Naz Berkin:18 yaşında.Yedi yaşındayken ailesi trafik kazasında vefat etti.Altı abisiyle beraber yaşıyor.Abilerini çok seviyor.Abileride onu çok seviyor.Lise sona gidiyor.
Alp Berkin:19 yaşında.İçine kapanık birisi.Kız kardeşini aşırı çok seviyor.Onu çok kısıtlamıyor anlayış gösteriyor.Üniversite 1'e gidiyor.
Ege Berkin:21 yaşında çok cool birisi.Kız kardeşini çok kıskanıyor.Yanında bir erkek sinek bile uçmasını istemiyor.Ayrıca çift yumurta ikizi var onunla bazen iyi bazen kötü anlaşıyor ama yinede onu çok seviyor.Üniversite 3'e gidiyor.
Batu Berkin:21 yaşında.Bütün kardeşlerini ayrı ayrı çok seviyor fakat bütün erkek kardeşleri gibi kız kardeşininde onun yeri ayrıdır.Kız kardeşini çok seviyor.Çift yumurta ikiziyle bile kız kardeşi kadar iyi anlaşmıyor.Üniversite 3'e gidiyor.
Arda Berkin:22 yaşında .Çok disiplinli bir karakteri var.Fakat bunun yanında çok sempatik bir kişiliğide var.Kız kardeşini çok seviyor.Kendi şirketlerinde çalışıyor.
Aras Berkin:23 yaşında.Kardeşini herkes gibi çok seviyor.Kendi şirketlerinde çalışıyor.Kız kardeşini çok kıskanıyor.
Bulut Berkin:25 yaşında.En büyük abi bu yüzden ne kadar yufka yüreklide olsa sert gibi gözükmeye çalışır.Kardeşlerine çok değer verir.Kendi şirketlerinde çalışıyor.
Cansu Selim:18 yaşında.Naz'ın en yakın arkadaşından birisidir.Lise son sınıfa gidiyor.Bir tane abisi var.Naz'ın abilerini kendi abisi gibi görüyor.
Doğuş Selim:21 yaşında.Cansu'nun abisi.İkizlerin en yakın arkadaşı.Naz'ı kız kardeşi gibi görüyor.Üniversite 3'e gidiyor.
Hayal Koç:18 yaşında.Naz'ın en yakın arkadaşı.Tek çoçuk bu yüzden Naz ve Cansu'yu kardeşleri gibi görür tabi abilerinide abi gibi. Lise son sınıf.
~~~~~~~
Selam arkadaşlar buraya da eklemek istedim aslında yeni bir kitaba başladım ve o kitabın kurgusunun nasıl olacağına henüz karar veremedim profilime girip o kitaba da bakarsanız ve bana fikir verirseniz çok sevinirim.💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASI
Teen FictionKüçük yaşta ailesini kaybeden Naz'a yıllarca abileri bakmıştı.Dolayısıyla abileri Naz'ın üstüne çok düşüyordu.Onun yanında kendilerinden ve kuzenlerinden başka erkek görmeye dayanamıyorlardı.Ama bilmiyorlardı ki küçük kız kardeşleri kalbini bir çoçu...