Bölüm-2

11.1K 348 53
                                    

Medya-Naz'ın giydikleri

------------------------------------------------------

Sabah uyandığımda Ege abim hala uyuyordu.Yavaşça yanından kalktım ve komidinin üstünde duran sürahiyi abimin başından aşağı boşalttım.Daha sonra sinirle uyanan abim söylenmeye başladı.

-Naz canını seviyorsan kaç ,yoksa kimse seni benim elimden alamayacak.(Ege)

Tabi bunu der demez aşağı indim hemen Bulut abimin arkasına geçtim.

-Kızım sen yine ne yaptın?(Bulut)

-Hiç bir şey yapmadım.

-Yani diyorsun ki keyfi bağırıyor Ege abim değil mi.(Bulut)

-Yani birazcık su dökmüş olabilirim ama valla şaka olsun diyeydi.

O sırada Ege abim koşarak beni yakalamaya çalışıyordu.Evin içinde birbirimizi kovalıyorduk.En sonunda bahçeye çıktık tam Ege abim arkamdan geliyor mu diye bakmak için arkamı dönmüştüm ki havuzu boyladım.Bütün abilerim bana gülerken bende bir yandan hepsine kızıyordum.

Havuzdan çıkınca direk odama çıktım ve banyoya girdim.Banyodan çıkınca dolabımı açtım ve ne giyiceğime karar verdim.(Medya)


Daha sonra aşağı indim ve abilerimin yanağından teker teker öpüp masaya oturdum.Kahvaltımı yaptıktan sonra abimlerden yine araba sürme konusunda izin almam gerekiyordu.O yüzden en iyi yaptığım şey yağcılık.

-Canım abilerim, yakışıklılarım, prenslerim...

-Yine ne istiyorsun Naz söyle abicim.(Arda)

-Bugünde okula kendi arabamla gidebilir miyim?

Daha sonra kendi aralarında konuştuktan sonra izin verdiler.

-Hepinizi çok seviyorum benim yakışıklılarım.

-He he ondan anca işine gelince çok seviyorsun zaten.Neyse kendine dikkat et.(Alp)

-Tamam be.Bu arada dediklerin her zamanki gibi saçmalık daniskası kendini esprilerde geliştirmelisin "abicim"

Evden çıkıp arabama bindim saate baktığımda maalesef ilk derse geç kalmıştım.Ayrıca kızlarda beni çok aramış.

Okula geldiğimde herkes dersteydi bende derse girmemeye karar verdim ve bahçedeki bir tane banka oturdum.Zilin çalmasına on beş dakika vardı bende telefonumla ilgilenmeye karar verdim.

Zil çaldığında  kızları aradım ve bahçede olduğumu söyledim.Kızlar gelince konuşmaya başladılar.

-Kızım sen nerdesin ya?(Cansu)

-Evet kızım ya çok merak ettik.(Hayal)

-Sormayın ya sabah Ege abimle kovalamaca oynadıkta o yüzden geç kalktım.

-Yine ne yaptın acaba?(Hayal)

-Birazcık su dökmüş olabilirim.

-Sonra ne oldu?(Cansu)

-Abim beni kovalamaya başladı bende kaçtım.Daha sonra bahçeye çıktık.Bahçede abim geliyor mu diye kontrol edim derken havuza düştüm.

İkisi birden kahkaha atmaya başladılar.Onlar benimle dalga geçerken zil çalmıştı.Ders matematikti ve hoca sınıfa girdi.

Ben tam uykuya dalacakken hoca konuştu;

-Naz kalk bu soruyu çöz.

Tahtadaki soruya baktım.Tamam havalı olmanın zamanı değil soru çok zordu ama tabiki ben bu işin üstesinden gelirim.
-Hocam ben bu soruyu anlamadım.

ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin