Medya-Can Deniz
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Evet arkadaşlar bununla beraber iki tane final bölümü yazdım hangisini beğenirseniz finali öyle hayal edin.~~~~~~~
Daha sonra ise rahat bir uykuya gözlerimi yummuştum.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Sabah kalktığımda ise beni beyaz bir duvar karşıladı.İlk başta hala uyuyor olabileceğimi ve bunun bir rüya olduğunu düşündüm.Daha sonra etrafa dikkatlice bakınca bunun aslında rüya olmadığını anlamıştım.Ben neredeydim? Burası neresiydi? Ve en önemlisi ben buraya nasıl gelmiştim??
Ben bu sorular ile meşgul olurken bulunduğum yere yaşlı bir kadın girdi.Giyim tarzından kadının hemşire olduğunu anlamıştım.
-İnanamıyorum.Sonunda uyanmışsın küçük Nazcık.
-Pardon hanımefendi siz kimsiniz? Ben neredeyim? Ve burada ne yapıyorum?
-Ahh tabiki hatırlamazsın aradan kaç sene geçti değil mi kızım.Neyse önce bekle doktor beyi çağırayım ondan sonra doktor bey aklındaki bütün soruları cevaplar.
-Ama....
Ben daha cümlemi tamamlayamadan kadın odadan çıkmıştı.Az önceki olanlara bir anlam yükleyememiştim.Bu kadın nelerden bahsediyordu böyle! Ben neyi hatırlamıyordum??
Az önceki (hemşire olduğunu düşündüğüm )kadın gittikten beridir aklımda binbir türlü soru geçmişti ama henüz hiçbirine bir yanıt bulamamıştım.
Ben daha fazla aklımdaki sorulara kafa yormaya devam ederken bulunduğum yerin (bir oda olduğunu düşünüyorum) kapısı açılmıştı.İçeriye orta yaşlarda doktor olduğunu tahmin ettiğim bir adam girdi ve konuşmaya başladı.
-Evet sonunda bizim küçük Naz hanımımız uyanmış ha.
-Pardon beyfendi ben neyden bahsettiğinizi anlamıyorum.Ben tam olarak neredeyim?
-Şuan Özel Barkın hastanesindesin Nazcım.(Doktor)
-Peki ben buraya nasıl geldim acaba?
-Tabiki hatırlamazsın Naz bu çok normal bir durum.Ama ben sana kısaca anlatayım.Sen yani sen ve ailen yaklaşık on bir sene önce bir trafik kazası yaptınız.Ve bunu nasıl söyleyeceğimi inanki bilmiyorum ama Naz o kazadan tek sağ çıkan sensin.(Doktor )
-Bir dakika ne sizin ağızınızdan çıkanı kulağınız duyuyor mu??? Ben daha dün abim gille beraberdim.Kendi evimde kendi odamda uyumuştum.Sabah gözümü açtığımda ise buradaydım.Şimdi siz bana gelmiş diyorsunuz ki ailen vefat etti tek yaşayan sensin kusura bakmayın ama ben yemem böyle şakaları.Bunlar hep Mert'in oyunları değil mi??Hadi çağırın onu gelsin buraya bu şaka canımı sıkmaya başladı.
-Bakın Naz han..(Doktor)
-SANA BURAYA MERT'İ ÇAĞIRMANI VE ŞAKASINI YUTMADIĞINI SÖYLEMENİ SÖYLEDİM.!!!
-Bakın Naz hanım ne kadar ısrar etsenizde anneniz , babanız ve abileriniz o trafik kazasında öldü ve siz o kazadan çıkan tek kişisiz tam on bir senedir komadaydınız ve nihayet uyandınız.(Doktor)
-HAYIR YALAN SÖYLÜYORSUNUZ BENİM AİLEM ÖLMÜŞ OLAMAZ HAYIR KABUL ETMİYORUM HAYIR.
Artık bir yandan çaresiz bir şekilde hayır derken birandan ise etrafa saldırmaya başlamıştım.
-Hemşire derhal ona bir sakinleştirici yap.Kafasını dinlesin kızcağız öğrendikleri şey ağır sonuçta.(Doktor)
-Tabiki doktor bey.
Daha sonra hemşire yanıma gelip her ne kadar zorda olsa sakinleştirici yapıp odada ben yalnız bırakmıştı.Bende sakinleştiricinin etkisiyle sayıklayarak derin bir uykuya dalmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASI
Teen FictionKüçük yaşta ailesini kaybeden Naz'a yıllarca abileri bakmıştı.Dolayısıyla abileri Naz'ın üstüne çok düşüyordu.Onun yanında kendilerinden ve kuzenlerinden başka erkek görmeye dayanamıyorlardı.Ama bilmiyorlardı ki küçük kız kardeşleri kalbini bir çoçu...