4. Bölüm

1.5K 602 284
                                    

Cem Adrian- Ben Seni Çok Sevdim

Yetmezdi. İlişkiler tek taraflı yürümezdi.
Telefonu bırakıp tekrar arabayı çalıştırdım ve yola devam ettim.

Kapının önünde durduğumda arabayı rast gele park ettim ve indim. Ceren'i rahatsız etmemek için anahtarla kapıyı açtığımda onun salonda oturduğunu gördüm.
"Ben geldim," dedim yanına doğru yürürken.
"Hoşgeldin abla."

"Ne yapıyorsun bakalım?"
"Senin için güzel saç modellerine bakıyorum."
"Ne alâka?" diye sordum anlam veremeyerek.

"Abla hatırlatırım bir hafta sonra düğünün var."
Gerçekten bıkmıştım.

"Ceren anlatamıyorum galiba. Evlenmeyeceğim diyorum."
"Ya sen neden bu kadar nefret ediyorsun bu adamdan? Bende gördüm birkaç defa iyi birisine benziyor. Yanlış bir şey falan mı yaptı?"

Tabii olanlardan haberi yoktu.
"İsterse iyilik meleği olsun ben onu sevmedikten sonra ne değişir ki?"

"Haklısın tabi. Peki babam neden bu kadar ısrar ediyor?"
Ah bir bilsem...

Bir şey söylemeden odama çıktım ve mantıklı bir şeyler düşünmeye çalıştım.
Kapı tıklanıp içeri Ceren girdiğinde onu gönderecektim ki konuşmaya başladı.
"Ben markete gidiyorum. On beş dakikaya dönerim."
"Tamam, dikkat et."

Kapıyı kapatıp geri çıktığında pencerenin önüne geçtim ve gökyüzünü izlemeye başladım. Gözüme yine yaşlar biriktiğinde kendime sinirlendim. Ağlayarak o düğünü iptal edemezdim.

Ortalama yarım saat kadar beynimi patlatsam da hiçbir çözüm yolu bulamadım. Tek çarem nikah masasında 'hayır' demekti ve en mantıklısı buydu.

Ceren'in hâlâ gelmediğini fark ettiğimde tam arayacaktım ki telefonum çaldı. Ben onun aradığını düşünürken gördüğüm isim yüzümü asmama sebep oldu.

"Ne var?"
"İnsan müstakbel kocasının telefonunu böyle mi açar?"

Sesindeki alay, içimdeki onu parçalama isteğini uyandırıyordu.
"Ne söyleyeceksen söyle ve kapat."
"Heyecan var mı diye soracaktım."

"Nikah masasında hayır deyip kalkacağım için evet çok heyecanlıyım."
Karşılığında aldığım tek cevap bir kahkahaydı.

"Telefonu kapat, sana birkaç fotoğraf atacağım."
"Ne fotoğrafı?"
Telefonu yüzüme kapattı. Her ne kadar merak etmesemde mesajını beklemeye başladım. Gelebilmesi içinde engeli kaldırdım. Telefona bildirim geldiğinde hemen açtım. Gördüğüm fotoğraflar dehşete düşmemi sağladı.
Fotoğrafta baygın halde yatan Ceren vardı.

Tekrar onu aradım ve yarı sinirli yarı ağlamaklı sesimle bağırdım.
"Bana bak, hemen bırakacaksın onu. Eğer ona bir şey yaparsan yemin ederim öldürürüm seni."

FİZA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin