Bölüm-5

5.8K 222 11
                                    

Medya-Ege Berkin

------------------------------------------------------

Sabah kalktım banyoya gidip işlerimi hallettim.Daha sonra okul formalarımı zorlada olsa giydim ve aşağı indim.Bütün herkes uyanmış kahvaltı ediyorlardı.Bende yanlarına oturdum ve kahvaltı yapmaya başladım.Kahvaltı bitince masayı topladım ve abimler beni durdurmadan evden çıkıp arabama bindim.Okula geldiğimde bütün gözler bana döndü.Ben hiç umursamayarak sınıfa çıktım.Sınıfta kızların hepsi gelmiş ve sohbet ediyorlardı bende yanlarına gittim ve beraber sohbet etmeye başladık.Hoca derse girince sıralarımıza oturduk ve dersi dinlemeye başladık.Ders bitince Kantine indik ve bir masaya oturup konuşmaya başladık.Bu arada Hayal'de bize sandwich almış bize veriyordu.Sandwichleri yiyerek sohbet etmeye dalmıştık.Zil çaldığında sınıfa gittik ve yine bir ders yine bir ders derken okul bitmişti.Nedense bugün çok hızlı geçmişti ve ben açıkçası biraz şaşırdım çünkü normalde hızlı geçen bir gün olmazdı özelliklede okul günleri.

Okuldan çıkıp kızlarla bir kafeye gittik ve karnımızı doyurduk çünkü insan okulda çok acıkıyor.Kafeden çıkıp teker teker arabalarımıza bindik ve evlerimize dağıldık.Peri ise bir işi olduğunu söyleyip benimle gelmedi.Kesin kendine sevgili yapma derdinde.Aslında Peri sürtük değildir fakat sevgilisi olmadan yaşayamazmış en azından o böyle düşünüyor ve hoşlandığı her çoçukla konuşuyor.Eve geldiğimde abimler salonda kısık bir sesle bir şey konuşuyordu bende işle ilgilidir diye onları dinlemeyip yukarı çıktım çok uykum vardı bu yüzden üstümü değiştirip kendimi yatağa attım.Kalktığımda tam yemek saati olduğunu gördüm ve aşağı indim abimler pizza sipariş etmiş ve yiyorlardı bende yanlarına gidip yemeye başladım.Nedense bugün abimler benimle konuşmamıştı o yüzden bende merak edip sordum;

-Size bugün ne oldu benimle hiç konuşmuyorsunuz?

-Bir şey olmadı abicim sadece biraz yorgunuz bu yüzden yoksa senle hiç konuşmaz olur muyuz.(Ege)

Bende tamam diyip iyi geceler dedim ve odama çıktım.Odama gelince uykumun geldiğini fark etim ve yatağıma yatıp uyudum.

Sabah kalktığımda banyoya gidip işlerimi hallettim bugün o iğrenç okul formalarını giymeyecektim tabiki , dün zaten onu giydiğim için çok pişman olmuştum.O yüzden hemen dolabıma gidip giyinmeye başladım.

O yüzden hemen dolabıma gidip giyinmeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                             Naz'ın Giydikleri

Aşağı indiğimde abimler yoktu bende daha uyuyorlardır diye odalarına gittim fakat kimse yoktu.Bende herhalde erken çıktılar diye bir şey demedim.Daha sonra kahvaltı etmeden evden çıktım arabama binip okula gittim.Okula geldiğimde kızlar bahçede oturuyordu ve bende onlara çantamı sınıfa bırakıp yanlarına geleceğimi söyledim.Sınıfa çıkıp çantamı bıraktım ve kızların yanına gittim.

-Günaydın kızlar.

-Günaydın.(Cansu)

-Günaydın.(Hayal)

ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin