Medya-Pelin Kıran
-------------------------------------------------------
Sabah kalktığımda yanımda abim yoktu.Bende aşağı indim abimler kahvaltı yapıyordu.Daha sonra hepsini yanağından öptüm.-Kızlar nerede?
-Onlar daha uyuyor.(Bulut)
Daha sonra biz kahvaltımızı bitirmiştik.Kızlar daha uyanmamıştı bende gidip teker teker hepsini uyandırdım.Tabi biraz zor oldu en azından benim açımdan çünkü kalkmamak için o kadar sesli bağırdılar ki kulak zarım patladı.En iyisi en yakın zamanda bir kulak muaynesi olsam iyi olur.Daha sonra kızlar hazırlanırken bende odama çıktım.Dolaptan kıyafetlerimi aldım ve giydim.
👆Naz'ın giydikleri👆
Daha sonra aşağı indim ve kızlarda hazırdı evden tam çıktım derken Ege abim beni yakaladı.
-Abicim nasılsın?
-Bırak nasılsını Naz bu üzerindeki ne senin?(Ege)
-Kıyafet abicim.
-Bak birde dalga geçiyor.Kızım beni sinir etme git değiştir üstünü.(Ege)
-Ya abi bak söz Mert'in yanından ayrılmak yok hem okula geç kalıyorum.
-Mert'in yanından ayrıldığını duyarsam bozuşuruz.Ayrıca bugün okula seni ben bırakıcam.(Ege)
-Tamam.
Daha sonra abimin arabasına bindik.Yolda giderken Kerem'i düşündüm.Onunla ne zamandan beri konuşmamıştık ama konuşmak istemiyordum onunla.O gün benim odamda yaptığı şeyler gözümün önüne geldikçe midem bulanıyordu.Onu okulda görüyordum ama gördüğümde tiksintiyle bakıyordum.Araba durduğunda okula geldiğimizi anladım benimle beraber abimde inince şok olmuştum.-Abi sen neden indin?
-Bir kaç işim var güzelim hadi sen sınıfına git.(Ege)
-Tamam abi görüşürüz seni seviyorum.
-Bende seni.(Ege)
Daha sonra sınıfa gittim sınafa girdiğimde bizimkiler gelmişti.Bende onların yanına oturdum.Mert Pelin'e odaklanmış bir şekilde bakıyordu bende yanına gidip konuşmaya başladım.
-Gerçekten seni bu kadar etkiledi mi?
Bir an irkildi ama sonra konuşmaya başladı.-Naz ben sanırım aşık oluyorum.(Mert)
-Hislerinden emin misin?
-Emin değilim o yüzden aşık oluyorum oldum değil.(Mert)
-Ne kadar akıllı bir kuzenim var.
-Artık benden geçinirsin akıllı bir kuzenim var diye.(Mert)
-Gerizekalı ben senden daha akıllıyım.İstersen puanları karşılaştıralım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİLERİM TAM BİR BAŞ BELASI
Teen FictionKüçük yaşta ailesini kaybeden Naz'a yıllarca abileri bakmıştı.Dolayısıyla abileri Naz'ın üstüne çok düşüyordu.Onun yanında kendilerinden ve kuzenlerinden başka erkek görmeye dayanamıyorlardı.Ama bilmiyorlardı ki küçük kız kardeşleri kalbini bir çoçu...