Interview

1.4K 87 0
                                    

Takže je tu Charakter asks :D takže tady máte odpovědi na vaše otázky:

Autor,Rose, Evie, Ashton, Michael, Luke a Calum, sedí u rozhovoru....

První dvě otázky od Luca_Hemmings_18, jedna pro Michalea:

-Byl by jsi schopný Evie odpustit?

Michael: ,,Samozřejmě, že ano. Vždyť jí miluji, jen mi to prostě ublížilo. Nemyslel jsem si, že by něco takového dokázala udělat, ale mýlil jsem se. Odpustím jí, to ano, ale jen tak to přejít? To asi ne."

druhá otázka pro Caluma:

-Chtěl by jsi dítě?

Calum: ,,Jasně, že chci dítě. No, ale spíš až za delší dobu. Až bych na to dítě měl čas. Nemusel bych se už tolik věnovat kapele, našel si milující přítelkyni, vzal si jí a až potom bych chtěl dítě. Pokud je tahle otázka myšlena, jako teď hned. Tak to spíše ne. Bál bych se, aby nebylo zanedbávané, protože máme pořád kapelu a neměl bych na děcko čas."

Další dvě otázky od CrazyDuck15, jedna pro Evie:

-Necháš si miminko i když nebude Mikeyho?

Evie: ,,Nad tím už jsem přemýšlela a nejspíš ano. Je jedno koho miminko je, vždycky jsem si přála mít dítě. Samozřejmě bych byla šťastnější, kdyby bylo Michaela, protože Calum má Samanthu a já Michaela miluju. Bohužel to taky nezáleží na mě, protože je mi jenom osmnáct a pořád chodím do školy. Takže to vlastně rouhodně moje máma."

druhý otázka pro Caluma:

-Vážně si to nepamatuješ?

Calum: ,,Pokud je otázka myšlena, tak jestli si nepamatuju to, že jsem s Evie spal, tak to si pamatuju. Nebo spíš matně, ale popravdě jsem si myslel, že je to Samantha ne Evie, jinak bych to v životě neudělal. Né, že by se mi Evie nelíbila, líbí se mi už od první chvíle, ale rozhodně bych to neudělal naschvál, abych ublížil Mikeymu. Prostě se to stalo a nedá se to vzít zpátky a já toho dost lituji."

Další tři otázky od Snowflake0124, všechny pro autora:

-Kolik kapitol tak ještě odhaduješ do konce?

Autor: ,,Tak to je těžké určit, původně jsem chtěla už skončit tím postřelením, že se Rose měla probudit a žít normálně, ale problém je, že se tam všechno ještě nedořešilo, hlavně ta pošahaná fanynka. Takže je to těžké, ale možná, že to nějakou chvíli bude. Je možné, že bude 10 částí, ale možná i víc nebo míň."

-Kdy a jak ses dostala ke psaní?

Autor: ,,No píšu už docela dlouho, ale nikdo to nikdy nečetl, protože to většinou psala na notebooko do bloku a pak to zase odstranila. Asi na začátku záři jsem s kamarádkou (floweringbot) začala psát School of sins, na papír. Máme popsanej skoro celej sešit, ale nikdo to nečetl. Takže psaní mě už bavilo dlouho a jak jsem se k tomu dostala? Prostě jsem měla spoustu nápadů. Podle doktorky mám hrozně rozšířenou fantazii. Všechny ty nápady, které jsem chtěla, aby dali třeba do TVD jsem si potom různě psala na papíry nebo do bloku na pc, ale vždycky jsem to zase vyhodila. Pak jsem narazila na wattpad, kterej byl muj vysněnej sen."

-Plánuješ nějakou další storku?

Autor: ,,Popravdě? Už mám jednu rozepsanou, jmenuje se to Invisible, má už asi čtyři části, ale nějak se mi to nechce zveřejnit, protože to nikdo stejně nečte. Mám spoustu rozepsaných příběhů, asi 13 jich mám v návrzích a asi šest mám jen navrhnuto a ještě nebyli ani zveřeněny. Ale Invisible pravděpodobně taky nezveřením. Začala jsem psát one- shoty, které mě docela baví, ale mrzí mě, že krom tebe a kamarádky, si nikdo o příběh nenapsal."

Další tři otázky od floweringbot, dvě pro autora:

-Jak se budou kluci tvářit na Rose teď když to mezi nimi jiskří?

Autor: ,,Moc nechápu otázku, ale pokud je to myšleno, že je Rose nejlepší kamarádka Evie a bude stát za ní, i kdyby to dítě bylo jednoho či druhého, tak se na ní budou tvářit asi stejně. Teda aspoň Calum. Možná Mikey bude trošku naštvanej, ale jinak se budou tvářit normálně."

-Chcípne Keithy?

Autor: ,,Upřímně, ano. Je to v plánu."

třetí otázka pro Michaela a Caluma:

-Budete se nenávidět navždy?

Calum: ,,Já na Mikeyho naštvanej nejsem, taky proč. Samozřejmě se všechno musí vyjasnit, ale všechno se bude vědět, až potom co se zjistí koho je to děcko."

Michael: ,,Taky nejsem moc naštvanej na Cala. Měl bych, ale problém je, že jsem mu jednou udělal něco podobného a on mi odpustil, takže já mu odpustím také."

Takže zde je Charakter asks, doufám, že jsem odpověděla dostatečně na vaše otázky, ale docela mě překvapilo, že se nikdo nezeptal koho to dítě je nebo proč je Evie jedno, koho to bude :DDDD No to je jedno, další část zveřejním asi večer :-)))))

No Problem? (5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat