Medya-'Permission To Dance'
〰️〰️〰️〰️〰️
Daha sonra ise Kerem dışarıya bakmak için evden çıkmıştı.〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Kerem dışarı çıktıktan iki dakika sonra geri döndü ama yanında biriyle.-Ay Nazaşkım burdaymışsın.Ama ben dedim bu abinlere abinler de Naz'ın orada ne işi var salak mısın felan dediler ama sonuç ben seni buldum.(Mert)
-Mert sen burada ne yapıyorsun?
-Ay uzun hikaye Nazaşkım.Dur sen geç otur.Ve sen Kerem çoçuğu bana yiyecek içecek bir şey getir dilim damağın birbirine yapıştı.(Mert)
Mert kendi kendine birşeyler derken bende onun suratına şaşkın bir şekilde bakıyordum.
-Ay Nazaşkım ne baktın öyle.Neyse sen geç otur.Ben sana herşeyi anlatırım.(Mert)
-Evet şimdi hazırsan başlıyorum Nazaşk...Ay Keremcim çok sağol ya vallahi azcık daha aç kalsam açlıktan ölebilirdim.Neyse nerede kalmıştım.Şimdi biz hani Peri ile beraber alışverişe gitmiştik ya sonra eve bir geldik.Evi bok götürüyor.Bence bir ara sizin şu hizmetliyi değiştirelim.Herneyse sonra bir baktık evde bir şey eksik.Sonra anladık ki meğerse evde bir gereksiz yok.Bu da sen oluyorsun.Herneyse sonra bir anda herkes sanki çok önemliymişsin gibi telaş yapmaya başladı.Bende dedim ki bu Naz zaten çok akıllı değildi eve gelirken evin yolunu unutmuştur salak çün..Ahh ne vuruyorsun be.(Mert)
-Mert düzgün anlat şunu.
Mert bana olanları anlatırken Kerem'de mutfağa geçmişti.
-İyi be.Neyse sonra ben dedim ki kesin bu kız Kerem'e kaçmışdır.Yani bir insan şu kadar yakışıklı insanı bırakıp Can'a gitmez.Bu, gerizekalı Naz için bile geçerli.Neyse ben bunu diyince abin gilde aynı senin gibi bana malmışım gibi baktı.Daha sonra onlar seni aramaya çıktı.Bende dedim ki görün bakalım Nazaşkımı nasıl buluyorum daha sonra işte buraya geldim.Geldim gördüm ki sen Kerem'e kaçmışsın.(Mert)
-Saçmalama Mert ben bu manyak herife kaçmadım.O beni zorla kaçırdı.Neyse o gelmeden telefonunu verde abim gili arıyalım.
-Valla Nazaşkım ben aşıkların arasına girmem.Neyse siz burada eğlenin.Merak etme abinlere burada olduğunu söylemem.İstediğin gibi eğlenebilirsin.(Mert)
Mert bunu dedikten sonra oturduğu yerden kalkıp hızlıca kapıya doğru gitti.
-Mert seni boğarım.Çabuk gel buraya.
-Bay bay Naz aşkım.Hah burada mıydın Keremcim size iyi eğlenmeler ben kaçar.(Mert)
-Mert buradan bir kurtalayım.Seni yaşatmıyacağım.Manyak nasıl kuzensin sen lan?
Ben Mert'in arkasından bağrışmaya devam ederken Mert çoktan kapıyı kapatıp gitmişti bile.
-Ee Naz hanım ben sana demiştim.Neyse abin gilin bile aklına gelmediğine göre uzun bir süre misafirimsin.Hem bak kuzeninin bile izni var.(Kerem)
-Sen kapa çeneni mümkünse benimle konuşma bile.Abim gil beni en kısa zamanda bulacak ve senide yerin dibine sokacak.
-Görücez bakalım Naz hanım.Neyse aç mısın birşeyler yiyelim mi?(Kerem)
-Zıkkım ye.
Daha sonra o sinirimle yukarı kaldığım odaya çıkıp uyuya kaldım.
(Peri'nin anlatımından)
Bulut abim gil Naz'ı bulmak için şüphelendikleri her yeri araştırmışlardı.Fakat hiçbir yerde Naz'ı bulamamışlardı.Ve bende gerçekten Naz için çok endişeleniyordum.Çünkü ne olursa olsun o benim kuzenimdi.
Mutfağa su içmek için gittiğinde herzaman ki gibi mutfakta Mert vardı ve salak salak sırıtarak birşeyler yiyordu.
-Mert burada senin kuzenin kaçırılmış sen hala böyle salak gibi sırıtabiliyor musun? Yazıklar olsun sana.
-Aman be Periaşkım.Naz bu.Ya evin yolunu unutmuştur ya da birilerine kaçmışmıştır.O yüzden endişeye hiç gerek yok.(Mert)
Mert'in hareketleri ve konuşmaları garip gelince Mert'in birşeyler bildiğinden açıkçası şüphelenmiştim.
-Bana bak Mert eğer birşey bilipte söylemiyorsan ve bunun sonunda bunu öğrenirsem seni öldürürüm.O yüzden sana soruyorum.Sen bizden birşey mi gizliyorsun?
-Yok be Periaşkım ben sizden ne gizleyeceğim.İşim gücüm yokta sizden birşey gizleyezceğim.Güldürme beni.(Mert)
-Öyle olsun bakalım Mert.İnşallah dediğin gibidir.Neyse sende daha fazla yeme uyurken patlarsın haberimiz felan olmaz.Ben odama çıkıyorum.Birşey olursa seslenme.
-Aman be git zıbar banane.(Mert.
-Hay Allah'ım ya.
Daha sonra odama çıkıp zorlada olsa uykuya dalabilmiştim.İnşallah Naz'ı en kısa zamanda bulabiliriz.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
✨Ve yeni bölüm geldi.✨😞Evet arkadaşlar çok uzun zaman oldu biliyorum.Ve bunun için özür dilerim.Bazı işlerim çıkmıştı ve açıkçası bunun yüzünden kitabı biraz ertelemek zorunda kaldım😞
👋🏻👋🏻Bir daha ki bölümde görüşmek üzere.👋🏻👋🏻
🐑🐑Hepinizin Kurban bayramı kutlu olsun🐑🐑
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASI
Teen FictionKüçük yaşta ailesini kaybeden Naz'a yıllarca abileri bakmıştı.Dolayısıyla abileri Naz'ın üstüne çok düşüyordu.Onun yanında kendilerinden ve kuzenlerinden başka erkek görmeye dayanamıyorlardı.Ama bilmiyorlardı ki küçük kız kardeşleri kalbini bir çoçu...