Bölüm-25

2.1K 112 22
                                    

Medya-Cansu Selim
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
(Naz'ın Anlatımından)

-Naz hadi kalk abicim ne uyudun ama geldiğimizden beridir uyuyorsun.(Alp)

-Geldiğimizden beridir derken...?

-Bas baya geldiğimizden beridir.Geldik pizza siparişi verdik.Pizza geldi.Bende dedim bu Naz hanım ne yapıyor.Bir baktım Naz hanım odasına çıkmış uyuyor.Bende pizza soğumasın diye kaldırdım.Hadi kalkta yemeğimizi yiyelim.(Alp)

-Tamam yüzümü yıkayıp geliyorum.

Lavaboya giderken bir yandanda düşünüyordum.Ne yani bütün o gördüklerim rüyamıydı.Aslında bana çok ama çok gerçek gelmişti.Hatta rüyanın sonunda da odama çıkış uyumuştum.Neyse zaten çok kötü bir rüyaydı.İyiki gerçek değildi.

Yüzümü yıkayıp aşağı indiğimde abim gil birşey tartışıyorlardı.Ama tam duyamadım.Çünkü beni fark ettiklerinde hemen susmuşlardı.

-Ne konuşuyordunuz?

-Şirkette bir sorun çıkmışta onu tartışıyorduk canım.Neyse sen boşver onu hadi gel yemeğimizi yiyelim.Hem artık seninde okula başlama zamanın geldi.Yarın okula gidiyorsun küçük hanım bu kadar okulu dışladığın yeter.(Bulut)

-Tamamdır okul bende merak etmeyin.Ayrıca Mert ve Peri nerede?

-Aman Mert'i bilirsin işte sen uçakta uyurken tutturdu lunaparka gidelim diye bizde kurban olarak Peri'yi seçtik.(Ege)

-O yüzden onlar taksiyle gitti.

Ege abim evet anlamında başını salladı.Ve bende yemek yemeğe başladım.

Yemeği bitirdiğimizde ben odama çıktım.Hala o rüyanın etkisindeydim.Oysa ki çok gerçekçiydi.Neyse bence artık bunu düşünmeye gerek yok nasıl olsa bir rüyaydı ve bitti.

Saat akşama geliyordu ve bende çok sıkılmıştım.Bu yüzden bizimkilerle biraz takılmak hiç fena olmazdı.Bu yüzden hemen Cansu'yu aradım.

-Cansu birşeyler yapalım mı?

-Kızım insan bir nasıl olduğumu ne yaptığımı sorar.Ne bu acelen?(Cansu)

-O faslı çoktan geçtim ben Cansu.Hadi buluşalım.

-Tamam ben Hayal'i ararım.Birde Pelin'e müsait mi diye sorarım.Sende Peri ve Mert'i getirirsin.Okey?(Cansu)

-Mert ve Peri'yi bulabilirsem.

-O zaman sana kolay gelsin.(Cansu)

-Kolaysa başına gelsin.

-Tövbe de.(Cansu)

-Bye.

-Sana Töve de ded-.

Ve yüzüne kapattım.

Nihayet Peri'ye ulaşabildiğimde onlara bizimkilerle buluşucağımızı ve attığım adrese gelmelerini söyledim.Ve bende odama çıkıp hazırlandım. Eğer hazırlanıp abimgile söylersem onlarda bana dayanamayıp izin verirler ama eğer hazırlanmadan izin istersem izin almam biraz zor olur.

Üstümü değiştirdiğim de aşağı indim.

-Hayırdır Naz ne bu halin?(Alp)

-Bizimkilerle buluşup birşeyler yapacağız.

-Peki neden bizden izin istemedin?(Bulut)

-Şimdi izin isteyecektim onun için geldim.

-Hazırlandıktan sonra mı izin istiyorsun hanımefendi?(Batu)

ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin