Medya-Aras Berkin
------------------------------------------------------
Sabah ne kadar kuş sesleriyle uyandım demek istesem de Alp abimin o cırtlak sesiyle uyandım.-Naz kalk abicim ben acıktım kahvaltıya hadi ya seni mi beklicez ya.(Alp)
-Kalktım abi.
Daha sonra kalkıp okul kıyafetlerimi giydim aslında okul kıyafetlerimi hiç sevmesem de haftada bir veya iki kere giyiyorum işte öyle çok kıyafet bulamadığım için en iyisi bir an önce alışverişe çıkmak. Aşağı indiğimde abimgil kahvaltı yapıyordu.
-Günaydın yakışıklılarım. How are you?
-Naz düzgün konuş gavur musun nesin ya.(Bulut)
-Sizle de bir İngilizce konuşulmuyor ya koskoca şirket yönetiyorsunuz İngilizceniz var ben İngilizce konuşunca gavur oluyorum.
Daha sonra ben de abilerimin yanaklarından öpüp Mert'in başına vurup kahvaltı yapmaya başladım.
-Ya kızım sen neden abilerini öpüp de bana vuruyorsun senin yüzünden bütün beyin hücrelerim öldü.(Mert)
-Mert olmayan şey ölemez ya.(Ege)
-İnanmıyorum ya Naz bitti şimdide siz mi başladınız?(Mert)
-Mert susta kahvaltını yap.(Aras)
Daha sonra kahvaltılarımızı yaptık ve arabalarımıza binip okula gittik. Okula geldiğimizde direk sınıfa çıkıp çantamı sıraya bırakıp kantine indim. Kantine geldiğimde kızlar kantindeydi. Kantinde biraz oyalandıktan sonra sınıfa çıktık. İlk ders tabii ki de başımızın belası edebiyattı.
Sonunda edebiyat dersinden çıktık daha sonra hava almak için bizim grupla bahçeye çıktık ve boş bir banka oturduk. Bank'ın karşısında ise Kerem gilin grubu oturuyordu. Kerem ile gözgöze geldik tabii ki gözgöze geldiğimizde gözlerimi kaçırmadım. Eğer gözlerimi kaçırsaydım zaten o zaman yerin dibine girmiş olacaktım. Daha sonra bakışlarını ilk çeken Kerem oldu.
Zil çaldı ve ders beden di bu yüzden spor odasına gidip üstümüzü değiştirdik.
Öğretmenin yanına gittiğimizde herkes buradaydı.
Daha sonra kızlarla beraber voleybol oynadık tabiikide voleybol yarışmasında kazanan bizdik.
Sonunda iki ders beden de bitti ve bundan sonraki ders insanların çekilmez belası matematik.Neden beden dersinden sonra matematik olur ki hiç anlamıyorum bile.
Nihayet bütün dersler bitti. Bu sefer bir değişiklik yapıp bizimkilerden önce çıktım ve bu sefer gerçekten hiç onları beklemek istemiyordum çünkü bugün gerçekten çok yorulmuştum eve gidip bir an önce dinlenmek istiyordum.
Eve geldiğimde kendime atıştırmalık hazırlayıp yedim. Daha sonra odama çıkıp uyudum.
Kalktığımda saat 21:00 olmuştu. Aşağı indiğimde abilerimin gelmiş olduğunu gördüm ve hemen Aras abimin yanına gidip oturdum.
-Gününüz nasıl dı abiciklerim?
-Valla prensesim bizim günümüz çok güzeldi peki senin nasıldı?(Batu)
-Vallahi abi n' olsun benim de günüm her zamanki gibi klasikti.
Daha sonra abimlerle biraz sohbet ettik. Sohbet ederken bana bir anda bir uyku çöktü.
Daha sonra Aras abimin kollarında uyuduğumu hatırlıyorum.Sabah uyandığımda saate baktım ve saat 07.00'dı. Ve sonra telefon ekranıma baktığımda bugünün Cumartesi olduğunun farkına vardım. Daha sonra kendi kendime lanet okudum Allah aşkına hangi insan hafta sonu saat 7:00'de uyanmak ister ki.Daha sonra aşağı indim ve hafta sonu kahvaltısı hazırladım.
Son olarak tabakları masaya koyduğumda kahvaltı hazırdı.Merdivenlerden sesler geldiğinde Bulut ve Aras abimin uyandığını gördüm.
-Günaydın.
-Günaydın prenses.(Aras)
-Günaydın bebeğim.(Bulut)Daha sonra bende diğerlerini uyandırmaya gittim.İlk olarak Peri'nin odasına gittim.Haspam hala güzellik uykusundan uyanamamış.Daha sonra gidip yatağında zıplamaya başladım.
-Ya kızım git başımdan.(Peri)
-Kalk lan sabah sabah ben sana ellerimle kahvaltı hazırlayayım sende bana bağır.
Daha sonra trip atmak amaçlı odadan çıktım.Daha sonra Mert'in odasına gittim.
Komidi'nin üzerinde duran sürahiyi alıp direk Mert'e döktüm daha sonra hemen odadan çıktım.Arda abimin odasına gittiğimde uyanmıştı bende yanağından öptüm.-Günaydım yakışıklım.Hadi kahvaltı hazırladım.Gellll.
-Tamam geliyorum bebeğim.(Arda)
Daha sonra Ege,Batu,Alp derken herkesi uyandırdım.
Kahvaltıyı yaptık ve Peri ile masayı topladık.Daha sonra ben spor yapmak için üzerimi değiştirdim.
👆Naz'ın giydikleri👆
Daha sonra abimlerden zorla izin alıp sahile gittim.
Yaklaşık bir saat koştuktan sonra evin yolunu tuttum.
Eve giderken ağızıma bir şey tutulmasıyla çok korktum.Daha sonra büyük bir karanlık.(Aras Berkin'in ağızından)
Naz evden gideli bir saat olmuştu.Telefonlarını açmıyordu ve biz çok merak etmiştik.Eğer Naz'a bir şey olursa kendimizi asla affetmeyiz.Çünkü Naz anne ve babamızdan bize kalan son emanet bu yüzden ona bir şey olmasına asla izin vermem.-Abi sizinkini açtı mı?
-Yok açmadı deliricem ya bu kız telefonları neden açmıyor ki.(Batu)
-Tamam sakin olun belki duymuyordur.(Alp)
İnşallah Alp'in dediği gibi olmuştur.
Naz gideli üç saat oldu ve hala ortalıkta yoktu.Arıyoruz ve açmıyor.Bu kız nerde ya.Herkes Naz'ı çok merak eyor.Tabiki bende çok merak ediyorum.Ama onu aynı zamanda çok özlüyorum.Nerde ya keşke gitmesine izin vermeseydim.Aslında bazı şüphelendiklerimiz var.Bütün korumalara Naz'ı aramalarını söyledik aynı zamanda polisede haber verdik.Aslında 24 saatten sonra kayıp ilanı veriliyor ama biraz para bütün işleri hallediyor.
-Bulmuşlar Naz'ı hadi gidelim.(Bulut)...
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Umarım bölümü beğenmişsinizdir.Yeni bölümde görüşmek üzere👋🏻👋🏻👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASI
Teen FictionKüçük yaşta ailesini kaybeden Naz'a yıllarca abileri bakmıştı.Dolayısıyla abileri Naz'ın üstüne çok düşüyordu.Onun yanında kendilerinden ve kuzenlerinden başka erkek görmeye dayanamıyorlardı.Ama bilmiyorlardı ki küçük kız kardeşleri kalbini bir çoçu...