Bude se jmenovat Luke?

2.3K 179 2
                                    

Vcházeli jsme do nemocnice a šli přímo za Ashem.

Když jsme se blížili k jeho pokoji zastavila jsem se. Calum a Luke šli dál a Mikey zůstal semnou.

Do očí se mi nahrnuly slzy.

,,Hej! Rosie." přitáhl si mě Mikey k sobě ,,Co se děje?" usmál se a utřel mi slzy, která mi stékala po tváři.

,,Já ho nechci vidět takhle.Co když mě nepozná? Co když nepozná vás?" zavzlykala jsem.

,,On si určitě vzpomene. Třeba ne teď, ale časem. Nesmíme na něj naléhat." chlácholil mě Mikey.

,,A co, když ne? Ty tomu věříš?"

,,Já tomu věřím." usmál se a chytl mě za ruku. ,,Tak pojď kluci už jsou u něj."

Přiikývla jsem a spolu jsme došli ke dveřím.Podívala jsem se přes okénko. Ashton tam ležel na nemocniční posteli, tak kousek a při tom tak daleko. Měla jsem hroznou chuť tam přiběhnout a políbit ho.

"Jdeme?" vytrhl mě Mikey z myšlení. Otevřel dveře a kývnul dovnitř.

Vešli jsme, ale Mikey stál pořád u dveří. ,,Hej Lukey, Cale musím s váma něco probrat. Vždyť víte tamto." blábolil. V hlavně jsem se zasmála, že mě chce nechat s Ashem osamotě a snaží se to takhle trapně zamaskovat.

Luke i Calum zachvíli vyšli ven a já si sedla na židli k Ashtonovi.

,,Ahoj Ashi." řekla jsem pochvíli co svojí hlavu neodtrhl od zdi.

Když mě slyšel otočil se. V jeho očí bylo něco co jsem neznala. A nebylo tam nic co bych poznala. Zdálo se, že celý Ashton je pryč.

,,Ty si kdo?" zeptal se a nadzvedl svoje tělo, aby byl výš na nemocniční posteli.

,,Já jsem tvoje pří-" zastavila jsem se. ,,Jsme kamarádi" opravila jsem se, měla jsem hroznou chuť začít brečet. Ashton mě nepoznal. Nepoznal ani Lukeyho.

,,Byla tu jedna holka a taky tvrdila, že je moje kamarádka. Jak vám můžu věřit. Vůbec si na vás nevzpomínám. Ani na toho kluka s piercingem, ani na toho s červenou hlavou, ani tamtoho tmavšího kluka. Ani tebe."

,,Já nevím." vydechla jsem a dala si hlavu do dlaní.

,,Počkej nebreč." řekl Ashton a zdravou rukou mě pohladil po vlasech.

Zvedla jsem hlavu a podívala se na něj skelnýma očima. ,,Vážně si nepamatuješ? Vůbec nic?"

Zavrtěl hlavou a začal si hrát s uvolněným kouskem na sádře. ,,Mám nápad. Když říkáš, že jsme kamarádi, podepiš se mi na sádru a třeba si tě rychlejš zapamatuju, pak i ti tři a ta holka, Evie nebo tak nějak." navrhl.

,,Počkej. Ona tu byla Evie?" zeptala jsem se nevěřícně.

,,No jo, byla tu nějaká holka a říkala, že se jmenuje Evie. Včera večer tu byla. Chtěla vědět jak jsem na tom." řekl a při tom mi podával fixu.

Usmála jsem se a vzala si jí. Natáhl ke mě ruku se sádrou a já si vybrala hezké místo, kde moje jméno uvidí.

,,Musím se tě na něco zeptat." pronesla jsem, když jsem fixu položila na stolek.

,,Na co?"

,,Hypoteticky. Kdyby si měl přítelkyni a ta přítelkyně by s tebou čekala dítě, nechal by sis to dítě?" zeptala jsem se. Musela jsem vědět jestli jo nebo ne.

,,Pokud bych tu přítelkyni opravdu miloval a ona mě, tak asi jo. hypoteticky, ale proč?"

,,Já jen tak jen mě to zajímalo."

Asi chtěl něco namítnout, ale do pokoje vešli kluci a on už neměl co říct.

,,Kluci, podepiště se Ashovi na ruku." navrhkla jsem a chytla Mikeyho a odtáhla ho trošku dál.

,,Evie tu prý včera večer byla." oznámila jsem mu.

,,A kde je teď?" 

,,Nevím, ale někde musí bejt."

Kluci si sedli k Ashtonovi a povídali si. Nechtěla jsem je rušit a tak jsem si pujčila Mikeyho telefon a sedla si do čekárny.

Zapla jsem intenet a podívala se na různé novinky. Najednou mi tam spadl článěk, který jsem musela hned otevřít.

Nadpis byl:

5 Seconds of summer- hrozí jim rozpad kapely?

Popojela jsem dál a četla si.

Po menší autonehodě, byl Luke Hemmings- hlavní zpěvák skupiny- a Ashton Irwin- bubeník skupiny-  převezeni do nemocnice. Luke je zcela v pořádku. Bohužel Ashton má vážné poranění ruky. Měl operaci ruky a prý se mu uzdravý, nohužel to také neni vše. Když se probudil, doktoři zjistili, že utrpěl nějaké poranění hlavy a nic si nepamatuje. Luka, který ležel vedle něj na nemocniční posteli prý vůbec nepoznal jen se ho zmateně zeptal "Kdo jsi?"  Je možné, že se skupina rozpadne? Hodně problému jim nastalo, když se k nim nastěhovala mladá dívka Rose. Z našich zdrojů máme zjištěno, že jde o velice problematickou dívku. Je taky možné, že si spustila menší románek s někým z kapely. Jak zcela jistě víme, tak její kamarádka chodí s Michaelem Cliffordem- zpěvák skupiny. Doufali jsme, že po tak dlouhé době budeme vědět o Rose dost informací, ale jak se zdá, nikdo tuto dívku pořádně nezná, jen její kamarádka, která nám zdělila, že nehodlá o své kamarádce nic vyzradit. Rose bude asi pkné kvítko.

Dočetla jsem to a měla jsem hroznou chuť hodit telefonem o zeď, ale byl Mikeyho.

Položila jsem teda telefon vedle sebe, přitáhla si nohy na židli a obejmula je rukama. Hlavu jsem si položila do kolen a zhluboka dýchala.

,,Pink Rose. CO sse děje?" přisedl si ke mě Luke.

Zvhlédla jsem a podívala se do jeho pomněnkových očí. ,,Už si četl ten článek na internetě?"

,,O tom rozpadu naší kapely?" zeptal se a zahleděl se jinam.

Mlčky jsem přikývla.

,,Jo mi jsme to četli všichni, teda až na Ashtona. Doufáme, že to nebude hrozit, ale Ashton s náma nijak moc nespolupracuje a nevěří nám. Možná to bude nevyhnutelné." řekl smutně Lukey.

,,Já doufám, že to tak nebude Lukey." usmála jsem se a obejmula ho. ,,Nevím, jak to bude s Ashem dál, ale patrně budete mít, alespoň někoho koho budete moct učit zpívat a hrát."

Zmateně se na mě podíval a já na něj mrnula.

,,Co? Počkej myslíš to na co myslím já?" zeptal se zmateně.

,,Nevím na co myslíš ty, ale já myslím na to, že si to dítě nechám." zasmála jsem se a čekala na jeho reakci.

,,To jako vážně?" vydechl. Přikývla jsem a on mě ještě víc přimáčkl k sobě. ,,To je skvělí a jak se bude jmenovat? Co třeba Luke?" 

,,Lucasi Roberte Hemmingsi, rozdrtíš mě." zasmála jsem se a on trochu povolil sevření. ,,A jméno nechci řešit, možná jindy." dala jsem mu pusu na tvář a podal mu telefon Mikeyho. ,,Mohl bys ho prosím vrátit Mikeymu? Ale zatím klukům neříkej, že si dítě chci nechat. Řeknu jim to, ale ne teď."

,,Dobře." přikývl Lukey a ještě jednou mě obejmul, pak se vrátil ke klukům a já si vklidu zase sedla.

No Problem? (5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat