Bölüm-43

741 58 13
                                    

Medya-Cansu Selim
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Ben iç sesimle kavga ederken adam arabayı durdurmuştu.Geldiğimiz yere baktığımda ise bir dakika ben burayı hatırlıyorum.Ee burası orasıysa o zaman beni kaçıran kişi de ....

-KEREM!!!

Kerem'in ismini sesli söyleyip ona baktığımda birden  yüzündeki maskeyi çıkarmaya başladı.

-Evet güzelim bildin.Beni gördüğüne sevindin mi bakalım??(Kerem)

-Kerem sen delirdin mi??

Kerem benim soruma cevap bile vermeden arabadan inmişti.Daha sonra benim kapımı açıp beni daha öncede getirdiği o eve girdirdi.Eve girdiğimizde Kerem kapıyı kitleyip bana döndü.

-Ee güzelim sürprizimi beğendin mi?(Kerem)

-Kerem sen kafayı mı yedim beni kaçırmak ne ya.

-Yedim Naz yedim.Ben senin için kendi babamı bile sattım ya ama Naz hanım ne yaptı gitti kendi için hiç birşey yapmayan ne olduğu belli bile olmayan bir adamı seçti.Neden ya Naz neden sana bunu sormak istiyorum.Neden ben değilde o????(Kerem)

-Çünkü ben onu seviyorum Kerem.

-Ne yani beni hiç sevmemiş miydin?(Kerem)

-Hayır Kerem ben seni hiç sevmemiştim.

-O zaman bana neden yakınlaştın Naz?Neden bana bu kadar yakınlaşıp beni kendine aşık ettin??Üstelik ben senin için babamı bile karşıma almışken..!(Kerem)

-Çünkü o zamanlar sana hafif bir hoşlantım vardı.Ama bu seni gören her kızın hissettiği cinstendi.Sadece bir etkilenme.Ama ben Can'ı gerçekten seviyorum.Onun yanında daha farklı daha heyecanlı hissediyorum.Kalbim...

-YETER ARTIK SUSSSSS! Neyse artık senin duygularının bir önemi yok.Çünkü istesende istemesende beni seviceksin.(Kerem)

-Sen onu anca rüyanda gör.Abimler beni bulurlar.

-Ahh saçmalama Naz.Kimse burayı aklına bile getiremez.Kim seni benim kaçırdığımı akıl edebilir ki.Hem etse bile seni buraya getirdiğimi düşünmezler.Neden mi?Çünkü herkes burada artık evli ve çoçuklu ve mutlu bir ailenin yaşadığını sanıyor.Nasıl dersen de hemen anltayım.Biz en son burada kaldıktan sonra ben abin gilin yanına gidip bu evi satmak istediğimi söylemiştim.Ve abin gil burayı benim için bir aile sattılar.Daha doğrusu onlar böyle düşünüyordu.Bunlar sadece abin gilden alıcağım intikamın bir parçasıydı.Aslında onlardan intikam alacaktım ama sen karşıma çıktın ve ben ondan da vazgeçtim.Naz ben farkettim de ben senin için herşeyden vazgeçmişim.(Kerem)

-Kerem sen neyden bahsediyorsun?Ne intikamı?

-Onca anlattığım şeyden buna mı takıldın.(Kerem)

-Kerem şunu doğru düzgün anlat ne intikamı!!

-Sana sadece şunu söyleyeyim Naz.Abinler sandığın kadar sevecen işi gücünde olan adamlar değil.Ben sadece bu kadarını söylerim.Gerisini sana o çok sevdiğin abinler eğer seni bulabilirlerse anlatır.Şimdi  yukarı odana çıkabilirsin.Yerini biliyorsundur.(Kerem)

Kerem'in söylediği şeyden sonra düşünceli bir şekilde yukarı katta ki daha öncede geldiğim odaya girip yatağa uzanıp düşünmeye başladım.

Kızım niye düşünüyorsun ki.Çok basit bir cevabı var.Senin bu abin gil en ünlü mafya çetesi filan işte yani.Bu cümlede anlaşılmayacak ne var.

İç ses saçmalama istersen abim gil ve mafyalık.Birbirinden tamamen uzak iki kelime.

He he kızım ben böyle çok senaryo gördüm.Hep böyle masum görünenler en karanlık olanlar çıkıyor.

Ya iç ses bir git başımdan yine saçmalamaya başladın.

İyi benim dediklerim çıkınca da iç ses dedi dersin.

Öyle bir şey demiyeceğim için cümle israfı yapmana gerek yok.Şimdi kaybol.

İyi be aman gittik.Zaten ben anlamıyorum sen bu zekayla nasıl yaşıyorsun.

İç ses kaybol.

Aman be gittim.

İç sesimle olan kavgam bitince bende biraz yorulduğumu hissedip gözlerimi kapadım.

〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
-Uyan hadi uyuyan güzel.Biraz birşey ye ondan sonra geri uyursun.(Kerem)

Bana seslenen Kerem'in sesiyle uyandım.Daha sonra Kerem'e bir şey demeden lavabo ya gidip elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim.Kerem çok güzel şeyler hazırlamıştı.Ve bende acıkmıştım.O yüzden Kerem'e birşey demeden hemen yemeyimi yemeye başladım.

Yemeği ikimizde sessiz bir şekilde yaparken dışardan gürültülü bir ses gelince bende irkilmiştim.Kerem bana dönüp konuşmaya başladı.

-Sen burada usluca dur ben bakıp geliyorum.(Kerem)

Daha sonra ise Kerem dışarıya bakmak için evden çıkmıştı.

〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Ve yeni bölüm geldi.Umarım bölümü beğenirsiniz.

Bu arada gelen ses sizce ne olabilir????

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere👋🏻👋🏻👋🏻

ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin