Bölüm-45

687 49 3
                                    

Medya-Deniz Berkin

Evet arkadaşlar uzun bir süreden sonra Merhabaaaa.Aslında ben bu bölümü çok uzun zaman önce yazmıştım.Ama ben bu bölümü atacakken Wattpad'im de bir sorun oluştu ve atamadım.O yüzden beklettiğim için özür dilerim.

Neyse uzatmadan hadi yeni bölüme geçelim.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Daha sonra odama çıkıp zorlada olsa uykuya dalabilmiştim.İnşallah Naz'ı en kısa zamanda bulabiliriz.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
(Peri'nin Anlatımından)

Sabah uyandığımda aşağıdan yükselen bir ses vardı.Ve bende daha yüzümü bile yıkamadan aşağı inmeye başladım.

Aşağı indiğimde neredeyse herkes buradaydı.Herkes den kastım gerçekten herkesti.Can ve arkadaşları,Mert,Yaklaşık dört yıldır görmediğim kuzenim Deniz ve tabiki abi takımı.

Herşey tamamdı da Deniz'in burada ne işi vardı.Anlamış değilim.

-Deniz senin ne işin var burada?

-Sanada günaydın Pericim.(Deniz)

-Bırak günaydını felan senin burada ne işin var dedim!!!

-Faydasız ve son derece gerizekalı kuzenlerimi ziyarete gelmiştim.Ama gel gör ki en gerizekalı ikinci kuzenim kaçırılmış.Şaşırdık mı?Hayır.Ama olsun en azından onun çenesini çekmeyeceğim değil mi?(Deniz)

-Pardon da en gerizekalı olan kimmiş?!

-Mert tabiki de bu da soru mu Peri.(Deniz)

-Ayıp oluyor ama Denizaşkım.(Mert)

- Oğlum ben sana kaç kere dedim böyle konuşma diye.Azıcık adam ol.Şahsen ben seni sokakta görsem gay felan sanırım.(Deniz)

-Bana diyene bak.Seni pis sarı ciyan.(Mert)

-Bak Mert kaşınma şuradan bir çarparım duvarı öpersin haa.(Deniz)

-Aman sanada birşey söylemeye gelmiyor.(Mert)

-Kesin artık ikinizde sesinizi.Ve konuya odaklanın.(Bulut)

-Evet herkes konuya odaklandıysa Mert dökül!(Bulut)

-Ben ne alaka yaa??(Mert)

-Mert dün seni odanda Naz ile ilgili birşeyler gevelerken duydum.Şimdi dökül Naz'ın yerini biliyor musun?(Bulut)

-Yaa ne bilmesi be Bulut abicim sence ben Nazaşkımın yerini bilsem söylemez olur muyum?(Mert)

-Olursun Mert.Burada ki herkes seni tanıyor.Şimdi dökül yoksa artık bir para veya yemek kaynağın yo..(Bulut)

-Nazaşkım Keremaşkıma kaçmış şuanda ikisi aşk yuvalarında.Ohh ağlasın Can.Naz onu aldattı ki.Ohh oh yandan yandan.Can ve onun gereksiz arkadaşlarından kurtuldum ki...(Mert)

-Mert kapa çeneni.Ve bize nerede olduğunu söyle!!(Bulut)

-Öff hani şu ilk Kerem ile kaçtığı yer varya işte oradalar.(Mert)

-İyi tamam.Hadi gidiyoruz.(Bulut)

Bulut abim bunu dedikten sonra kapıya ilerledi ve bizde takip ettik.Takip etmeyen tek kişiler Can ve arkadaşlarıydı.

Hep beraber Mert'in dediği eve gelmiştik.İçerden hiç ses gelmemesine biraz şaşırmıştım açıkçası.Çünkü eğer benim sevgili kuzenim burada ise evi inletmesi gerekirdi.

Bulut abi kapının ziline bastığında kapı yaklaşık iki dakika sonra açılmıştı.

-Ah hadi ama ben size birşey sipariş etmedim demedim mi?(Kerem)

Kerem bize gördüğünde afallamıştı daha sonra kendine gelince konuşmaya başladı.

-Abiler,Peri ve Mert.Ve ismini bilmediğim sarışın çoçuk sizin ne işiniz var burada?!(Kerem)

-Asıl sana sormalı Kerem efendi.Kardeşimiz nerede!??(Arda)

-Kardeşimiz nerede derken...(Kerem)

-Ne demek istediğimizi anladım Kerem.Kardeşimiz nerede??(Aras)

-Ahh çekilin şuradan.Bak şimdi Kerem misin nesin ilgilenmiyorum ama bunca yolu sırf şu gerizekalı kuzenimin kaçırılması olayını çözmek için gelmedim.O yüzden bana Naz'ın yerini söyle yoksa ölürsün.(Deniz)

-Pardon da sen kimsin?(Kerem)

-Az önce kurduğum cümleden anlamadın galiba.Naz'ın kuzeniyim dedim ya.Gerçi isim belirtmedim ama sence kaçırılan başka gerizekalı kuzenim var mıdır sence!(Deniz)

Kerem bize Naz'ın burada olmadığını anlatırken yukarıdan bir bağırma ve kapıya vurulma sesi geldi.Ve tahmin edersiniz ki bu ses Naz'a aitti.

-Hani Naz burada değil di lan şerefsiz.Çekil şuradan.(Bulut)

Daha sonra Bulut abi önde hepimiz yukarı doğru çıkmaya başladık.

Sesin geldiği kapıya geldiğimizde Bulut abi konuşmaya başladı.

-Naz abicim orada mısın?(Bulut)

-Abi siz misiniz?(Naz)

-Yok Nazaşkım biz değiliz FBI.(Mert)

-Ya Mert şakanın sırası mı?

-Kerem şerefsizi ver lan şu odanın anahtarını!(Aras)

Aras abi anahtarı Kerem'den alıp Naz'ı tam odadan çıkartıyordu ki o anda aşağıdan bir gürültü kopmuştu.

〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Evet arkadaşlar artık yeni bölüm için sınır koymak istiyorum.

Sınır:30 vote

Evet sınırımızı da belirlediğimizde göre bir sonraki bölümde görüşmek üzere.

ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin