,,Nikdy jsem na pouti nebyla, vždycky jsem chtěla. Rodiče mi to i slibovali..." posmrkávala jsem. Otočila jsem se na ně a vmáčkla je do "smrtelného" objetí. ,,jak jste to?" zeptala jsem se.
,,Ale měli jsme pomoc." řekl Luke. Ucítila jsem na rameni poklepání a tak jsem se koukla.
,,Evie!?" vyddechla jsem. ,,Jak-co-sakra!"
,,Nebreč jdem si to užít!" nakopla mě Evie. ,,Kluci mě pozvali, tak jdeme!"
Na pouti jsme strávili asi tři hodiny, uteklo nám to strašně rychle. Užívali jsme si, kluci se občas vyfotili s nějakou tou fanynkou Několikrát jsme s Evie byly na řetízkáčích, ale ne na těch malinkých na těch obrovských. Když už jsme měli odejít kluci nás zastavili. ,,Kam si myslíte, že jdete?" bafl Mikey. ,,Ještě tu máme jednu atrakci, kterou jste nevyzkoušeli." ukázal směrem kde bylo mega kladivo.
,,Ne! Ne! a ne! tam mě nikdo nedostane!" protestovala jsem. Už jsem se otáčela a chtěla utéct, ale Mikey a Calum mě chytili a táhli směrem tam. ,,Prosím!"
Dotáhli mě tam, vzpouzela jsem se, ale nebylo to platné. Evie šla za náma a jen se smála. Strčili mě do sedátka a já se ani nehla, držela jsem se zuby nehty- ne že bych se bála výšek nebo tak, bála jsem se, že se pozvracím. Před klukama, před Ashem, před Evie- už jsem nemohla nic dělat. Evie i kluci si taky sedli- Ash vedle mě- a připoutali se. Čekali jsme až to přijde. Všichni se koukali na mě a asi si ten pohled užívali.
Najednou to přišlo, kladivo se začalo hýbat a já jsem se chytla ještě pevněji. Ash mě chytl za ruku a rošťácky se usmál. "Takže ty taky?" říkala jsem si.
Zrychlovalo to a zrychlovalo, až už se to točilo dokola a já se jen tak, tak držela, abych se nepozvracela. Popravdě to byla sranda, kluci i Evie si to užívali a já taky. Svým způsobem. Šaty mi létaly ze strany na stranu.
Ulevilo se mi, když to skončilo a mi zamířili do auta. ,,To, ale neni vše." zaslechla jsem Caluma.
,,Co? Počkat to jako ještě nejedem domů?" zeptala jsem se udiveně. Oni zavrtěli hlavou,, aby mi potvrdili, že ne.
Rozjeli jsme se dál. Vůbec jsem nevěděla kam. V autě nebylo místo a tak mi Evie seděla na klíně a pořád se naschvál vrtěla. Dojeli jsme někam do centra města a hned mi došlo kam jdeme. Byla tam velká párty, v jednom baráku.
,,Jdeme!" křikl Calum a zmizel v davu. Natiskla jsem se blíž k Ashtonovi, protože jsem nikdy na ničem takovém nebyla. ,,Neboj se!" zešeptal mi do ucha.
Všude byly lidi. Nikoho jsem neznala. S Ashem, Evie, Lukem a Mikeym po boku jsem se vydala dovnitř.
Mikey, chytl Evie a táhl jí někam asi směr parket. Luke se od nás taky odtrhl a začal se bavit se skupinkou kluků. Ash si mě přitiskl trochu blíž k sobě a spolu jsme šli k baru. Byla jsem ráda, že mě neopustil, protože jsem mezi lidmi nesvá.
Sedli jsme si na bar a Ash nám objednal pití. Seděli jsme a koukali do davu lidí. Vážně jsem nikoho neznala.
,,Pojď si zatancovat." řekl pochvíli Ash. Neznělo to jako otázka, spíš jako kdyby věděl, že řeknu ano. Chytl mě za ruku a spolu jsme šli na parket. Evie už tam byla a tancovala s Michaelem.
Tancovali jsme asi hodinu, mě to připadalo jako chvíle. Tancovat s Ashem, koukal se na mě a dolíčky se mu zvětšovaly. Líbilo se mi to, klidně bych takhle zůstala napořád.
Už jsem, ale byla unavená a tak jsme si šli zase sednout. Pochvíli k nám přiběhla Evie ,,Rose, musíte jít semnou! Venku se hraje flaška!" nečekala na odpověď chytla mě i Ashe a táhla nás davem lidí ven, na zahradu. Seděla už tam skupinka lidí. Jedinou známou tvář mezi nima, pro mě, byla Michaelova.
ČTEŠ
No Problem? (5SOS)
FanfictionZahlédla jsem auto a už jsem nestačila uhnout, i s kolem jsem odletěla skoro pět metrů. Viděla jsem jen jak dva kluci vystupují z auta a běží ke mně, jeden vytahoval telefon a volal záchranku ten druhý si vedle mě klekl: ,,Jsi v pořádku?" zeptal se...