Bölüm-7

5.1K 210 26
                                    

Medya-Arda Berkin

----------------------------------------------

Gözlerimi açtığımda bir odadaydım.Hemde çok güzel dekore edilmiş bir odada ama niye bir insan kaçırdığı kişiyi güzel bir odaya koyar ki.Neyse dışardan gelen ayak seslerini duyduğumda uyuma numarası yaptım bu sayede en azından bana bir şey yapacaksa biraz erteleyebilirim.Odanın kapısı açıldığında gözlerim kapalı olduğu için kimin geldiğini göremedim.Gelip yatağın kenarına oturdu ve konuşmaya başladı.

-Şimdi abilerinin suratını görmek isterdim açıkçası nede olsa biricik kardeşleri ortada yok değil mi.Hadi ama güzelim aç gözünü sence salak gibi mi gözüküyorum odada kamera var uyandığını biliyorum bu yüzden geldim.

Daha sonra gözlerimi açtım ve karşımda yakışıklı bir çoçuk vardı ama ne olursa olsun o beni kaçırmıştı.

-Benden ne istiyorsun neden beni kaçırdın?

-Seni abinlerden intikam almak için kaçırdım ama merak etme sana bir şey yapmayacağım sadece abilerinin biraz burnunu sürtüp seni onlara geri vereceğim o yüzden buna kaçırma deme tatil de.Bu arada adım Kerem.

-Benimkini söylememe gerek yok kaçırdığın kişinin adını biliyorsundur herhalde.

-Sandığımdanda zekisin.Evet biliyorum Naz değil mi.(Kerem)

-Bu arada sana neden güvenim.

-Çünkü bir kadına şiddet uygulayacak ya da ona ondan izinsiz dokunacak kadar şerefsiz değilim.(Kerem)

-Madem abim gilin burnunun sürtmesini istiyorsun beni neden kaçırdın ki?

-Ne yani sana gelip seni kaçırabilir miyim diye sorucak halim yok herhalde.(Kerem)

-Sorsan kabul ederdim çünkü bende biraz abim gilin burnu sürtsün istiyordum.

-Neden?(Kerem)

-Bir ay beni terk edip gittiler.

-Emin misin?(Kerem)

-Evet.

-İyi o zaman anlaşma yapalım bir hafta burdasın.(Kerem)

-Tabi abim gil bulmazsa.

-Tamam o zaman dolapta giyicek bir şeyler var.

Diyip odadan çıktı.Gerçekten garip biriydi ama yine de bana zarar vermemesi beni şaşırttı.Neyse bizde bulmuş böyle yakışıklı, cömert bir kaçıran neden bana zarar vermedi diye düşünüyorum.Daha sonra dolabın kapağını açtım burada çok güzel kıyafetler vardı ama benim şu an uykum olduğu için bir pijama alıp giydim.Daha sonra yatağa atlayıp uyumaya başladım.Kalktığımda daha hava karanlıktı galiba erken uyandım.Duvarda asılı olan saatime baktığımda saatin 05.23 olduğunu gördüm.Birazdan hava aydınlanır.Kalktım ve odada bulunan banyoya gittim.Elimi yüzümü yıkayıp dolabın yanına gittim.Kapağa açtım ve pantolon ve t-shirt alıp banyoya gittim çünkü odada kamera vardı ve orada giyinemezdim.Üstümü giyinip banyodan çıktım ve yatağıma oturdum acaba bugün şu adamdan telefonumumu istesem belki verir.

Aşağıdan sesler geldiğinde Kerem'in uyandığını anladım ve bende aşağı indim kapımı açmıştı.

-Sana bir şey sorucam.

-Sanada günaydın.(Kerem)

-Günaydın.Telefonumu alabilir miyim?

-Neden sana güvenim?(Kerem)

-Ben sana güvendiysem sende bana güven.

-İyi al ama birisini aradığını görürsem anında burdan gideriz ve seni bir depoya kilitlerim.(kerem)

ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin