Bölüm-31

1.6K 80 18
                                    

Medya-Can Deniz
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eve geldiğimizde Peri ve Mert direk mutfağa dalmışlardı ben ise odama.Ahh benim güzel odam.

Çantamı odamın bir köşesine fırlatıp üstümü değiştirip direk uyudum.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Uyandığımda aşağıdan sesler geliyordu.Ama öyle bir ses değildi.Baya kavga sesi geliyordu.O yüzden bende hemen aşağı indim.

Aşağı indiğimde şaşırmıştım.Ama Mert ve Meriç'in saç başa kavga etmesine değil Can gilin burada olmasına şaşırmıştım.Hayır yani onların ne işi vardı burada.

Seni görmeye gelmiştir işte.

İç ses gerçekten birgün de kendim ile beni baş başa bıraksan.

Aslında şöyle bir bakınca bende sen oluyorum Nazcım.Yani adı üstünde iç ses ben senin iç sesinim yani seni sen ile baş başa bırakınca bile ben ile konuşmak zorundasın çünkü ben senin iç sesinim.

Açıklaman için sağol ya çok iç açıcı oldu iç ses.

Ne demek herzaman.

-Naz uyanmışsın.(Can)

-Evet uyandım ama sizin burada ne işiniz var?Ayrıca bunlar niye kavga ediyor?

-Birinci sorun ile başlayayım.Evde çok sıkılmıştık.Bizde siz müsait misiniz diye seni aradık ama sana ulaşamayınca Peri'yi aradık oda müsaitiz değince geldik.İkinci sorunun cevabı ise biz size geldiğimizde Mert Meriç'e ne oldu yoksa benim zengin kokan bu evimi merak edip evime mi geldin dedi zaten olay bununla başladı.(Can)

-Anladım ama sizin bir an önce gitmeniz lazım.

-Neden?(Can)

-Çünkü birazdan abim gil gelir ve sizi burada görürse asıl kıyamet burada kopar.

-Anladım.Meriç hadi gidiyoruz.(Can)

-Dur Canaşkım ben şu hindiyi bir yolayım da görsün gününü.(Meriç)

-Sen kime hindi diyorsun be.(Mert)

-İKİNİZ DE ÇENENİZİ KAPATIN.HADİ MERİÇ GİDİYORUZ DEDİM.(Can)

-Tamam Canaşkım ya hadi gidelim.Hiç bağırmana gerek yoktu yani.(Meriç)

-Meriç şuradan bir çakıcam görüceksin Canaşkımı felan.Hadi gidiyoruz.Naz kusura bakma olanlar içinde.(Can)

-Önemli değil.Aynısından bende de var.Hadi yarın okulda görüşürüz.

-Görüşürüz.(Can)

Oo kusara bakma felanlar ne oluyor Naz hanım.

Ne oluyormuş iç ses.

Kızım asıl kusura bakması gereken kişi sen değilsin Peri.Peki Peri yerine neden senden kusura bakmamanı istedi!

Neden?

Kızım sanada boşu boşuna gerizekalı demiyormuşum bende.Salak çünkü Can senden hoşlanıyor bu yüzden kendisi ve çevresi ile ilgili senin gözünde kötü birşey gözüksün istemiyor.

Öyle mi diyorsun iç ses.

Aynen öyle diyorum.

Ayy dur iç ses sen beni hep boşu boşuna heyecanlandırıyorsun.Daha bugün Can demedi mi seni arkadaşım olarak görüyorum diye.

Ama herkes başında öyle der sonra ise çıkma teklifi eder.

Bu sefer sana kanmam iç ses.

ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin