Medya-Can Deniz
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
-Can ben senin teklifini kabul ediyorum.-İstersen bir daha düşün bir dakika dur neyy.(Can)
-Senin çıkma teklifini kabul ediyorum.
-Gerçekten mi?(Can)
-Evet gerçekten.
-Yani şaka felan yapmıyorsun?(Can)
-Biraz daha ısrar edersen gerçekten şaka yaptım diyip gideceğim.
-Tamam canım ya.(Can)
-Canım derken!
-Artık sevgilim değil misin ister canım derim ister bitanem o beni ilgilendirir.(Can)
-Öyle diyorsun yani.
-Öyle diyorum yani.(Can)
Canla biraz daha kafede oturup birbirimizi daha iyi tanımak için birbirimizi anlatmıştık birbirimize.Daha sonra abim gile yakalanmamak için çıkmıştık kafeden.Can ne kadar eve seni ben bırakayım desede yine de ben onu ikna edip yollayabilmiştim.Daha sonra eve giderken abimler şüphelenmesin diye bir kaç bir şey alıp eve dönmüştüm.Ee yani abim gile de abi ben aslında bir şeyler almaya değil sevgili yapmaya gittim mi deseydim yani.
Neyse ben ne anlatıyordum Can ile beni.İşte eve gel..Ayy yeter be sabahtan beri size ne olduğunu anlatacağım diye kendimi sıkıyorum.Yani aslında şu anda kalbim ağzımdan çıkacakmış gibi atıyor ama ben sanki her gün sevgili yapıyormuş gibi size anlatıyorum.Sakin felan değilim ben.
Kızım yavaş gel vallahi ben darlandım burada.
Ne yapayım iç ses ya çok heyecanlıyım.Ay iç ses dur ben şimdi yarın nasıl okula gideceğim.Ay ben okula gitmeyeceğim.Nasıl bakıcağım Can'ın yüzüne.
Kızım acaba sen Can'ı arayıp şaka yaptım seninle çıkmıyorum felan mı desen.Çünkü sen de bir kafa yaptı bu Can.
Ay iç ses ne yapayım hayatımda ilk defa bir sevgilim olmuş onu da abartmayayım mı?
Eğer böyle davranacaksan hayır canım hiç abartma.
Aman be sanada hiç bulaşılmıyor.
Ben iç sesle kavga ederken odamın kapısı çalınmıştı.Ve bende gel dedim.Gelen Alp abimdi.
-Güzelim ne yapıyorsun?(Alp)
-Hiç öyle kendi kendime konuşuyorum.
-Ne konuşuyormuş benim tatlı kardeşim kendi kendine?(Alp)
-Yarın acaba hocaları hangi sorularımla delirtsem diye düşünüyorum.
-Bu dediğini Arda abim duymasın yoksa seni yer biliyorsun değil mi!(Alp)
-Biliyorum herhalde. Arda abimin bütün o nasihatlerine maruz kalırım.
-Birileri benim hakkımda mı konuşuyor?(Arda)
-Kim konuşuyormuş senin hakkında abicim!
-Bir tane minik kuş ve onun eşşek abisi.(Arda)
-Ben niye eşşek oluyor muşum?(Alp)
-Çünkü bu kızın ders hakkında böyle konuştuğunu duyduğunda abinin arkasından konuşmak yerine ona kızmalısın.Ayrıca sana gelince Naz hanım bu aralar işlerim yoğun diye seninle ilgilenemiyorum ama bu demek değil ki abim beni kendi halime bıraktı.Haftaya olacak olan sınavdan bir düşük al sen o zaman göreceksin bu abin seninle nasıl güzel konuşuyor.(Arda)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASI
Teen FictionKüçük yaşta ailesini kaybeden Naz'a yıllarca abileri bakmıştı.Dolayısıyla abileri Naz'ın üstüne çok düşüyordu.Onun yanında kendilerinden ve kuzenlerinden başka erkek görmeye dayanamıyorlardı.Ama bilmiyorlardı ki küçük kız kardeşleri kalbini bir çoçu...