probudila jsem se, Luke mě nesl v náručí po schodech. "Klidně spinkej dál Pink Rose." usmál se.

Zavřela jsem oči a zase usnula. Je hezké, že se o mě takhle staraj.

---

Probudila mě příjemná vůně. Ihned jsem vylezla z postele a převlékla se. Vlasy jsem si hodila do obyčejného drdolu a seběhla do kuchyně.

,,Nialle?" zastavila jsem se, když jsem viděla Nialla v kuchyni něco vařit.

,,Ahoj Rose" usmál se na mě a pokračoval ve vaření.

,,Co tady děláš?" zeptala jsem se zmateně.

,,S Harrym jsme skončili o něco dřív a jsme zpátky." 

,,Takže Harry tu je taky?" 

,,Ne on je, no on je u Ashtona v nemocnici." oznámil mi a díval se přitom do země.

,,A co u něj dělá?" zeptala jsem se trochu naštvaně.

,,Je to jeho kámoš, jel ho navštívit. A asi bych ti něco měl říct." odložil ze sporáku panvičku a ukázal mi ať si sednu.

Sedla jsem si a popostrčila ho aby to už řekl.

,,Potkal jsem Evie-"

,,Kde?" skočila jsem mu do řeči.

,,No v jednom baru, když jsem jel pro Harryho. Ale to je jedno. Evie mi řekla, že si těhotná a že to čekáš s Michaelem. Je to pravda?"

,,Co? Ne! Mikey je kamarád!" vykřikla jsem.

,,Sranda, řekla si že s Michaelem ne, ale nezazdila si, že těhotná nejseš." pronesl Niall.

,,Nialle asi protože jsem." řekla jsem a sklopila hlavu.

,,Ehm, ahoj Nialle." uslyšela jsem za sebou záchraný hlas Caluma.

,,Ahoj Cale." odvětil Niall a všechno uklidil.

Otočila jsem se na Cala a naznačila pusou "Děkuji"

Přešla jsem do obýváku a rozvalila se na gauč.

Celý zbytek dopoledne jsem se Niallovi vyhíbala.

,,Rose? Rosie?" vyrušil mě z přemýšlení Mikey. 

,,NO?" otočila jsem se na něj.

,,Napsala mi Evie." sedl si vedle mě.

,,A co ti napsala?" zeptala jsem se zvědavě.

,,Chce si promluvit." oznámil mi.

,,Vážně? A promluvíš si s ní?"

,,Já nevim" přiznal. 

,,Ale Mikey." chytla jsem jeho ruku. ,,Moje mimčo bude potřebovat, nejen strejdu, ale i tetu" zasmála jsem se.

Jeho výraz byl k nezaplacení, koukal na mě s otevřenou pusou a nic neříkal.

No Problem? (5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat