Bölüm-28

1.9K 106 57
                                    

Medya-Can Deniz

Medya-BTS 'Dynamite'
🎇🎆🎇🎆🎇🎆🎇🎆
( Naz'ın anlatımın'dan)

Evet iç ses anladım.Ben sanırım Can'ı seviyorum...

〰️〰️〰️〰️〰️
Kendime itirafım sonucundan çıkardığınız gibi ben Can'ı seviyorum.

Bu kızda iyice delirdi.Kızım nesin sen sunucu felan mısın?Bundan çıkardığımız sonuçlar felan diyorsun.

Ya iç ses ben şurda kendi kendime aşk itirafında bulunayım sen benimle dalga geç.

Ben boşuna demiyorum anormalsin diye insanlar sevdikleri kişiye itiraf eder sen kendine itiraf ediyorsun.

İç ses bir moralimi bozma yaaaaa.

İyi be iyi zaten bu ne vıcık vıcık.Daha sevgili olamadan vıcık vıcık olmaya başladın.

Abartma iç ses.

Abartmıyorum.Neyse ben kaçar.

Bye.

Sizce ben Can'a itiraf etsem mi yoksa onun itiraf etmesini mi beklesem?

Ay durya ben nereye uçuyorum.Acaba Can'da beni seviyor mudur?Sizce seviyor mu?

Kızım bu ne ya çocuk sana sanki sevdiğini söylemiş gibi heyecanlı davranıyorsun.Keşke Can'ı sevdiğini anlamasaydın.Ya ben böyle olacağını bilseydim hiç üstüne gitmezdim bu kadar.

İyi be iç ses ben yattım.

😴😴😴😴😴😴

Sabah uyandığımda daha bir heyecanlıydım.

Neden acaba?Dur sen söylemeden ben söyleyeyim Can'ı göreceğin için değil mi ama şu anki kurduğun cümleler çok saçma neden mi?Çünkü sanki Can sana seni sevdiğini söylemiş ama sen daha ona cevabını vermemiş gibi davranıyorsun.

Ya iç ses senin yüzünden bütün neşem kaçtı.

İç ses ile küçük çaplı kavgamızı yaparken çoktan hazırlanmıştım.Çantamı alıp aşağı indim.

Abilerim ve kuzenlerim çoktan kahvaltıya başlamıştı.Bende çok geçmeden sandalyeme oturup kahvaltı etmeye başladım.

Kahvaltı ettikten sonra Peri ve Mert ile evden çıktık.Bugün farklılık olsun diye taksiye binip okulun yolunu tuttuk.

Kızım bak okula gittiğinde Can'a öyle sırıtarak felan bakma tamam mı?Yoksa çoçuk senden soğur.Lütfen önceden nasıl soğuk davranıyorsan şimdi de öyle davran.

O iş bende iç ses.
🏫🏫🏫🏫🏫🏫🏫

Okula geldiğimizde Can gil yine ve yine aynı bankta oturuyordu.Hayır anlamıyorum başka bank mı yok.Neden hep aynı bankta oturuyorlar.Herhalde kitaplardaki o zengin ve havalı çoçuklara özeniyorlar.Neyse biz onları boşverelim değil mi ama.

Can gile asla bakmadan ama asla bakmadan...

He canım bizde yedik.

İç ses ya şurda bir karizma olalım diyoruz hemen araya giriyorsun.

Kızım sen kim karizma kim.

Sus iç ses.

Neyse işte okula girdim.

Sınıfa geldiğimde sınıftaki herkes uyuyordu.Hadi ama burası sınıf hiç uyunur mu?

Dedi derslerin hepsini uyuyarak geçiren kız.

Siz iç sese bakmayın ben hiç uyur muyum?

Bu kız bir gün fena çarpılacak değil mi?

Haaa çok komik espri iç ses.

Neyse işte sınıfa girip sırama oturdum.Zil çaldığında bizimkilerde gelmişti.Can tabiki de benim yanıma oturmuştu.😏😏😏

Ders başladığında herzaman ki gibi çok sıkılmıştım bu yüzden bende sıkıldığımda yaptığım şeyi yaptım tabiki uyudum.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️

Uyandığımda sınıfta hiç kimse yoktu.Bırakın kimseyi çantada yoktu.Ne yani ben bu kadar uyumuş muyum ya.Tamam anladık uyudukta ne diye beni okulda tek başıma bırakırlar ki ama ben onlara yapacağımı bilirim.

Neyse bari bende gideyim.Ya tamam benim salak kuzenlerimi veya arkadaşlarımı anladım da Can niye uyandırmadı ki.Ben ona yapacağımı bilirim.Bundan sonra onunla konuşmayayım da görsün gününü.

Kızım zaten çoçukla konuşmuyordun.Çoçukta sıkıldı ne yapsın artık vazgeçti.

Sağ ol iç şu anda varya çok rahatladım.

Aa ne demek..

〰️〰️〰️〰️

Çantamı toparlayıp sınıftan çıktım.

Çıkışa geldiğinde kapılar kapalıydı.Bir dakika kapılar kapalı mıydı?

Ne yani ben burada mı kaldım şimdi.

Al işte bu kız sonra bu kız neden salak diyorsun diyorsunuz.Al işte sırf sıkıldığı için uyudu.Herkesi kendinden bıktırdı.Şimdi de burda kaldı.Başka kime salak denir ki.

Ya iç ses o kadar endişelenme telefon diye birşey var.

Çantamdan telefonumu çıkarıp açtı açamadım.Ya şaka mı bu hayır yani film sahnesi çekiyorsak hiç komik değil çünkü.Telefonumun şarjı yok.Bir de okula taksiyle gelmiştik.

Salaklık üstüne birde şanssız kelimesini ekleyelim.Evet Nazcım ben sana şu anda yapacağın şeyi söyleyeyim.Birisi senin yokluğunu fark edene kadar burada kalacaksın.(Ki senin okulda olduğunu anlamaları imkansız ama neyse.)Ha eğer fark etmezseler yarına kadar buradasın.

〰️〰️〰️〰️❤️❤️❤️❤️❤️〰️〰️〰️〰️〰️

Can Deniz❤️Naz Berkin mi?

Kerem Solmaz❤️Naz Berkin mi?

🎆🎇🎆🎇🎆🎇🎆🎇🎆🎇🎆🎇🎆

ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin