Ležela jsem ještě chvíli v posteli, překvapená z toho co se před chvílí stalo. Nechtěla jsem vstávata aani se obléct a tak jsem jen ležela a poslouchala kluky dole.
,,Tohle nepatří na tu zadní poličku, ale do lednice!" křičel Luke.
,,Ale lednice je plná." ozval se Mikey.
Smála jsem se sama pro sebe. "Proč na sebe řvou, když jsou tak kousek od sebe."
,,Hele a kam patří to koření?" křičel zase Mikey.
,,Na tu zadní poličku, kam si před chvílí strkal to kuře." smál se Luke.
Zachvíli jsem zavřela oči a jen jsem je poslouchala. Hádali se tam takhle asi hodinu, hodinový vybalování jídla.
,,Jdu spát." zakřičel Ashton a už jsem slyšela vrzat schody.
,,Rose? spíš?" slyšela jsem Ashe.
,,Ne jsem vzhůru."
,,Ty se tu válíš úplně stejně jako když jsem odešel." zasmál se.
,,No byla jsem až moc líná vstávat."
,,Ale je to roztomilí a jestli chceš můžeme pokračovat v tom co jsme nakousli."
,,Ashtone Irwine, ty mě pokoušíš." udělala jsem svůdný hlas i když to muselo znít jako že se dusím, ale asi to fungovalo, protože Ash ke mě přišel a sedl si zase na mě. Políbil mě.
Měl zase v očích ten výrez, ten chtivý výraz. Bylo to hrozně sexy.
Líbali jsme se, obtočila jsem svoje ruce kolem jeho krku a on svoje ruce dal dolů, jednou rukou zvedl moje tepláky a druhou ruku zasunul pod ně.
Chtěla jsem vypísknout, protože měl hrozně studené ruce. Než stačil něco udělat, uslyšeli jsme na chodbě Caluma ,,Ashi musím s tebou mluvit."
Ashton rychle vystřelil odemě a hodil mi tričko, já se rychle oblékla a vlezla pd peřinu.
Ash vyšel z mého pokoje, trošku nenuceně ,,Co se děje?" zeptal se.
,,Co si dělal u Rose?" řekl Cal trochu kousavě.
,,Jen jsem jí popřál dobrou noc."
,,To je fuk, no hele máme problém...."
Víc jsem neslyšela, přes schody, když scházeli dolů.
Popravdě jsem byla docela naštvaná už to bylo podruhé za stejný den co nás takhle vyrušili, popravdě jsem byla trošku nadržená.
Vylezla jsem z postele a šla se převléct do pyžama, vzala jsem si na sebe noční košilku- upozorňuji- nevzala jsem si kalhotky!
Zase jsem si lehla a zachumlala se. Zaposlouchala jsem se do rozhovoru kluků.
,,...Prostě nejde, aby to takhle dělali, nemůž..." Víc jsem neslyšela protože někdo zapnul televizi a podle toho že jsem najednou uslyšela goool, tak jsem usoudila, že můžu jít spát.
Probudili mě ranní paprsky slunce, vylezla jsem z postele a šla se převléct.
Když jsem se převlékla šla jsem dolů, uviděla jsem kluky. Lukey spal na gauči, Calum spal v křesle, Mikey spal v druhým křesle nohy natažéné na gauč, na Lukovi a Ashton roztomile ležel na zemi scholený pod MOJÍ dekou.
Potichu jsem se přemýstila do koupelny na záchod. Vyšla jsem ze záchoda, bylo skoro 10 hodin. Sedla jsem si do kuchyně na barovou židličku a pozorovala kluky jak spí.
Najednou se, ale rozezvonil ničí budík, všichni se lekli. Luke, spadl z gauče přímo na Ashe, Calum převrátil křeslo a jedinej Mikey v klidu vstal a vypnul svůj budík.
Potichu jsem se smála. Luke se rychle vyškrábal z Ashe a sedl si na gauč, Ash líný zvednout svůj krásný zadeček se ještě víc zachumlal do deky, ale přidal k tomu ,,Mikey ještě jednou mě vzbudíš a zažiješ ranní pekla."
Calum zase postavil křeslo zase zpátky a jako jediný se otočil a uviděl mě.
,,ROSE?!?" lekl se.
Když to slyšel Ash, rychle si sedl a dělal, jako že nespal na zemi. Bylo to roztomilí.
Zahlídla jsem Mikeyho jak beží nahorů po schodech, Calum prošel kolem mě a šel do koupelny.
Lukey se protáhl a šel, asi spát, do svého pokoje.
Vstala jsem z barový židličky a sedl si na gauč, Ash se vytáhl ze země a sedl si vedle mě. Rozhlídl se kolem sebe a dali jsme si rychlou pusu.
,,Škoda, že nás včera přerušili." řekl.
,,To jo." usmála jsem se ,,Ale co se stalo?"
,,Nic, vůbec nic." hned jsem poznala, že lže.
,,Ashi nekecej a vyklopto!" štípla jsem ho.
,,No fajn." povzdychl si ,,Paparazzi si už neví rady a začínají si vymýšlet nesmysli o tobě, o nás."
,,Jako co?"
,,No..ehm..já nevím..jako co..no.."
,,Ashi přestaň prostě to řekni."
,,No, hele víš co neřeš to odpoledne ti vše vysvětlím OK?"
,,Dobře, ale musíš." prohrábla jsem mu rukou jeho nepoddajný vlasy.
,,Teď by ses měla jít převléct, nebo chceš jet takhle?"
,,CO že? Kam jedeme?" zděsila jsem se.
Ash se zasmál ,,No ty si někam chtěla přece jet a Mikeyho si k tomu přemluvila."
,,A jo vlastně." dala jsem Ashtonovi pusu na tvář a šla se trochu "zlidštit"
Bylo třičtvrtě na jedenáct a já přecházela po pokoji jak jsem se nemohla dočkat až uvidím Evie a představim jí kluky. Až jí řeknu co se mi za ty poslední dny stalo, jak to bylo úžasné.
Mikey kolem jedenácté zaklepal na dveře, já jsem vystřelila jak raketa a táhla ho po schodech do auta.
Když jsme seděli v autě Mikey se na mě zvědavě podíval ,,Tak kam to bude?"
,,Prosila bych Hayfield boulevard 42"
,,Hned to Bude!"
Vyjeli jsme a já už se hrozně těšila!
ČTEŠ
No Problem? (5SOS)
FanfictionZahlédla jsem auto a už jsem nestačila uhnout, i s kolem jsem odletěla skoro pět metrů. Viděla jsem jen jak dva kluci vystupují z auta a běží ke mně, jeden vytahoval telefon a volal záchranku ten druhý si vedle mě klekl: ,,Jsi v pořádku?" zeptal se...