Bölüm-1

22.9K 443 38
                                    

Medya-Serkan Bulut
-------------------------------------------------------
Sabah kuş sesleriyle uyandım desem fena halde çarpılırım çünkü sabah Alp abimin bağırmasıyla uyandım.
-Naz kalk abicim hadi okula geç kalıcaksın.
-Ne bağırıyorsun be sabah sabah kulağımın dibinde.
-Düzgün konuş kızım abinle.
-Öff ne abisi be aramızda dersin sanki on yaş var , bir yaş var be aramızda.
-Bir yaş bir yaş kızım sonuçta bu çocuk senden tam bir yıl daha fazla yemek yedi ve senden daha güçlü doğru konuş benimle.Hadi kalk artık kahvaltı hazır.
-İyi tamam be.

Yatağımdan kalktıktan sonra banyoya gidip işlerimi hallettim.Abilerimin kızıcağını bildiğim için pantolon ve bol bir sweatshirt giydim -desem yalan olur- banane onun düşüncelerinden.Aşağı indiğimde abilerim kahvaltı yapıyordu.
-Günaydın can sıkıcak derecede yakışıklı olan abilerim.
Hepsi aynı anda;
-Günaydın dediler.
Hemen masaya oturup kahvaltı yapmaya başladım.
-Ee bugün beni kim okula bırakıyor.
-Bugün sen benle geliyorsun .Dedi Alp "abim".
-Tamam abi ben doydum çıkalım mı?
-Olur.
Bütün abilerimi öpüp evden çıktım ve abimin arabasına bindim.Aslında kendi ehliyetim var fakat daha yeni aldığım için abimler şuan bana araba kullandırmıyor.
Okula geldiğimizde direk kızların yanına gittim.
-Günaydın kızlar.
-Günaydın kuşum.(Cansu)
-Günaydın bebeğim.(Hayal)
-Ee ilk ders neydi?
-Matematik.(Hayal)
-İyi hadi sınıfa gidelim.
Abimin yanına gidip vedalaştıktan sonra sınıfa çıktık.
Sınıfa girer girmez zil çalmıştı ve sınıfa hoca girdi.Aslında matematik öğretmenini seviyorum fakat dersi sevmiyorum.Ama yine de notlarımı yüksek tutmam gerekiyor aksi taktirde abilerim en çokta Arda abim çok kızıyor.
Ders bittiğinde çok sevinmiştim.Hemen kantine gidip çikolata aldım.Çikolataya bayılırım-"ama merak etmeyin her ne kadar çikolataya bayılsamda çok yemiyorum kilo yapıyor canım."-Daha sonra arkamdan kızlarda geldi.Ben sınıftan koşarak çıktığım için kızlar peşime yetişememişti.
-Kızım ne bu hız kantin kaçmıyor.(Cansu)
-Kızım kantin kaçmıyor fakat süre kaçıyor.
Kantinde bir köşeye geçip oturduk.Yanımıza Serkan ve arkadaşları geldi.Serkan'ın babası bu okulun sahibi olmasına rağmen diğer zengin züppeleri gibi davranmıyor.Gayet cömert bir çoçuk.

-Naber kızlar ?
-İyidir senden naber?(Cansu)
-İyi ne olsun işte öğrenciyiz.(Serkan)
-Sen nasılsın Naz hiç konuşmuyorsun?(Serkan)
- Sence Serkan senin bu soruyu sorduğun kişilerin çoğu iyiyim diyordur zaten kötüyüm diyenler yağcı olur tamam mı?
-Tamam. Dedi ve gitti.

-Kızım neden çoçuğa kızıyorsun ki.(Hayal)
-Ne kızıcam ya.
-İyi dediğin gibi olsun.
Sonra sınıfa çıktık ve ben direk sırama oturdum.Aslında Serkan iyi bir çoçuktu fakat bir benim işim olmaz zaten çevremde yeteri kadar erkek var iki onun etrafındaki kızlarla uğraşamam.
Ders şu anda geometriydi.Hangi insan neden matematikten sonra geometri yapar ki. Hoca sınıfa girdi ve konuşmaya başladı.
-Çoçuklar diğer ders öğretmenler toplantısı var ve diğer ders gidebilirsiniz.Bu derste serbestsiniz.
Hocanın resmen şu an ağzından bal damlıyordu.
Aslında çıkışta kızlarla bir şey yapmak isterdim fakat bugün abimlere bir sürpriz yapmak istiyorum.

-Kızlar bugün bir şey yapalım mı?(Cansu)
-Olur.(Hayal)
-Ya ben gelemicem abimlere bir sürpriz yapmak istiyorum.
-Tamam kuşum sen git biz Hayal ile gezeriz.(Cansu)
-Teşekürler kızlar.

(40 dakika sonra)
Ders bitti ve ben kızlarla vedalaşıp bir taksi durdurdum.Daha sonra adresi verip şirkete doğru gitmeye başladık.Şirkete geldiğimizde parayı ödeyip taksiden indim.
İlk önce Aras abimin yanına gidecektim.Aras abimin odasına gelince tam odaya girecektim ki sekreter beni durdurdu galiba yeniydi ve beni tanımıyordu bende ona güzel bir oyun oynamazsam.

-Hanım efendi randevunuz var mıydı?
-Hayır.
-O zaman giremezsiniz Aras beyin kesin talimatı var eğer zorluk çıkarırsanız güvenliği çağırırım.
O sırada abim odasından çıktı.
-Ne oluyor burda?
-Efendim bu kız sizin odanıza zorla girmeye çalıştı bende o yüzden güvenliği çağırdım kusura bakmayın sizi rahatsız ettim.
Abim bana bakıp sekretere döndü.
-Senin o kız dediğin benim kardeşim ve seninde patronun daha ilk günden ne bu saygısızlık.
-Kusura bakmayın efendim ben bilmiyordum bilsem böyle davranmazdım.
-Eğer bir hatan daha olursa kovulursun.Naz bebeğim gel hadi.
Daha sonra abimin odasına girdik .
-Ee Naz hanım senin ne işin var burda bu saatte senin okulda olman gerekmiyor mu?
-Okulda öğretmenler toplantısı vardı bende size gelim dedim bu yüzden geldim.
-İyi yapmışsın.
-Abi senden bir şey isteyeceğim.
-İste bakalım "zaten bizimle konuşma sebebin hep bir şey istemek."
-Aaa olur mu hiç öyle bir şey duymamış olayım.Neyse Bulut ve Arda abimi çağırır mısın ama benim geldiğimi söyleme  sana yapamadım onlara sürpriz yapayım.
-Pekala.
Abim Bulut ve Arda abimle konuşurken bende kapının arkasına saklandım. Daha sonra abimler geldi ve konuşmaya başladı;
-Oğlum bu kadar önemli olan neydide bu kadar acele çağırdın?
-Aynen oğlum ya bir sürü işim var.
-Ne yani işiniz benden de mi önemli?
İkiside arkasını aynı anda döndü ve aynı anda konuştular;
-Senden önemli hiç birşey olmaz bıcırık...dediler.
-Senin  burda ne işin var bakalım.(Arda)
-Bugün okulda öğretmenler toplantısı vardı bende sizi ziyarete geldim.
Daha sonra abimlerle biraz sohbet ettik ve onlar işlerine geri döndüler bende onları bekledim.
Onları beklerken bütün şirketi  gezdim.Kimisi bana selam verirken kimiside bana kıskançlıkla bakıyordu bunun sebebi ya abimlerden hoşlanıyordu ya da böyle havalı dolaşmamı kıskanıyorlardı.
Abimlerinde işi bitince eve gittik .
-Abicikler ben çok acıktım bir şey sipariş versek ya.
-Olur verelim pizzaya ne dersin?(Bulut)
-Olur.
-Tamam o zaman ben sipariş veriyorum.
Daha sonra bende yukarı çıkıp üzerimi değiştirdim.Daha sonra aşağı indim ve Aras abimin yanına oturdum.
-Kızım sen niye hep Aras abimin yanına oturuyorsun?(Ege)
-Çünkü genellikle Aras abimin yanı boş oluyor.
Ege abim başka birşey diyemeden kapı çalmıştı gelen büyük ihtimal şiparişlerdi ki doğru tahmin.
Daha sonra yemeğimizi yiyip etrafı topladık.Daha sonra benim uykum geldi ve odama çıktım.
Bir anda bir gök gürültüsü ile uyandım.Saate baktığımda saat 03.45 di.Ben gök gürültüsünden çok korktuğum için bir abimin yanına gitmeye karar verdim fakat hangisine gitsem diye karar veremedim.
En sonunda karar verdim Bulut abimin yanında uyuyacaktım.Çünkü ne kadar kızsalarda Bulut abime bir şey diyemeyecekleri için onun yanına gittim.
Kapıyı açtığımda abimde uyandı;
-Naz ne oldu bebeğim bu saatte?
-Abi senin yanında yatabilir miyim?
-Gel bakalım.
Abimin yanına gidip sarılarak uyudum.
Sabah bağırışlarla uyandık bütün abilerim başımıza girmiş ve başımızda bağırıyordu.
-Küçük hanım yarın benimle yatıyorsun.(Arda)
-Yok ya benimle uyuyacak.(Ege)
-Bir susun artık sabah sabah bu ne çene.(Bulut)
Bulut abi  kızınca hepsi sustu sonra odama gidip bir duş aldım ve üstümü giyindim.Aşağı inip kahvaltı hazırlayıp hazırladıklarımı masaya yerleştirdim.Daha sonra abimlerle kahvaltı yaptık ve masayı topladık.
-Abicikler ben bugün kendi arabamla gitsem.
Hepsi izin verince  hemen arabama binip okula gittim.
Okula gelince kızların yanına gittim ilk ders bedenmiş bu yüzden üstümüzü değişmek için spor odasına gittik.Üstümüzü değiştik ve hocanın yanına gittik hoca yoklamayı alınca her zamanki gibi kızlarla banka oturup dedikodu yaptık.Beden iki ders olunca iki ders boyunca dedikodu yaptık.
Daha sonra beden dersi bitti ve biz kızlarla kantine gittik.Kantinde biraz takıldıktan sonra zil çalmıştı ve bizde sınıfa gittik.Ders matematikti hoca resmen bu ders bana takmıştı.Bütün soruları bana çözdürdü.

Sonunda dersler bitmişti ve kızlar avm ye gitmek istemişti.Abimlerden izin alıp avm ye gittik.Saatlerce gezdikten sonra evlere dağıldık.
Eve geldiğimde abimler salonda oturuyordu ve bende yukarı çıkıp üstümü değiştirip yanlarına gittim. Biraz oturduktan sonra uykum gelmişti tam yukarı çıkıcaktım ki abimler durdurdu ve aralarında kura çektiler.Daha sonra Ege abim yanıma geldi ve;
-Bugün benimle uyuyorsun prenses... dedi.
Daha sonra abimin odasına çıkıp sarılarak uyudum.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Umarım bölümü beğenmişsinizdir.

Yeni bölümde görüşmek üzere👋🏻👋🏻

ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin