EPILOG

2.7K 233 42
  • Věnováno For all the great people! :*
                                    

Po 7 letech....

"Zoe, přestaň běhat kolem toho stolu!" okřikla Evie svojí malou dceru.

"Ale mamíí!" protestovala Zoe.

"Tak jí nech." bránil jí Michael, jako vždy ten hodný z rodičů.

"Děkuji tatínku!" broukla Zoe a věnovala tatínkovy pusu na tvář a na maminku vyplázla jazyk. Michael vzal do ruky svojí přesnou kopii. Malá Zoe vypadala přesně jako on. Byla to dokonalá podoba, jenže ona byla holčička. (Panebože, představte si to. Michaela jako 7 letou malou holčičku xDDDD )

"Ashi, kde máš Rose?" zeptala se Evie, nově příchozího.

"Odběhla si na záchod." odpověděl Ashton a přisedl si ke stolu.

Chvíli na to si přisedl i Calum se svojí manželkou Samanthou a Luke, který se ne a ne usadit. Michael Evie požádal o ruku, při rozhovoru kde Ashton představil Rose, jako svojí přítelkyni, no a Ashton rok na to požádal Rose. Obě řekly to krásné slovíčko ANO. Calumovi to chvíli trvalo.

"Zoe pojď si sednout." odtáhl Michael svojí dcerušce židli, na kterou si potom s chutí sedla.

"Počkáme na Rose." usmála se Evie a sedla se na židli mezi jejím manželem a dcerou.

Všichni přikývli, čekali pár minut než se ráčila dostavit.

"To, to trvalo!" zasmál se Michael.

"Promiňte já jen." začala Rose, ale do očí se jí nahrnulo spousty slz.

Ashton nečekal a hned k ní přispěchal, aby jí dělal oporu.

"Maminko, proč teta Rose pláče?" pošeptala potichu Rose.

"Nevím." odpověděla jí Evie a pohladila po hnědých vláskách.

"Co se děje?" zeptal se Ashton své manželky.

"Ashi." pošeptala tiše Rose a vrhla se mu okolo krku. Chvíli ho objímala, než ho pustila, aby mohla ostatním oznámit, to co se jí linulo v hlavě. "Musím vám něco říct." řekla už trošku nahlas a utřela si slzy.

"Povídej." vybídl jí Luke, čekaje na zajímavost, kterou jim chtěla sdělit.

"Já-" začala Rose. "Nechtěla jsem vám to říkat, protože to nebylo jisté, ale už je to potvrzené." odmlčela se a podívala se s nadějí v očích na všechny. "Jsem těhotná!" vyjekla.

Všichni byli překvapení, protože kvůli postřelení, které utrpěla před sedmy lety, bylo určeno, že nebude moct mít děti.

Ashton rychle svojí manželku obejmul a i do jeho očí se nahnaly slzy.

"Jak je to možný?" zeptal se nevěřícně Calum.

"Já nevím." promluvila Rose, když jí Ashton pustil. "Jsem ve čtvrtém měsíci a vím to už dlouho, ale bála jsem se, že o to malé přijdu, takže jsem vám to neřekla."

"Miluju tě!" zašeptal Ashton a znovu jí obejmul.

Všichni potom museli nastávající maminku taky obejmout, včetně malé Zoe, která nemeškala a ještě tetičce věnovala pusinku.

"Já mám takovou radost." pousmál se Ashton. Odtáhl Rose židli, aby se mohla posadit. Všichni se zase posadili a pustili se do večeře.

Každý rok se takhle scházeli, potom co skončilo všechno to špatný a začalo to krásný. Kluci už pověsili kytary, mikrofony a Ashton svoje paličky na hřebík, ale dál komunikovali s fanynkami, které jim byli pořád věrné a každý rok si vyhradili jeden měsíc a pořádali celosvětové turné, aby alespoň potěšili těch pár dušiček.

Rose, Evie, ani Samantha s nimi nejezdily. Vždy se zatím staraly o všechno okolo bydlení, aby až se jejich partneři vrátili domů, měli si kde odpočinout. Zoe jednou byla domluvená s tatínkem, že jí sebou vezme, ale zatím na to byla moc malá.

Po 5 měsících....

"Ashi!" vyštěkla Rose. "Praskla mi voda!"

Ashton začal panikařit, ale po pár nepovedených pokusů nakonec dostal Rose do auta a jeli do nemocnice.

V nemocnici si jí převzali doktoři a Ashton neotálel a hned všechny začal odvolávat.

Cliffordovi slíbili, že se co nedřív dostaví. Hoodovi též, ale bohužel Luke nemohl, protože byl zrovna ve Velké Británii za Niallem Horanem a jeho partou. Alespoň mu zavolal, aby věděl co se děje.

Několik hodin to trvalo, než nakonec vyšel doktor z porodního sálu, aby oznámil, jak a co.

"Dobrý den. Vy jste pan Irwin?" začal doktor a Ashton znepokojeně přikývl. Všichni se napjali a čekali na to co jim řekne.

"Všechno proběhlo v klidu. Všichni tři jsou zdravý-" pokračoval doktor, ale Ashton ho přerušil.

"Tři?"

"Ano, maminka a dvojčátka. Vy o tom nevíte?" zeptal se.

Ashton zavrtěl hlavou a potom doktor říkal nějaké ty odborné termíny, než Ashe pustil za Rose.

Ta už ležela v jednom z pokojů a v náruči držela malé miminko, zatím co sestra vedle ní chovala druhé.

"Oni jsou opravdu dvě." zasmál se Ash a přešel ke vé manželce. Sestra mu podala jedno z miminek.

"Jsou to?" zeptal se Ash.

"Tohle je holčička a toho co držíš ty, tak to je kluk." usmála se Rose a chovala malou holčičku v náručí.

"A jména?"

"To ještě nevím." uchechtla se Rose a setřela si slzu.

"Holčička se může jmenovat Keithy." navrhl Ash a Rose hned vykulila oči, ale souhlasila. Chlapečka pojmenovali Kelvin, podle ulice ve které Ashton Rose srazil autem.

Malá Keithy a Kelvin Irwinovi, s mámou Rosseline Irwin a tátou Ashtonem Irwinem.

Takže tohle je vše lidičky, u žádné jiné části nebudou :(

Pokud jste se dostali až sem a přečetli celou tuhle 'blbost' jak jsem to nazvala v první části, tak jsem vám hrozně vděčná, za všechno, za přečtění, za voty, za komentáře, prostě za všechno :*** Jsem ráda, že jste to četli a nechci se tady vypisovat, ale ty čísla, které naběhli, prostě je to dokonalé a bez vás moji milý čtenáři bych to nedala :3

CrazyDuck15, Luca_Hemmings_18, galbavs, Snowflake0124, Flowering Bot, JajaHerznov, NikkiNovotn, Medinais.......

snad jsem na někoho nezapomněla :***

Miluju vás zlatíčka :***

Goodbye :3

No Problem? (5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat