Už uběhly dva týdny od té doby co jsem opustila kluky. Nevěděla jsem o tom jak se mají, o tom co dělají, prostě nic. Doufala jsem, že se mají skvěle.
Probudila jsem se ve starém baráku, převlékla se a šla si sehnat jídlo. Bylo už 12 hodin. "takhle dlouho nespím, sakra!"
Vyšla jsem na ulici a jen tak se procházela, proti mě šli dva kluci a ten jeden když mě viděl si mě prohlížel, pak se zastavil a, zastvail i mě. ,,Ahoj, neznáme se odněkud?" zeptal se.
,,To si nemyslím." koukla jsem se na něj. ,,Kdo vůbec si?"
,,Ouu, pěkný ona nás nezná." zasmál se a koukl se na toho druhého. ,,Já jsem Harry Styles a tohle" ukázal na druhýho kluka ,,To je Niall Horan."
,,Pořád nevím." zasmála jsem se, otočila se a chtěla odejít.
,,Počkej!" doběhl mě ,,Chci vědět odkud tě znám!"
,,Já nevím odkud mě můžeš znát, třeba přes jednu známou skupinu, možná, jinak je to blbost." oddechla jsem si.
,,Já, už vím!" vykřikl ten za ním, Niall myslím. ,,Ty si ta holka co si do baráku přitáhli 5 Seconds of summer."
,,Jo, no a co?" odsekla jsem.
,,Právě jdeme za nima, nechceš se přidat?" zeptal se Harry.
,,Ne, tak to rozhodně ne." odmítla jsem. ,,Kdo vůbec jste? že se s nima znáte?"
,,Je pěkný, že aspoň existuje někdo kdo nás nezná. Jsme ze skupiny One Direction."
,,Jo, aha! už jsem si vzpomněla. Nejste tak hezcí jak všechny holky říkají." zavtipkovala jsem. Popravdě fakt hezcí kluci.
,,To je milí." řekl Niall. ,,Budeme od tebe kluky pozdravovat." usmál se ,,Harry teď musíme jít." zatáhl ho za ruku. Rozloučili se a šli.
"Počkat? Co to říkal? sakra! budou pozdravovat kluky!"
Vydala jsem se k Evie. Taky bych se jí měla ohlásit.
Zaklepala jsem na dveře a zachvíli otevřela dveře máma Evie.
,,Ahoj, Rose, dlouho jsme se neviděly. Evie je nahoře."
,,Díky paní Niccals." vyběhla jsem nahorů a otevřela jsem dveře do pokoje Evie, abych jí překvapila. Ale spíš překvapila ona mě. Líbala se na posteli s Michaelem, který měl i ruku pod její sukní. Čuměla jsem na ně jak blbec.
,,ROSE?!" lekli se oba. ,,Co tady? Kde si?" vykoktala Evie, přiběhla ke mě a obejmula mě.
,,Doháje kde si byla?" zeptala se pochvíli ticha. Mikey na mě vůbec koukal, koukal do země.
,,Já-já jsem." vykoktala jsem ,,Co jste? Vy jste spolu?" usmála jsem se pochvíli.
Mikey se postavil, došel ke mě a taky mě obejmul ,,Hrozně jsme se o tebe báli! Proč si odešla?" zeptal se.
,,Kvůli mě Ashe přece pobodali." skoro jsem to vyplivla.
,,Ale to nebylo kvůli tobě! Ash to chtěl prostě pomoct! Nemůžeš za to, co udělali!" křikla Evie.
,,Jo jasně!" odsekla jsem a sedla si na křeslo.
,,Nechte toho holky!" osočil nás Mikey. ,,Hlavní je že ses ukázala. Stýskalo se nám, teda hlavně Ashtonovi, hlavně potom co jste spolu dělali." mrkl na mě.
,,Co že?" pískla jsem.
,,O těch vašich líbačkách a tak. já o tom vím a Evie taky." řekl.
,,Jak to? Ashton ti to řekl?" zeptala jsem se naštvaně.
,,Ne, Ash mi nic říkat nemusel, ale viděl jsem ty vaše pohledy a hlavně mám pokoj vedle tebe a zdi nejsou moc tlustý." zasmál se.
,,Aha, sorry." usmála jsem se.
,,V poho, ale musíš se semnou vrátit, protože Ash je úplně zničenej od té doby co ses vypařila se s náma vůbec nebaví. Zrušili jsme i dva koncerty. A já tě už nenechám odejít."
,,Vážně?"
,,Jo i já jsem to viděla a je to hrozný." dodala Evie.
"Myslela jsem, že mu bude líp beze mě a je mu je líp semnou? To neni možný!"
Mikey najednou vytáhl telefon ,,Píše mi Luke. Už jsou tady Harry s Niallem a prej potkali Rose!!!" přečetl ,,Ty ses potkala s klukama s One Doirection?" zeptal se.
,,Jo s nějakým tím Harrym Stylesem a Niallem nevím jak dál." zasmála jsem se, znova ,,a pořád jste mi neodpověděli! Vy spolu chodíte?"
Michael si Evie přitiskl k sobě ,,Tak nějak, proto, když se vám stalo tam to a nemohli jste se mi dovolat, jsme byli s Evie tady a děl-"
,,Prrr, prrr nemusím to vědět!" zastavila jsem ho.
,,Za to se omlouvám." řekla Evie.
,,Nevadí, ale víte co? Kdy jedeš Mikey dmů?" usmála jsem se.
,,Takže ty vážně pojedeš zpátky k nám?" byla na něm vydět jiskřička naděje.
,,Pokud mě tam chcete a pokud by jsme se zastavili pro moje věci, ta.." nestačila jsem to doříct a Mikey mě zmáčkl v obětí. Evie se vedle nás jen smála.
Zachvíli už jsme jeli v autě pro moje věci a pak za klukama. Za Ashtonem!
ČTEŠ
No Problem? (5SOS)
FanfictionZahlédla jsem auto a už jsem nestačila uhnout, i s kolem jsem odletěla skoro pět metrů. Viděla jsem jen jak dva kluci vystupují z auta a běží ke mně, jeden vytahoval telefon a volal záchranku ten druhý si vedle mě klekl: ,,Jsi v pořádku?" zeptal se...