Medya-Naz Berkin
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
-İşte bizim kardeşimiz.(Aras)
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️Abim gil ile biraz daha konuştuktan sonra abim gil odamdan çıkmıştı.Abim gil odadan çıktıktan bir süre sonra odama birisi dalmıştı.Evet bildiğiniz dalmıştı.
Gelene baktığımda gelenin Meriç olduğunu görmüştüm.Yanıma gelip bağırmaya başladı.
-BAK SENİ VALLAHİ YOLARIM YELLOZ.CAN'IMI NE HALE GETİRMİŞ SENİN BU CANİ AMA YAKIŞIKLI ABİLERİN.(Meriç)
-Meriç bir sakin olur musun!Ne olmuş ki Can'a?
-Bak birde utanmadan soruyor ne olmuş Can'a diye.Çocuğun tipi kaymış kayık olmuş.(Meriç)
-O kadar kötü diyorsun.
-O kadar kötü demiyorum.Ondan da kötü diyorum.(Meriç)
-Meriç Can nerede?
-Acilde.Ne yapacaksın abilerin yetmedi bir postada çoçuğa sen mi atacaksın?!(Meriç)
-Onu görmek istiyorum.
-Hayır canım.Onu felan göremezsin.Bence sen ve o yakışıklı ama cani abilerin bir kaç ay Can'ın yanından uzak olun.(Meriç)
-Meriç saçmalama.Hem ben abimleri uyarmıştım ona birşey yapmasınlar diye.Emin ol abim gil ile gidebilme şansım olsa giderdim.Ama eğer ben gitseydim daha çok dayak yerdi.
-İyi tamam ama Canaşkım bir daha bizim yanımıza böyle gelsin yemin ediyorum seni yolarım.(Meriç)
-İyi hadi kalkmama yardım et.
Meriç'in yardımıyla odamdan çıkıp acile gelmiştik.Biraz daha ilerlediğimizde Can'ın yattığı sedyeye ulaşmıştık.Can sedyede uyuya kalmıştı.Can'ın suratına baktığımda gerçekten çok kötü olduğunu görmüştüm.Hayır yani bu kadar dövülücek kadar ne yapmıştık ki sanki biz alt tarafı birbirimizi sevmiştik.Can'ın yanına yaklaştığımızda Can'ın da yavaş yavaş uyandığını fark ettim.Meriç'i zar zor bizi yanlız bırakmasını ikna ettikten sonra Meriç gitmişti.Bende Can'ın yanına oturdum.
-Can iyi misin?
-Ben iyiyim de sen niye bu halinde buraya geldin.(Can)
-Sen beni boşver sen hiç kendini gördün mü?Resmen tipin değişmiş.
-İnsan sevgilisine böyle şeyler der mi Naz?!(Can)
-Ne yapayım ben gördüğümü söylüyorum.Ama sana birşey söyleyeyim mi abimlerim seni fena dövmüş.
-Gül sen Gül benim burada canım acısın sen gül.(Can)
-Neren acıyor?
-Yüzümün her tarafı.Ama acısını geçirebilecek birşey var.(Can)
-Yemezler canım yemezler.Filmlerden öğrendiğin şeyi gelip burada bana satma.Hem sen haketmişsindir.Kesin ağzın bir saniye susmamıştır abim gille konuşurken o yüzden yüzün bu haldedir.
-Ben anlayamıyorum gerçekten Naz.Filmler de erkek olan kalas odun olur bizde de tam tersi.(Can)
-Beğenmiyorsan git.
-Beğenmediğimi kim söyledi ben senin en çok bu özelliğini seviyorum bir kere.(Can)
-Öyle mi diyorsun!
-Öyle diyorum.(Can)
-İyi bakalım.Ee abim gil ile ne konuştunuz?
-Bu durumumdan pek konuştuğumuzu sanıyorsan yanılıyorsun.Çünkü ortada bir diyalog yoktu.Abin gil konuşuyordu bende dayak yiyordum.(Can)
-Ya peki sonuç olarak ne dediler?!
-Kardeşimizin bırak senin yüzünden üzüldüğünü,senin yüzünden sinirlenirse bile bu dayağın iki katını yersin dediler.(Can)
-Çokta güzel demişler.
-Ya senin burada beni savunup benim için üzülmen gerekmiyor muydu?(Can)
-Can sen gerçekten ya çok film izledin ya da çok kitap okudun.
-Ya ne var benim yeri mi tutsan.(Can)
-Can şu halinde bile konuşabiliyor musun?
-Ne varmış halimde.Bunlar senin o abilerinin eseri.(Can)
-Benimle sevigili olmak istiyorsan buna katlanacaksın Can efendi.
-Olur katlanırız ne yapalım.(Can)
-İşte benim sevgilim.Neyse hadi ben odama çıkıyorum sende evine git.Sakın benim yanıma gelmeye kalkma.Git evde güzelcene dinlen.
-Birileri çaktırmadan benimi düşünüyormuş.(Can)
-Düşünüyorum işte sevgilim değil misin?İster düşünürüm ister alır satarım.
-Tamam birşey demedim.Hadi sende git güzelcene dinlen.(Can)
-Meriç gel buraya.Sen Can'ı evine götür.Ve onun başında bekle tamam mı?
-Merak etme ben bakarım Canaşkım'a.Sonuçta tırdan da beter altı kişi üzerinden geçti değil mi Canaşkım.(Meriç)
-Meriç bana öyle seslenme diye kaç kere söyledim ben.Neyse hadi boş yapma kaldır beni.(Can)
-İyi bakalım siz gidin bende odama çıkıyorum.
Daha sonra acilden çıkıp yavaş yavaş odama doğru gitmiştim.
Odama gelip abim gilin beni rahatsız etmemesini söyleyip odama geçip uyumuştum.
Odamdan gelen seslerle uyanmıştım.Ama odamda hiç kimse yoktu.
Su almak için komidine uzandığımda komidinin üzerinde bir kağıt duruyordu.Kağıdı alıp okuduğumda şok olmuştum.Kağıtta aynen şu yazıyordu;
"Seni almak için geri döneceğim"
Ne demekti şimdi bu!!!
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Ve yeni bölüm geldi.Diğer bölümde görüşmek üzere.💜💜
🧐Bu arada o kağıdı kimin bıraktığına dair tahminleriniz varsa yazabilirsiniz.🧐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASI
Teen FictionKüçük yaşta ailesini kaybeden Naz'a yıllarca abileri bakmıştı.Dolayısıyla abileri Naz'ın üstüne çok düşüyordu.Onun yanında kendilerinden ve kuzenlerinden başka erkek görmeye dayanamıyorlardı.Ama bilmiyorlardı ki küçük kız kardeşleri kalbini bir çoçu...