Medya - Peri Çoşkun
-------------------------------------------------------
Sabah uyandım ve aşağı indim abilerimin hiç biri uyanmamıştı bende bir sinsilik yapıp bağırmaya başladım.
-Abi yardım edin.Kaçırıyorlar beni abi.
-N'oluyor lan.
Hepsi birden bağırarak aşağı indiler bende bir kahkaha atmaya başladım.Hepsi birden bana bakıp sinsice üstüme gelmeye başladılar.Ve daha sonra üstüme atlayıp gıdıklamaya başladılar.
-Ya y-yeter ö-ölcem.
En sonunda üstümden çekildiklerinde bende direk odama koştum çünkü bugün yarışma vardı.Üstüme askeri yeşil göbeği açık bir sweet shirt altımada askeri yeşil bir eşofman giydim.daha sonra abilerimle vedalaşıp evden çıktım.Dans stüdyosuna geldiğimde kızlarda gelmişti onlarda benim gibi rahat giyinmişlerdi.Cansu kırmızı bir t-shirt ve beyaz eşofman giymişti.Hayal ise pembe sweet ve gri tayt giymişti.
Dans Stüdyosu çok güzeldi.Dans etmek için şarkıyı kurayla belirliyorduk.Bize taki taki şarkısı gelmişti kızlarla beraber hemen bir koreografi hazırladık.sıra nihayet bize gelmişti şarkı çaldı ve hemen dans etmeye başladık.
Kızların hazırladıkları dans
Dansımızı yapınca herkes alkışlamaya başladı.Bütün herkes bitirince en sonunda kazananlar açıklandı ve biz kazanmıştık.Kızlarla beraber sevinç çığlıkları attık ve kendimize ödül olarak alış verişe gittik.Avm deki bütün mağazalara girdikten sonra çok yorulmuştuk ve eve gitmeye karar verdik.Kızları bizim eve davet ettim.Kızlarda beni kırmayıp geldi.Eve geldiğimde salondan kız kahkaha sesleri geliyordu bende hemen salona koştum.Salona geldiğimde iki senedir görmediğim kuzenim peri vardı.Onunla çok iyi anlaşırdık fakat iki senedir görmüyorum çünkü taşınmışlardı hemen onun yanına gidip sarıldım.
-Kızım seni çok özlemişim yaa.
-Bende seni çok özledim.(Peri)
Cansu ve Hayal'de Peri'yi çok sevdiği için onlarda sarılmıştı daha sonra Bulut abim beni çağırdı.
-Naz abicim bir gelir misin yanıma?(Bulut)
-Tamam abi.
Gidip bulut abimin yanına oturdum.
-Naz abicim biz bir iş için bir okul satın aldık ve sen artık o okulda okuyacaksın tamam mı?(Bulut)
-Kızlar.
-Onlarda o okula gidicek hatta Peri bile.(Bulut)
-Yaşasın.Kızlar hadi gelin benim odama çıkalım.
Daha sonra kızlarla odama çıktık.
-Kızım ya ben çok sıcakladım havuza girelim mi?(Peri)
-Tamam ben size mayo verim.
Kızlara mayo verdim ve aşağı havuza indik.Yaklaşık iki saat havuzda vakit geçirdik ve kızlara misafir odasına yerleştirip Batu abimin odasına girdim.Daha sonra ona sarılıp uyudum.
Sabah kalktığımda yeni okula gideceğim aklıma geldi ve çok sevindim.Hemen odama gidip üstümü giyindim.Aşağı indiğimde abim gilde uyanmış kahvaltı ediyordu.Kızlar çoktan kahvaltılarını yapıp hazırlanmışlardı.Daha sonra kahvaltımı yapıp kızlarla beraber evden çıktık.Kızlar kendi arabalarıyla ben ve peri'de benim arabamla okula gittik.Abimler okulun adını hemen bizim soyadımızla değiştirmiş.Okula girdiğimizde müdürün yanına gittik.Kapıyı çalıp içeri girdik.
-Merhaba biz sınıfımızı öğrenecektik.
-Tabi adınız soyadınız.(Müdür)
-Naz Berkin.
-Ah hoşgeldiniz Naz hanım bunlarda arkadaşlarınız olmalı.(Müdür)
-Evet.
-Hepiniz aynı sınıftasınız Naz hanım.12/E.(Müdür)
-Tamam teşekkürler.
Müdürün odasından çıktık ve sınıfımıza gittik.Sınıfa gittiğimizde bir kız hemen bize bir laf attı.
-Arkadaşlar bakın sınıfımıza yeni sürtükler gelmiş.(kız)
Ben tabi altta kalır mıyım bir kere bu okul benim soyadımı taşıyordu.
-Pardon bize mi dedin.
-Burda yeni gelen başka sürtükler mi var.(kız)
-Sen benim kim olduğumu bilmiyorsun galiba.
-Sen kimsin ki.(kız)
-Bir şey sorucam bu okulun yeni adı neydi?
Bu arada kızlar benim ne yapmaya çalıştığımı anlamış olucaklardı ki gülmeye başladılar.
-Salaksın işte bunu bile bilmiyorsun ben söyleyeyim Berkin koleji. Siz buraya galiba bursla felan geldiniz .(kız)
-Neden böyle düşündün.
-Çünkü ezik gibi görünüyorsunuz.(kız)
-Tamam ben sana kendimi tanıtayım.Senin az önce aşağıladığın kızın adı Naz BERKİN.
Soy adımı biraz sesli söylemiştim.Kızın yüzü şekilden şekile giriyordu.
-Hadi kızlar gidelim ya bu ezikte burda şekilden şekle girsin artık.
Biz kızlarla bir yer bulup oturduk ve ardından hoca sınıfa girdi.
-Evet arkadaşlar sınıfa yeni kişiler gelmiş evet kızlar kendinizi tanıtın.
-Benim adım Naz Berkin.
-Benim adım Hayal koç.
-Benim adım Cansu Selim.
-Benim adım Peri çoşkun.
-Kızlar bende edebiyat hocanız Mehtap Aslan.
Daha sonra hoca derse başladı bizde sıkıntıdan patladık.Zil çaldığında kızlarla sınıftan çıktık.Daha sonra kantine gittik.Kantinden birkaç şey aldıktan sonra bir masaya geçip oturduk.Sonra yanımıza bazı kızlar geldi ama biz kovduk çünkü benim bu okulun sahibi olduğumu öğrendiker ya hemen yanıma gelirler işte.
En sonunda zil çalmıştı ve biz Peri'yle daha çok vakit geçirmek için bir kafeye gidip yemek yedik ve oradan sahile indik.Biraz yürüdükten sonra bir banka oturduk banka oturur oturmaz magazinciler geldi anlamıyorum burda bizi nasıl bulabilirler ki.Bize soru sorarken kızlar ve ben kalkıp arabalarımıza doğru yürümeye başladık tabi magazincilerde peşimizden geliyordu.Hızlıca arabalara bindik ve oradan uzaklaştık.
Kızlar kendi evlerine bizde Peri'yle bizim eve gittik.Abilerim evdeydi ve bende Batu abimin yanına oturdum.Daha sonra konuşmaya başladım.
-Yakışıklılarım film izleyelim mi?
-Olur ama korku filmi izleyeceğiz.(Aras)
-Tamam hadi siz film seçin bende atıştırmalık getiriyorum.
Mutfağa gittim ve evde olan bütün abur cuburlardan kattım.Yanlarına gittiğimde filmi seçmişlerdi. Film başlarda korkunç değildi fakat daha sonra korkunçlaşmaya başladı.Hemen Batu abime sarıldım daha sonra uykum geldi ve uyudum.Kalktığımda saat gece üçtü ve bende geri uyudum.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Umarım bölümü beğenmişsinizdir.Yeni bölümde görüşmek üzere👋🏻👋🏻👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASI
Teen FictionKüçük yaşta ailesini kaybeden Naz'a yıllarca abileri bakmıştı.Dolayısıyla abileri Naz'ın üstüne çok düşüyordu.Onun yanında kendilerinden ve kuzenlerinden başka erkek görmeye dayanamıyorlardı.Ama bilmiyorlardı ki küçük kız kardeşleri kalbini bir çoçu...