Concert

4.2K 255 1
                                    

Ash a Luke mě zabydleli v jednom menším pokoji a nechali mě chvíli o samotě.

,,Pojď dolů Rose." volal Ashton ,,Máme pro tebe překvapení."

Pomalu jsem sešla dolů. Luke si mě prohlédl, od hlavy až k patě a řekl ,,Jo to je fajn takhle s náma jet může." zasmál se.

,,Kam chcete jet?" zeptala jsem se.

,,Diď jsem říkal, že je to překvapení." a už mě Ash táhl ven do auta.

,,Teď, ale řídím já, aby si zase Ashi někoho nesrazil" zavtipkoval Luke.

Jeli jsme asi hodinu, když jsme dojeli k velké aréně. Stálo před ní spousta lidí, oprava-fanoušků. Ashton mi pomohl vystoupit a pak říkal nějakýmu chlápkovi v černém, ať mě vezme zadním vchodem. Než jsem s ním šla koukala jsem jak kluci prochází tím davem a se spousty z nich se fotí nebo se jim někam podepisují.

,,Můžeme jít?" zeptal se mě ten chlápek.

,,Jo" řekl jsem v klidu a vydala se za ním.

Šla jsem za tím chlápkem, který mě dovedl do obrovskýho sálu, kde pištěly samý holky. Protáhli jsme se mezi nima a pak mě nechal stát před pódiem a řekl mi ať se dívám.

Chvíli jsem jen tak postávala a pak začali na pódium vstupovat kluci, nejdřív vešel Luke za ním Calum a Michael a až jako poslední Ashton kterej jako jediný z nich projížděl pohledem všechny fanoušky, pak všechny holky, začaly pištět ještě víc a křičely ,,5 SECONDS OF SUMMERS!" pořád dokola.

Konzert trval asi dvě hodiny a mě došlo proč je všechny ty holky tak milují. Měli krásný písně.

Potom mi to došlo ,,Teď bude ta nejlepší chvíle na úprk." 

Začala jsem se protlačovat mezi davem až jsem se dostala ke dveřím nad kterýma byl nápis "EXIT" rychle jsem se k nim protáhla a otevřela je. Chvíli jsem bloudila uličkami, než jsem se dostala ven.

,,Tady to je lepší." vydechla jsem.

,,Jsi v pohodě?" uslyšela jsem za sebou hlas. Rychle jsem se otočila a rázem jsem si pomyslela "Doháje!" stál předemnou Michael.

,,Jo je mi fajn, proč nejsi vevnitř?"

,,Už odjíždíme a já jsem tě vyděl jít ven tak jsem pro tbe chtěl skočit." usmál se na mě.

,,Aha tak to jo." došla jsem k Michaelovi a vyrazili jsme spolu k autu. Tam už čekali ostatní kluci, teda krom Ashtona.

,,Tak co, co si o nás myslíš?" Zeptal se hned Luke, když jsme k nim došli.

,,Byly jste skvělí, ale kde je Ash?"

,,Ještě si musel něco zařídit, prý nás pak dožene." řekl Calum ,,a teď si prosím nastup jedeme dál." 

,,Co že? to neni všechno?"

,,Ne není ještě jsme neskončili." zasmál se Michael.

Nastoupila jsem k nim do auta a chvíli jsme jeli, když jsme dojeli k baráku a hned podle všeho co jsem viděla jsem poznala, že se jde na párty. Vešli jsme dovnitř a Calum a Michael se rovnou rozutekli. Luke stál vedle mě a dělal mi společnost. Vzal mě za ruku a vedl me k baru. Sedli jsme si a dali si pítí, Luke si objednal rum s Colou a já jsem si dala Sprite.

,,Takže Rose" přerušil Luke ticho. ,,Nechceš mi říct něco o sobě?"

,,No já nevím, nic toho tak nějak není." zalhala jsem.

Luke se na mě podíval svýma modrýma kukadlama ,,Vážně?"

,,Vážně ne." natáhla jsem se pro svojí skleničku a přitom se mi vytáhl rukáv. Měla jsem tam ošklivé jizvy potom co jsem se po smrti rodičů začala řezat. Rychle jsem ruku stáhla zase k sobě a doufala jsem že si toho Luke nevšiml.

,,C-CO? t-ty se řežeš?" vykoktal Luke.

,,Ne!" otočila jsem se od něj a odcházela "Nic o mě nevíš a ani nechci aby si o mě něco věděl, přestaňte se o mě starat, starám se o sebe už dlouho a nikdy jsem nikoho nepotřeboval!"

Luke rychle vyskočil a šel za mnou.

Dohonil mě a opatrně mě chytil za ruku. ,,Promiň, jen jsem se překvapil, neznám tě, chtěl jsem se o tobě jen něco dozvědět promiň." pohladil mě po tváři.

,,Nechci aby jste se o mě něco věděli, nechci aby někomu na mě záleželo, prosím nech mě odejít. Bojím se!"

,,A čeho?" zeptal se.

,,,Bojím se že když mi bude na někom záležet, že zemře jako moji rodiče a mě to zlomí srdce! Takže mě prosím nech odejít, abych mohla žít zase svůj život na ulici."

Když jsem to dořekla Luke mě pustil, usmál se.

,,Prosím můžu odejít?"

,,Dobře" souhlasil Luke a já už jsem si to štrádovala ven, když vešel Ash a usmál se na mě a s tím svým úžasným úsměvem, došel až ke mě.

,,Tak co? doufám že si se na koncertu moc nenudila." řekl.

,,Ne byly jste úžasní, ale teď už musím jít."

,,A kam?"

,,Nechci vás otravovat, takže se vrátím zpět na ulici." když jsem to řekla otočila jsem se na Luka, který nás pozoroval.

,,To nemůžeš přece!" zaprotestoval Ash a jeho úžasný úsměv zmizel.

,,Ale já-" aniž bych to dořekla skácela jsem se na zem. Omdlela jsem....

No Problem? (5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat