10K olmuşuz! Hepiniz iyi ki varsınız, iyi ki benimlesiniz. Sizlerle birlikte daha bir sürü 10 binler göreceğiz inşallah ♥️
Hadi bu güzel haberin hatırına oyları ve yorumları coşturalımmm✨🎉
________
5 ay sonra...
3 Haziran 2021
Her şey çok güzeldi. Beklediğimden, tahmin ettiğimden de çok.
Pars değişmişti, ben değişmiştim. Bir zamanlar bütün yaralarımızın adı birbirimizken şimdi birbirimize ilaç olan yine bizdik.
Pars'la aramızdaki ilişkinin sadece karı - koca olmaktan ötesi vardı. Bunu yeni keşfettiğim için üzülüyordum. Yeri geldiği zaman arkadaş gibi davranabiliyorduk. Bazen de son zamanlarda çok eksikliğini çektiğim babam gibi olabiliyordu. Bazen hiç olmayacak kızıymışım gibi davranıyordu bana.
Bazı günler iddiasına girip satranç oynuyorduk. Çoğunu o kazanıyordu ve ben hiç huyum olmamasına rağmen bazen onu çekemeyip mızıkçılık yapıyor, kaybetmeyi kabul etmiyordum. İşte o zaman gerçekten küçük bir kız çocuğundan farkım kalmıyordu.
Sonra saçımı örmüştü birkaç kez. İlk başlarda pek güzel yapamasada sonradan öğrenmişti. Banyodan çıkınca önce saçlarımı tarıyor sonra örüyordu. Sırf bu yüzden kesmeye kıyamıyordum.
Gittiğimiz yerlerde birlikte bol bol resim çekinip o resimleri yazdığımız defterin arasına koymuştuk. Beni özledikçe bakması için...
Evin arka bahçesine rengarenk çiçekler ekmiştik. Söz vermişti bana, soldurmayacaktı onları.
Uzun lafın kısası biz bile bir zamanlar kendimizden ve ilişkimizden umudu kesmiştik. Ama şimdi bütün imkansızlıklara inat birlikteydik. Biz çok güzel olmuştuk.
Pars yaptığım şeyi öğrendikten sonra yaklaşık bir hafta kadar benimle pek konuşmamıştı. Çok içine kapanıktı. Defalarca kez konuşma çabalarım yavaş yavaş işe yaramış, en azından ilk baştaki tepkileri gitmişti.
Sonrasında ise ikimizde bu konuyu hiç açmamıştık. Zaten ruhta pek gelmiyordu bu aralar. Zavallılar ölmeden önce biraz mutlu olsunlar diyordu sanırım.
Dönüp baktığımızda ardımızda güzel şeyler bırakmıştık. Kalan tüm vaktimizi sadece kendi mutluluğumuz için harcamış, hayatımızdaki olumsuzlukları bir kenara atmıştık.
Bunların bütün kanıtı ise önümdeki defterde yazılıydı.
29.01.2021
Barışmamızın şerefine seni karlara gömüp yuvarlayacağım.
(Pars)Of! Bu manyaklığı cidden yapmıştı. İntikam olarak beni zorla arka bahçeye çekip oradaki karları üstüme yığmıştı. Tabi bende altta kalmayıp onu karlarla kaplamıştım.
Sonuç; bir hafta boyunca ateşler içinde yatan biz...
08.02.2021
Bugün birbirimizi annelerimizle tanıştırdık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİZA
ParanormalKaranlık bir yol vardı önümde. Bir adım atsam ben ölecektim. Geri dönüp gitsem ise o. Öyle bir zaman gelecekti ki seçim yapma hakkı bana düşmeyecekti. Bu bir mecburiyet olacaktı. Ve o zaman geldi. Bir adım attım karanlığa doğru. O adımları ikinci ve...